777 14.06.2005 14:45:51 | |
---|
Koulut on loppu ja kaiken pitäisi olla hyvin, mutta fiilikset on mitä on. Kommentteja ja parannusehdotuksia otetaan vastaan. Kesä vasta aluillaan puiden lehdet oksissaan kulkee poika poluillaan ja miettii: Nyt mä poistun hänen elämästään en enää tule häiritsemään vuosia häntä rakastin vaan koskaan en saanut rakkautta takaisin hänelle paskaa kengänpohjassa olin vain On hällä köyttä mukanaan etsii vain puuta sopivaa johon voisi köyden ripustaa Jatkaa polkua eteenpäin illan hämärtyessä näin tuskan vedotessa muistoihin Nyt mä poistun hänen elämästään en enää tule häiritsemään vuosia häntä rakastin vaan koskaan en saanut rakkautta takaisin hänelle paskaa kengänpohjassa olin vain Linnut puiden oksistoissa laulelevat toisillensa poika miettii itsemurhaansa Miettii kuinka voisi tappaa itsensä kenenkään siitä kärsimättä hän aattelee ruumiin löytäjää Kesä vasta aluillaan puiden lehdet oksissaan kulkee poika poluillaan ja miettii: Nyt mä poistun hänen elämästään en enää tule häiritsemään vuosia häntä rakastin vaan koskaan en saanut rakkautta takaisin hänelle paskaa kengänpohjassa olin vain Enää pari tuntia masennusta pari hetkeä tuskallista muutama turhaa ajatusta Helvettikin parempi vaihtoehto kuin rakkaus kun se ei ole aito luovuttaminenkin on taito Kesä vasta aluillaan puiden lehdet oksissaan kulkee poika poluillaan ja miettii: Nyt mä poistun hänen elämästään en enää tule häiritsemään vuosia häntä rakastin vaan koskaan en saanut rakkautta takaisin hänelle paskaa kengänpohjassa olin vain Kuoleman avulla voi unohtaa jättää taakseen kaiken ja ilmoittaa SE ON OHI NYT Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
tono 14.06.2005 18:20:01 | |
---|
voi helvetti! Mistä sä aina keksit noita, mistä saa ostettuu teiän levyn? ;) kauheen hienoo. OOT MUN IDOLI |
voi helvetti! Mistä sä aina keksit noita, mistä saa ostettuu teiän levyn? ;) kauheen hienoo. OOT MUN IDOLI Oikeesti? Kiitos kauniista sanoista, mutta levyä ei ikävä kyllä ole, kun tuon bändin kanssa on vähän niin ja näin. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
tono 14.06.2005 21:00:19 | |
---|
siin on todella kauniit sanat tulee kyyneleet silmiin. |
tono 14.06.2005 21:01:15 | |
---|
vois kuvitella et joku anssi kela tai joku vastaava ois keksinyt sen ;) |
tono 14.06.2005 21:07:29 | |
---|
mun mielest noi on parhaimpia lyyrikoita mitä tääl on =) siit vois tulla mun mielest vaikka mitä! |
Keppis 14.06.2005 22:10:53 | |
---|
paska kengänpohjassa kohan jälkeen ei kovin vakavasti tuota enään ota. Liekö se tarkoituskaan? Virsissä on munaa! |
author 15.06.2005 16:27:04 | |
---|
Aika jännä toi persoonamuotojen vaihtelu. Säkeissä yksikön kolmas ja kertsissä minä -muoto. |
777 15.06.2005 16:45:34 | |
---|
Aika jännä toi persoonamuotojen vaihtelu. Säkeissä yksikön kolmas ja kertsissä minä -muoto. Kertsissä kerrotaan mitä poika ajattelee sanan tarkasti. ja miettii: Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
Powerslave88 16.06.2005 01:21:24 | |
---|
Koulut on loppu ja kaiken pitäisi olla hyvin, mutta fiilikset on mitä on. Kommentteja ja parannusehdotuksia otetaan vastaan.... vaikee mennä mitään sanomaan ku en tiedä laulu melodiaa.. mut muutama kohta pisti vähän silmään mut täytyy myöntää että ei mitkään paskat sanat Naiset hiljaa nyt on taistelun aika |
777 16.06.2005 10:34:01 | |
---|
mut muutama kohta pisti vähän silmään Voit ihan vapaasti sanoa, mitkä kohdat. Siitä olisi apua. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
sikanaama 17.06.2005 00:37:54 (muokattu 17.06.2005 00:38:59) | |
---|
"hänelle paskaa kengänpohjassa olin vain" Tää on ihan paras. Editör. Eiku oho. Hoho! Luin että tossa luki "hänellä paskaa kengänpohjassa on vain" Ei se sitten ollutkaan. Käyn suihkussa vain koska rakastan sinua. |
siiki 20.06.2005 19:40:30 | |
---|
Todella hyvä mutta nimi kliseinen ja sanoituksesta muutamat kohdat kirjoitettu kliseisesti. Tästä saisi aivan upean tekeleen vielä! Moon kovis! XD |
777 20.06.2005 20:05:24 | |
---|
Todella hyvä mutta nimi kliseinen ja sanoituksesta muutamat kohdat kirjoitettu kliseisesti. Tästä saisi aivan upean tekeleen vielä! Jos vielä sanoisit missä kohdissa on erityisesti parantamisen varaa, olisin todella kiitollinen. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
Sergei Fallinen 22.06.2005 10:46:30 | |
---|
Pidin tästä: Helvettikin parempi vaihtoehto kuin rakkaus kun se ei ole aito luovuttaminenkin on taito Lopetus ei ollut kauheasti mieleeni (loppuu liian "huipulle"), muuten ihan hieno teksti. |
LamaAjanElvis 25.06.2005 20:02:53 | |
---|
hyvä teksti, voi melko monelle kolahtaa noitten fiilistenkin takia. biisin nimi saattas olla parempi. se on ohi nyt, loppua odotellessa, loppu, tai viimeiset ajatukset. |
vain0harha 26.06.2005 01:40:50 | |
---|
Ei minustakaan mikään maailma rokein piisi, mut Avaruusmies, tyhmä. |
gurtti 26.06.2005 22:46:23 | |
---|
luovuttaminenkin on taito Pidin tosta kohdasta tosi paljon!! Muutenkin noissa on ideaa ja ainesta kyllä. Mutta toi kohta erityisesti iski takaraivoon, että onpas osuvasti sanottu. :) |
cantstopme 30.06.2005 13:55:36 | |
---|
aika ankst. mutta sehän sopii. vettä sataa:( |
luopio 30.06.2005 18:37:05 | |
---|
tulee children of boredom mieleen, ei kauheen vakavasti otettavaa muttei sen varmaan tarviikkaan olla. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |