Aihe: Käräjille vaan
1 2
Capu
14.06.2005 17:05:37
Hahaaaa!! Ei tämmöstä voi tapahtua kuin jossain Iisalmessa!!
työläinen
14.06.2005 22:50:47
Mun mielestä päätös oli perseestä. Osoitus siitä kuinka Suomessa mennään tässäkin Ameriikan malliin.

Mä oon samaa mieltä.

Pohjalta "Älä lyö tällä vasaralla itseäsi päähän" tai "Älä mene asuntoauton takaosaan keittämään kahvia ajon aikana, vaikka ajoneuvossa onkin cruiseri" jne.
Ensin lähtee tukka ja sitten lähtee akka.
mr.muzak
15.06.2005 02:59:10
Sehän on yleensä ikäänkuin boonusta liksan päälle, kun mimmit pyllistelee bändin pojille, mutta toi 60v rupeaa olemaan jo vähän siinä ja siinä...

No on sellanenkin nähty kun n. 30-40v ämmä tuhannen kännissä kiepauttaa itsensä esiintymislavan kaiteen ympäri, hameen alla ei hirveesti ollu mitään..Sitä 20v. isorintaista blondia odotellessa..
Anonymous-jazz
17.06.2005 09:16:40

Olipa Iisalmen Käräjäoikeus määrännyt 3000 euron vahingonkorvaukset maksettavaksi tanssien järjestäjälle kun joku nainen oli kaatunut ja väittänyt syyksi tanssilattian epätasaista liukkautta. (http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979888559)

Nytpä tarttee olla tarkkana. Kohta satelee soittajillekin syytteitä. Perskele, ensi kerralla kun joku mummo menee nurin, niin syyhän on tietty siinä, että bändin tempo oli liian raisu (vaikka asiasta oli huomautettu). Tossut ei pitäneet kaarteessa. Tai liian kova volyymi aiheutti kuulovamman, kun työnsi korvansa ämyriin kiinni.

Suosittelen että jokainen bändi ripustaa lavalle täst' edes ison kyltin "tanssiminen voi vaarantaa terveytesi". Uskon että se katsotaan käräjillä lieventäväksi asianhaaraksi.

Jos tämä olisi tapahtunut Jenkeissä joissain Country musiikin tanssipaikassa oli korvaus-summan perään tarvinnut lisätä kolme nollaa lisää.
"We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." George W.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)