Aihe: Mitä mieltä pukeutumisesta..?
1 2 3 4 5 6 7 8
se_julle
29.04.2003 13:25:20
Rokkari? Selvittäkääs joku mulle tää käsitys, on nimittäin päässyt tässä vähän hämärtymään... pliz :)

No jaa, mä vaan heitin ton kun en oikeen osaa määritellä itseäni. Rokkari on musta sellanen välimuoto. Ei poppari, hevari eikä punkkari vaan jotain sieltä väliltä.

Joku muu fiksumpi voi varmaan valottaa asiaa?
Miten käy matka savulohen kanssa?
hanuristi
29.04.2003 16:45:06

mä ainakin tuijotan sinua erittäin intohimoisesti...:)

kiitos,tuo palkittakoon illalla...

no minkäs sille voi, jos pukeutuu 'hieman' erikoisesti ja tuijotetaan perään. luonnollista. miks sit pukeutuu niin, jos se tuijottelu haittaaa...?
en ymmärrä...

ei haittaa mua.ilmensin vain,että jopa minä olen tuijottelun uhri...;)
hanuristi
29.04.2003 16:46:43

Ja mua on uros jopa halannu.

Hoho.

(en mä pahalla, mut aika tylsä aihe...)

juu,tajusit toivottavasti alkuperäisen idean positiivisen palautteen esimerkistä.

ja kaikille kerrottakoon,että mä halin tota jaujauta joka päivä....
jenni.rotten
29.04.2003 17:01:53

Omasta mielestäni rokkari on aikalailla tuollaista Cobain-tyylistä. Farkkua ja nahkaa, rottakunnossa enemmän kuin uudenkarheaa.

No, rokkari-sanasta mulle tulee lähinnä mieleen joku tämmönen Jimi Pääkallo... vaikka se on kyllä niin tehty jätkä kuin joku voi olla.
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
jenni.rotten
29.04.2003 17:03:10
ja kaikille kerrottakoon,että mä halin tota jaujauta joka päivä....

Joo mutta just näitä tarkoitin tylsällä aiheella. ÄÄ!
hanuristi
29.04.2003 17:12:10

Joo mutta just näitä tarkoitin tylsällä aiheella. ÄÄ!

älä suutu.tarkoitus ei mitenkään ollut ylpeillä sillä,että mä saan jopa halailtuu ihmisii.joo,kieltämättä tylsää,mutta pointti tuli kai selväksi.itseasiassa koko aihe on tylsä...
hanuristi
29.04.2003 17:44:23
merjaa,tule ulos kaapista
jaujau...
29.04.2003 17:46:18
tuijottelun kohteeni täällä?
hanuristi
29.04.2003 17:46:49
kyllä kyllä...
se_julle
29.04.2003 21:37:28

No, rokkari-sanasta mulle tulee lähinnä mieleen joku tämmönen Jimi Pääkallo... vaikka se on kyllä niin tehty jätkä kuin joku voi olla.

No kai se Jääpallokin on omalla tavallaan rok. En kyllä tosin tiiä miltä kyseinen herra nykyään näyttää. Mihinköhän sekin on kadonnut? Jimi on/oli ehkä kuitenkin vähän teinimmällä tavalla rok kuin Kurt... äh, en tiiä.
Nii ja sit on tietysti fiftarit.

Mutta ehkä se rokkius riippuu eniten asenteesta. Ainaki musta on sanottu että olen rok vaikka pistäisin mitä päälle. Ei voi epäonnistua ;)
Miten käy matka savulohen kanssa?
jenni.rotten
29.04.2003 21:57:39

No kai se Jääpallokin on omalla tavallaan rok. En kyllä tosin tiiä miltä kyseinen herra nykyään näyttää. Mihinköhän sekin on kadonnut? Jimi on/oli ehkä kuitenkin vähän teinimmällä tavalla rok kuin Kurt... äh, en tiiä.

Jotain levyähän se Jimi työstää, Techicolourin kanssa, lieneekö singlekin jo ilmestynyt? Vastahan äijä oli Levyraadissa Maikkarilla ja sitten vissiin viime suosikissa, kun näytti kannessa asti koreilevan... aika teinihän se äijä on, mutta kyllä Ville Valo on ihan jäävuoren huippu. Se onkin niin ihana kun laulaa "join me in death". NO EIKÄ! älkää nyt vaan ottako tosissanne... :D

Nii ja sit on tietysti fiftarit.

Kerrassaan siistiä sakkia!

Mutta ehkä se rokkius riippuu eniten asenteesta. Ainaki musta on sanottu että olen rok vaikka pistäisin mitä päälle. Ei voi epäonnistua ;)

Asenteestahan se on kiinni. Mutta kaikillahan sitä tuntuu asennetta olevan, kunhan kaapista löytyy niittivyö ja naulakosta farkkutakki.... Silloin on jo tosi rock. Älkää taaskaan ottako tosissanne... Ei, kyllä asennetta pitää etsiä ihan jostain muualta kuin vaatteista.
jenni.rotten
30.04.2003 15:58:28
Painu jo vittuun täältä.

No, jotenkin voin arvata, että Veke on osottanu tän just mulle... en tiedä miks arvaan näin, veikkaanpahan vaan :D Alkaa kieltämättä vähän keittää, kun Veke on täällä koko ajan vittuilemassa, joka aiheeseen, saatana...
L.C.F
01.05.2003 11:12:03
Vähän nolo sanoo, mut meinaa tuntua et lukisin mieluummin turbon juttuja kuin veken kitinää... Tai sit mulla on vaan krapula... :D
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
Bathory
01.05.2003 12:56:51
Vähän nolo sanoo, mut meinaa tuntua et lukisin mieluummin turbon juttuja kuin veken kitinää... Tai sit mulla on vaan krapula... :D

Älä syytä krapulaa, minustakin tuntuu ihan samalta. Turbon jutut olivat ehkäjoskus hauskoja jollain tasolla, mutta tuollainen typerä vittuilu alittaa riman...
hanuristi
01.05.2003 14:09:54

Älä syytä krapulaa, minustakin tuntuu ihan samalta. Turbon jutut olivat ehkäjoskus hauskoja jollain tasolla, mutta tuollainen typerä vittuilu alittaa riman...

mä oon aikalailla samoilla linjoilla...
jenni.rotten
01.05.2003 15:18:11

mä oon aikalailla samoilla linjoilla...

No en sitten minä, miullehan Veke (varmasti) kaikista eniten narisee.
L.C.F
01.05.2003 16:13:26
Jos en oo ainut kenen mielestä tuo vehe ;) on vittumaisempi kuin turbo nii kyllä se taitaa olla sillee että turbo ei ookkaa rasittavin! Aika vaikeesti taas selitetty mut ei oikee ajatus kulje :D!
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
Bathory
01.05.2003 20:38:10
Niin, Turbo ei vittuillu kauheasti. Jonkun verran, mutta ei kovin paljon.
absentti
02.05.2003 12:15:29
Niin no.
Minut on määritelty hippipunkmetallijazzrokuksi. Tiedä siitä sitten. Osa periaatteistani liittyy punkin ideologiaan, mutten kyllä ole punkkari. Tunnen muutaman punkkarin ja he ovat kyllä ihan mukavia.

Ja onhan se pukeutuminen ihan mukava juttu, siihen asti kun joku keksii että hei, nytpäs pukeudutaan ei-mihinkään ja kun yksi tottelee niin toinenkin ja kohta kaikki ja sitten se on mukamas niin siistiä kun se on muotia.

Joo. Olen väsynyt ja sen huomaa. Öshöshöö.
"Tokihan täällä maleksia saa, vaan etkös tahtois maapallolla myös matkustaa?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)