Aihe: Listening this..
1 2 3 4
Qsine
13.06.2005 18:42:16

Olen huonompaakin kuullut, paljon. En lähtisi arvioimaan valtakunnallista tasoa vasten. Se, että laulu tuplataan koko ajan joko pianolla, uruilla tahi haitarilla, ei välttämättä tuo saundiin lisäsuuruutta. Olkoon tuo nyt sitten se "rakentava palaute".

Okei: jos samalla tavalla ruodittaisiin jotain omaa tuotostani, niin oikeasti yrittäisin ottaa onkeeni. Kun julkiseksi laitetaan tavaraa, niin täytyyhän sitä varautua myös rehelliseen palautteeseen, vaikka se olisi naureskelua. Muusikolla on oltava paksu nahka! Huomioitakoon, ettei tämä ketju ole selän takana naureskelua, vaan samalla tavalla kyseenalaistettavissa ja netitse kaikkien luettavissa kuin arvioinnin/arvostelun kohde.

Nykyisessä jees-miesten maailmassa, jossa "kaikki osaavat laulaa", tarvitaan ehdottomasti ihmisiä, jotka uskaltavat sanoa ääneen.
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!"
U.Honey
13.06.2005 20:23:07
Se, että laulu tuplataan koko ajan joko pianolla, uruilla tahi haitarilla, ei välttämättä tuo saundiin lisäsuuruutta.

Humppaan kuuluu että laulu tuplataan haitarilla!
My name is Baron, U.Honey Baron.
Capu
14.06.2005 17:18:08
MÄ KUOLEN!! TÄÄ OLI NIIN HAUSKA!
half
14.06.2005 20:46:38
MÄ KUOLEN!! TÄÄ OLI NIIN HAUSKA!

No, jätkät sentään soitti ite eikä vetäneet duona pohjalta karaoketaustat, foni ja pystysolisti, kuten kerran näin vedettävän.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
isojussi
14.06.2005 21:23:41
...eikä vetäneet duona pohjalta karaoketaustat, foni ja pystysolisti,...

Eli ihan sama miltä kuulostaa, kunhan vetää täysin livenä?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
M.i.k.key
14.06.2005 23:32:31
Toi tuplailu on kyllä rajua... niinkuin muukin...
Mä lopetan nää hommat!
isojussi
14.06.2005 23:36:25
Älä unohda, yleisölle myös merkkaa "miltä näyttää"!

Hyvin sanottu.

Tästä mä oonkin saanu kiitosta.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)