Aihe: miten pidätte etutomeja kiinni?
1 2
Peace
14.06.2005 21:48:39
nyt kun täällä on ollut keskusteluita mm. settien kuvista, niin laitetaampa tämmönen.
Eli miten pidätte etutomeja kiinni ja kuinka korkealla sekä kenties basarin päällä tms.
Itse pidän etutomia crash ständissä olevassa clampissa basarin vieressä aika matalalla.Ei ole vakiinnuttanut paikkaa..pitäs koittaa muita tyyleja..
Chad Smithin etutomi väsäys kiinnostaa aikas paljon..pitäs testaa jossain vaihees..hämyn korkealla se ainakin on..
Joo mutta tämmöstä.
Kiitos
Joona Rautiainen
Progressor
14.06.2005 21:51:06
Basarin päällä kaksi tomia. Tomit on kallistettu aavistuksen verran minuun päin ja laskettu niin alas kuin mahdollista. Katso omakuvasta.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
Outkast
14.06.2005 21:51:11
Ei se Chadin etutomi mitenkään kovin ylhäällä ole ja aika vinossakin. Itselläni tomipidikkeessä fiiliksen mukaan korkeus.
"It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix
Jeltz
14.06.2005 21:57:02
Jos kaksi etutomia kiinni, niin toinen basarissa ja toinen klämpillä ständissä. Kallistusta hiukan, ja niin matalalla, miten fiksusti vaan saa 10" syvän tomin 22" basarin päälle.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
bATE bASARI
14.06.2005 21:58:27
China (siinä missä yleensä pidetään crashia) ständissä clämpillä pidän ainutta etutomiani.
Paistetta elämään.
TeeKoo
14.06.2005 22:04:35
Mulla on tällä hetkellä yksi 12" etutomi kiinni setissä ja se on kiinni omassa tomitelineessään basarin vasemmalla puolen. Aika matalalla tulee pidettyä ja se on kallistettuna jonkun verran. Sen verran, että saa tarvittaessa rimshotin lyötyä, muttei kumminkaan niin vaakatasossa, että jokatoinen lyönti osuisi vanteeseen. Toimii mulle. Kts. omakuvasta...
---RokRok---
Niskamies
14.06.2005 22:41:26
Mulla on tällähetkellä setissä yksi etutomi, joka on kiinni crash ständissä. Se on suht matalalla ja pikkasen kallellaan, juuri omaan soittoon täydellisessä paikassa. Toi 20" basari on kyllä täydellinen, nytkin tomin ja basarin välissä ilmaa n. 20 senttiä.
Virallisesti semi-pro!
JeeVes
14.06.2005 22:58:20
Mulla on tällä hetkellä yksi 12" etutomi kiinni setissä ja se on kiinni omassa tomitelineessään basarin vasemmalla puolen. Aika matalalla tulee pidettyä ja se on kallistettuna jonkun verran. Sen verran, että saa tarvittaessa rimshotin lyötyä, muttei kumminkaan niin vaakatasossa, että jokatoinen lyönti osuisi vanteeseen.

Tuolleen mulla kans.
Kalamies #15 >-)))> ESTR #3
drum-monkey
15.06.2005 02:34:59
Mulla on kolme etutomia, (älkää suuttuko), niin alhaalla kuin mahdollista. 14"x11" tomi sanelee aika paljon tämän korkeuden 22" basarin päällä, 12"x9" on jo aika paljon basarin päällä ja 10"x8" onkin ihan sivussa. Yhteensä oon varmaan viisi tuntia säätänyt ennen kuin sain "täydellisen" asettelun näille. Nyt toimii!
Ne on myös niin vasemmalla kuin saa ilman että käsi lyö haitsuun 10" lyödessä. Tälleen sai riden mahollisimman lähelle "oikeeta" paikkaa. Enkä kyllä kolmesta pikkutomista luovu, se vaan tuntuu just oikeelta määrältä:)
Munletti on mulletti
Dr.Rubber
15.06.2005 06:10:38
Mulla on tällä hetkellä yksi 12" etutomi kiinni setissä ja se on kiinni omassa tomitelineessään basarin vasemmalla puolen. Aika matalalla tulee pidettyä ja se on kallistettuna jonkun verran. Sen verran, että saa tarvittaessa rimshotin lyötyä, muttei kumminkaan niin vaakatasossa, että jokatoinen lyönti osuisi vanteeseen. Toimii mulle. Kts. omakuvasta...

Mihinkäs ne 8" ja 10" sulta on hävinny?
Ja se on sitten: Tärbä-tärbä-kosh! ja nukkumaan. - ÄM 17.02.2005 23:37:39
jussiohman
15.06.2005 10:34:07
Yksi etutomi löytyy ja se on omassa ständissä kiinni.
Hakkuutyömaa
TeeKoo
15.06.2005 10:50:48
Mihinkäs ne 8" ja 10" sulta on hävinny?

Ne lähti toistaiseksi vilttiketjuun. Ennen tuli soiteltua enimmäkseen progea kun setin ostin (vuonna 2002). Nyt tällä hetkellä on rokkikokoonpano kasassa, joten ajattelin soitella ihan vaan yhdellä etutomilla (+ kahdella lattiatomilla). Mielestäni aika todella ihanteellinen settiviritelmä rokin soitantaan: Ei tule sorruttua niin helposti liikakikkailuun kun ei ole pönttöjä liikaa ympärillä. =)
---RokRok---
Dnjmaster
15.06.2005 11:10:19
Basarin päällä joksus kaks tomia joskus yks. Myös joskus molemmat kiinni klämpissä crashi telineessä.
miän vain
15.06.2005 11:49:22 (muokattu 15.06.2005 11:49:44)

Kaksi tomia siinä mihin ne tuplasetissä laitetaan. Yksi basari vain.

Omassa ständissään ovat.
Millainen viidakon kuningas oikein olet?
Faro - bändi
Semisuper - rumpusivu
Peace
15.06.2005 11:51:34
mitäs mieltä porukat on Chad Smithin etutomista...siis ihan yleisesti
Joona Rautiainen
ltg
15.06.2005 12:02:43
Etutomit (10" ja 12") omassa standissa basarin vasemmalla puolella. Nykyään ovat pirskatin alhaalla, noin viisi senttiä virvelin vannetta korkeammalla. Kallistusta on ihan vähän. Aiemmin pidin tomeja nykyisestä viitisen senttiä korkeammalla, ja kallistusta oli vähän enemmän. Sano nyt sitten kumpi on parempi.
Puolapillupilipalipolio.
drummer88
15.06.2005 12:19:29
Mulla on kans kolme etu tomia. Se 14" tosiaan joutuu aika korkeelle kun on vielä 22" basari. Aattelin että vois laittaa sen roikkumaan 16" viereen klämpillä. en tiiä :D
"Hit your drums like your ex-girlfriend, beat the fuck out of them"- Kevin Talley
Youni
15.06.2005 12:20:39
Perusasettelu basarin päällä. Siinä on vielä splashikin kiinni. Omasta kuvasta näkyy.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
musti_dog
15.06.2005 12:34:59

Kaikki etutomarit räkissä kiinni Taman starcast kiinnityksellä. Toimiva systeemi ja soudi muuttu normaalikiinnityksestä paremmaksi! Korkeus on laitettu silleen, että 14" tomari ottaa melkein kiinni basariin ja siitä säädetty samalle korkeudelle kaikki pienemmät.
Ja mullahan on sitä selekäruotoa!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)