carlos 12.06.2005 22:29:20 | |
---|
Hellacoptersin High Visibility oli minulle heräteostos. En tiennyt mitään muuta kuin että se on rokkia. Oli kyl iha kannattava; se on yksi lempilevyistäni. Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Kassis 13.06.2005 01:48:10 | |
---|
P2P-ohjelmat ovat kyllä kohdallani johtaneet siihen, että on todella ison kynnyksen takana ostaa kaupasta mitään, mitä ei ole etukäteen kuullut. Viimeksi ostin heräteostoksena Sipen soololevyn. Ja niinhän siinä kävi kuten heräteostoksilla on tapana, pari hyvää biisiä ja muuten skeidaa. |
julio 15.06.2005 06:28:53 | |
---|
pearl jamin vitalogyn ostin jostain alennuskorista kasettina vuosiavuosia sitten. kasetti oli käyttämättömänä pitkään kunnes sen kaivoin ja kuuntelin kerran ajatuksella läpi. ja olihan ne loputkin sitten hankittava. rage against the machinen evil empiren ostin kirppikseltä ehkä kymmenellä markalla. ja loppu tuotanto oli ostettava heti perään. useimmiten heräte ostokset kuitenkin osuu pahasti harhaan. ainakin minulla. mutta löytyyhän niitä hyviäkin. emmätiä |
pira 15.06.2005 06:45:53 | |
---|
Yleensä ostan kaikki levyni mid price-hyllystä tai halvemmista laareista, joten aika usein tulee ostettua heräteostoksia. Mikäli sitten tykkään artistista, tulee ostettua lisää samaa. Tuolta täyshintasten levyjen joukosta ei oikein löydy mulle suosikkeja, joita ihan välttämättä haluaisin ostaa. Enkä viitti myöskään lähteä sieltä heräteostoksia tekemään. Eipä ole paljoa vikatikkejä tullut. Tietysti jotkut levyt soi aina ahkerammin kuin toiset. Seuraamalla täältä Mnetissä musakeskusteluja oon ottanut ylös artisteja, jotka vois mua miellyttää, ja avot. Vibrato lähtee syrämmestä. |
Flow 15.06.2005 06:57:25 | |
---|
Travisin the man whon ostin juuri eilen ja vielä en pysty sanomaan oliko se nyt niin hyvä ostos. Hyvältä se ainakin nyt kuullostaa... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Viimeisin heräteostos on Miles Davisin Kind Of Blue. En ole koskaan hirveästi jazzista diggaillut, mutta tuo levy kyllä putosi kybällä. There Is A Light That Never Goes Out |
tähtivaeltaja 15.06.2005 09:20:38 | |
---|
Ei ole varaa uhrata herätteisiin. Viimeksi herättelin Chuck E. Weissin 'old souls and wolf tickets'-levyn, koska muistin jostain että täähän oli se Tom Waitsin vanha kaveri. Ihan jännä mutta tylsä kuin helvetti. Olen yrittänyt etsiä mielentilaa tai paikkaa jossa levy herättäisi edes jotain tunteita mutta kun ei. |
Juuso. 15.06.2005 17:54:47 | |
---|
Onhan noita heräteostoksia tullut tehtyä... Aika monet levyt on joutuneet secondhand-levykauppaan. Nykyään ei tuu ostettua sikaa säkissä, kun on toi P2P. Paitsi kotimaisia lättyjä... I wish you a broken heart and a happy new year. |
Feggy 15.06.2005 18:27:54 | |
---|
Ei ole varaa uhrata herätteisiin. Viimeksi herättelin Chuck E. Weissin 'old souls and wolf tickets'-levyn, koska muistin jostain että täähän oli se Tom Waitsin vanha kaveri. Ihan jännä mutta tylsä kuin helvetti. Olen yrittänyt etsiä mielentilaa tai paikkaa jossa levy herättäisi edes jotain tunteita mutta kun ei. Musta levy on kaikkea muuta kuin tylsä. Sehän on varsinainen karnevaali! Less is more. |
heikkiha 16.06.2005 00:37:08 | |
---|
Olen monesti löytänyt "uusia" loistavia bändejä juuri sillä tavalla että tiedän vain ehkä vain jonkun hyvän muusikon levyltä ja sitten ajattelen että levyn on pakko olla hyvä koska se "joku tietty muusikko" on siinä. Tällaisia ovat mm. Robert Plant & The Strange Sensationin - Dreamland Dixie Dregs - What If Rainbow - Very Best of Joe Satriani - Surfing with the alien Mr. Big - Big, Bigger, Biggest Jeff Buckley - Live at Olympia Tom Waits - Used Songs Jethro Tull - Aqualung Jacks of all trades - Superior Dream Theater - Awake Rory Gallagher - Top Priority Antidote - Mind Alive Whitesnake - Snakebite Jelly Jam - Jelly Jam Roger Glover - Snapshot Eddy Grant - The greatest hits Jamaica Soundsystem - Are you Reggae? Jimmy Cliff - The Best of King's X - Dogman Yngwie J. Malmsteen - Trilogy DIO - Diamonds The best of Coverdale Page - Coverdale page David Coverdale - Into The light The Cult - Sonic Temple Soul Captain Band - Jokaiselle Tulta The Renaissance winds & Irene Donskaya Henry Lee Summer - I've Got Everything Music InC - Live at historic slugs Julian Marley - Lion In the morning Maxi Priest - Man with the fun Steve Morse - High Tension Wires Mungo Jerry - In the summertime Andrew Tosh - Original Man Monty Alexander - Stir It up Music of Bob Marley no nuo nyt ainakin Aina ei voi voittaa |
Phobophile 16.06.2005 00:52:07 | |
---|
White Zombien Astro Creep:2000 ostin aikoinaan täysin sokkona. Robbarin ensimmäistä soololevyä olin kyllä kuullut mutta muuten oli tuntematon bändi. Lievä pettymys tuo silloin oli mutta nykyään tulee kuunneltua ihan mukavasti, helvetin kova lettuhan tuo on. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
Schnowotski 16.06.2005 01:02:40 | |
---|
Tuonen singlen ostin heräteostoksena... siinä oli niin hieno kansi. Musiikki tosin poikkesi luulemastani aika paljon, mutta ihan menevää. kyllä tätä tulee kuunenltua. Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä. Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |
armadillo 16.06.2005 01:10:46 | |
---|
Tuleehan noita herätteitä harrastettua. Viimeisimpänä tapauksena näin tuossa eräänä päivänä levykaupassa pari Kyussin levyä myynnissä melko edullisesti, ostin molemmat vaikken ollut kuullut bändiä ennen, nimi toki oli jostain tuttu. Noh, kävin tuossa tänään ostamassa ne loputkin bändin levyt, joten osui ja upposi ainakin se heräteostos. Aika harvoin on heräteostos mennyt totaalisen pieleen, pari sellaistakin toki löytyy... Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Lennu 16.06.2005 01:13:30 | |
---|
Tänään odottelin vaimoketta eläinlääkäriltä viereisessä levydivarissa, niin siellä oli Steppenwolfin DVD vitosella myynnissä. Oli pakko ostaa ihan mielenkiinnosta. En o vielä kattonut. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
ravage 16.06.2005 10:22:28 | |
---|
Oli pakko saada ostettua Backyard Babiesin "Making Enemies Is Good" lätty kun oli 2 levyä 15€ kampanja menossa eräässä liikkeessä (ja kukaan ei tunnista :P) ja siihen aisapariksi sattui Megadethin Youthanasia. Ensimmäinen Megadeth lättyni, eikä vielä mitään isoa riemua ole aiheuttanut. Vältellyt bändiä kun lukenut herra Mustainen aivoituksia. "What's on top of the world when you get there?" -Powerman 5000 |
El Coyote 16.06.2005 10:23:10 | |
---|
Viimeksi tuli sokkona ostettua NIN:in With Teeth eikä kaduta yhtään. Hyvä levy meinaan kyseessä. Muutoin on kyllä hyvin useinkin kaduttanut tuollaiset harkitsemattomat repäisyt esim. viimeisin Meshuggah, joka ylittää ymmärrykseni ja kärsivällisyyteni rajat melko rankasti. Myöskin uusin Bruce Dickinson oli paha paha pettymys. Ois pitäny kuunnella etukäteen kun kerran mahdollisuus ois ollu. Life is never fair...Life is air |
Pelsi 03.07.2005 18:24:01 | |
---|
Nyt tuli taas sokko-ostos. Nuo Anttilan "2 levyä hintaan 15 e" ovat oivallisia mahdollisuuksia heräteostoksiin, jos sieltä yhden jo ennestään mieluisan lätyn löytää. Tänään siis mukaan tarttui Kingston Wallin I. Ihan hyvältähän tämä kuulostaa ainakin muutaman biisin perusteella. Palataan asiaan sitten kun levyyn olen enemmän perehtynyt. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Toveri 03.07.2005 20:10:48 | |
---|
Tänään odottelin vaimoketta eläinlääkäriltä viereisessä levydivarissa, niin siellä oli Steppenwolfin DVD vitosella myynnissä. Oli pakko ostaa ihan mielenkiinnosta. En o vielä kattonut. Mitäs se lekuri sille muijalles sitten teki? Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
TiMiTheShiT 04.07.2005 11:42:19 (muokattu 04.07.2005 11:42:55) | |
---|
Living color - Time's up tuli ostettua onneksi maksoi vain 4e... joh.. ei niin hyvä, kehuja olin kuullut.... he he heeh heh heh uuh hah hah haa - Fishbone Soldier #1 |
tjw 04.07.2005 22:23:56 | |
---|
Saxonin Heavy Metal Thunder levyn ostin, kun oli niin kiva kansi levyllä. Onneksi osoittautui sitten erittäin hyväksi, vaikkakaan ei ole pahempaa innostusta tullut muiden Saxonin levyjen hankkimisen suhteen. |