Aihe: Pitkähuilumusiikkia?
1
Taiu
10.06.2005 14:31:35
Tietäisikö joku jotain levyjä joissa olisi pitkähuilu yhtenä soittimena? Tahtoisin kovasti oppia soittamaan huilullani joitain valmiita kappaleita. :) Mielellään perinteisiä tai muuten etnovaikutteisia. Olen yrittänyt etsiä Googlella, mutta huonolla menestyksellä.. Olisin hyvin kiitollinen edes yhdestä vinkistä!
Taiu
15.06.2005 12:41:41 (muokattu 15.06.2005 12:44:59)
Ihanaa, kiitos kovasti vastauksesta! :)

Tuon Att spela sälgflöjt -opuksen olen jo löytänyt ja tilannut ja nyt vain ihmettelen kun ei mitään vastausta kyselyihini kuulu. Mutta kai tuo Tongång on sitten vielä hengissä ja minulla on toivoa saada tilaukseni vielä joku päivä. :)

Ooh! Tuo Jouhikko-kirja löytyi jopa täältä kirjastosta! Mahtavaa! :)

Tilaisin erittäin mielelläni teidän levynne. :) Pidän kovasti noista kaikista soittimista, ja tuollaista musiikkia kuitenkin harvemmin löytyy. Ainakaan täältä.

Sitten kun pääsen joskus täältä Vaasasta kömmittyä sinne Helsinkiin asti, niin aivan varmasti käyn myös siellä Digeliuksessa. Hyvä että nyt on mitä sieltä etsiä. :)

Minulla on nyt vain yksi nuotinnettu pitkähuilukappale, jonka sain Lempo Folkin pitkähuilukurssilta viime viikonloppuna. Kämppikseni alkaa jo tulla hulluksi sen kuulemiseen, joten olisi tosiaan kiva saada jotain muutakin soiteltavaa. :) Kiitos hurjasti!

EDIT: Ai niin, tietäisitkö että onko kansanmusiikille jotain omaa (hengissä olevaa!) foorumia jossain?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)