CryptoFib 13.06.2005 21:01:41 | |
---|
Tarttis hommata hihat, ride, crash ja china ständit.. mistä niitä saa halvalla. SEmmosia jotka kannattelee peltejä tukevasti, eikä niitä jotka lähtee tuulen mukaan yskiessä? =) |
moderndrummer88 13.06.2005 21:43:45 (muokattu 13.06.2005 21:44:24) | |
---|
tuo pearlin 800-sarja(kohan se oli?) kuitenkin niitä suht edullisia mutta erittäin hyviä kuitenkin... jammun ständejähän ne kehuu parhaiksi, taitavat nimittäin tehdä ne niillä moottoripyörätehtailla niin niillä on siellä tietotaito kestävistä osista. thomanilta vaan kahtelemaan! voi tosin paikallisen liikkeen käyttö tulla noi pienen tilauksen edessä halvemmaksi VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
vapauskauppias 13.06.2005 21:57:54 | |
---|
Katsasta huuto.net. Minulla on siellä erittäin tukevia Pearlin telineitä myynnissä. |
Niskamies 13.06.2005 22:07:46 | |
---|
Osta vaan taman roadpro sarjan ständejä. Puomiständi Levytukussa reilu 70 euroa, ja on yksi parhaita ständejä mitä olen nähnyt! Virallisesti semi-pro! |
HeavyMachinery 13.06.2005 23:15:48 | |
---|
Osta vaan taman roadpro sarjan ständejä. Puomiständi Levytukussa reilu 70 euroa, ja on yksi parhaita ständejä mitä olen nähnyt! Komppaan !! Ja uudet joissa on portaaton puominvarren tiltti on aivan IHQja :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 13.06.2005 23:17:16 | |
---|
Komppaan !! Ja uudet joissa on portaaton puominvarren tiltti on aivan IHQja :) Komppaan sua! Mulla on kolme roadpro telinettä, joissa kahdessa portaaton tiltti. Toimii hyvin. Virallisesti semi-pro! |
Bobana 14.06.2005 08:16:14 | |
---|
Soitinlaineella on semmonen kun Premier 3116 puomiteline. On tuplajalat ja tukeva kuitenkaan olematta mikään ratakiskon pätkä. Pellin kiinnitysruuvi joutaa mäkeen, sillä alkuperäinen kiinnitys panttaa peltiä liikkaa jollonka saattaa lätty särkyä hyvinkin nopeasti. Siihen tilalle semmonen muovinen putkimallinen mutteri. Awot! Hintaa oli ennen tasan 50€ ja kerkesin kaks tilaamaan ennenkun pirulaiset nostivat hintaa 60€:oon. No, ei se ole paha hinta vieläkään. P.S. Kestäviäkin ovat. Mulla ko. teline kannattelee jo toista vuotta 22" Heavy ridea joka on nimensä veroinen eli helvetin heavy. Jota myöskin mätetään oikeen isän kädestä. |
Youni 14.06.2005 14:59:28 | |
---|
Soitinlaineella on semmonen kun Premier 3116 puomiteline. On tuplajalat ja tukeva kuitenkaan olematta mikään ratakiskon pätkä. Pellin kiinnitysruuvi joutaa mäkeen, sillä alkuperäinen kiinnitys panttaa peltiä liikkaa jollonka saattaa lätty särkyä hyvinkin nopeasti. Siihen tilalle semmonen muovinen putkimallinen mutteri. Awot! Minulla on pelkästään näitä ständejä ja ovat kyllä kestäneet hyvin. Tuo kiinnitysmutteri on tosiaan aika surkea, mutta käytän niitä silti. Tarpeeksi löysällä kun pitää, niin ovat hyviä. Ja se ylempi metallinen osa pois heti, se estää peltien heilumisen todella tehokkaasti. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Jeltz 14.06.2005 17:21:14 | |
---|
Taman Roadpro ei ehkä ole halvin, muttei maksa miljooniakaan, ja on tukeva. Yamahatkin ihan hyviä, mutta mä olen Tamasta vaan innostunut enemmän. Premier 3116 löytyy, ja kyllä sekin ihan toimiva, muttei verrattavissa roadprohon kuitenkaan. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
CryptoFib 14.06.2005 21:15:36 | |
---|
Kuka tuo maahan Tama'a? Ts. Mistä niitä löytää? :) |
Deino 14.06.2005 21:16:23 | |
---|
Kuka tuo maahan Tama'a? Ts. Mistä niitä löytää? :) Soitin Laineelta ainakin. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Jeltz 14.06.2005 22:04:16 | |
---|
Kuka tuo maahan Tama'a? Ts. Mistä niitä löytää? :) Maahantuoja Levytukku. Sieltä löytää :). www.levytukku.fi Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Niskamies 14.06.2005 22:42:50 | |
---|
Kuka tuo maahan Tama'a? Ts. Mistä niitä löytää? :) Levytukusta, ja edullisestikin vielä. Sain tingattua roadpro ständin 85 euroon, kun Thomannilla 99:) Virallisesti semi-pro! |
Niskamies 14.06.2005 22:42:51 (muokattu 14.06.2005 22:43:01) | |
---|
Tuplat. Virallisesti semi-pro! |
CryptoFib 15.06.2005 09:04:56 | |
---|
täng juu ool. Ekaa rumpusettiä oon ostamassa ja taas kerran muusikoiden.netin lössi on ollu arvokasta apua. :) levytukkuun mars. |
CryptoFib 15.06.2005 09:24:50 | |
---|
http://www.levytukku.fi/tamaclampit.htm vielä tämä linkki... Eli onkos näissä clampeissa (opin just 2 min sitte uuden sanan) mitään itua? tuleeko halvemmaksi, ovatko kuitenkaan tukevia? tosiaan 2 x crash, china ja hihat pitäis saada kii johonki pieksettävälle eteisyydelle. Bai te wei, en löytäny roadpro ständejä tuolta levytukun sivuilta. Tahtovat olla merkinnät sarjassamme "het-255-w-a on yksi suosikkituotteistamme (lisää koriin)" |
ddrum54 15.06.2005 10:14:54 | |
---|
http://www.levytukku.fi/tamaclampit.htm vielä tämä linkki... Eli onkos näissä clampeissa (opin just 2 min sitte uuden sanan) mitään itua? tuleeko halvemmaksi, ovatko kuitenkaan tukevia? tosiaan 2 x crash, china ja hihat pitäis saada kii johonki pieksettävälle eteisyydelle. Bai te wei, en löytäny roadpro ständejä tuolta levytukun sivuilta. Tahtovat olla merkinnät sarjassamme "het-255-w-a on yksi suosikkituotteistamme (lisää koriin)" Kyllä klampeilla saa tukevan liitoksen tehtyä, mutta toki kohtuudella. Eikös sulla ole hihat erikseen? Noista multiklampeista se alimmainen on tosi jees. 2`n 4 |
Joo, siis tama swingstar -setti ilman ensimmäistä peltiä tai standia pittäis ostaa, ja oon soittanu eläessäni n. 2 h. Road -merkkisillä rummuilla. nautin siitä, koska en tienny paremmasta. =) Nyt pitäis ostaa setti halavalla - kuinkas muuten. Ja peltistandit on kysymysmerkki, johon ei saa selkoa. roadpro standit houkuttelee, mutta ko ei tiedä tarkalleen missäpäin nettiä niitä on. EDIT: siis ei ole tarkotus ehdoin tahdoin ostaa ilman peltejä, mutta semmonen ois tarjolla. jeps... |
Niskamies 15.06.2005 11:46:25 | |
---|
http://www.levytukku.fi/tamaclampit.htm vielä tämä linkki... Eli onkos näissä clampeissa (opin just 2 min sitte uuden sanan) mitään itua? tuleeko halvemmaksi, ovatko kuitenkaan tukevia? tosiaan 2 x crash, china ja hihat pitäis saada kii johonki pieksettävälle eteisyydelle. Bai te wei, en löytäny roadpro ständejä tuolta levytukun sivuilta. Tahtovat olla merkinnät sarjassamme "het-255-w-a on yksi suosikkituotteistamme (lisää koriin)" On niissä itua, jos laittaa tukevaan telineeseen. Mulla on tällähetkellä kolmessa symbaaliständissä kiinni yhteensä 5 symbaalia, 2 tomia, ja kakkoshaikat. Mulla on MC62, pari MC61:stä, pari MCA63E:tä, ja vielä MXA63E. Kaikki ovat loistavia. Ja sen roadpro puomiständin nimi on HC73BW. Virallisesti semi-pro! |