mattimuhos 10.06.2005 19:03:08 | |
---|
kukapa siis tuntee tätä merkkiä tai soittaa sillä mtti |
moderndrummer88 10.06.2005 19:05:07 | |
---|
niskis on ainakin ennen soitellu, kysele siltä VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Jaska 10.06.2005 19:32:11 | |
---|
Katso mun omakuvaus. Thundert on paskat! Tai siis parhaat, ja ne hakkaa kaiken maailman muut top-of-the-line sarjat |
Niskamies 10.06.2005 20:06:46 | |
---|
Mulla oli Thunderit, nykyisin ne on ToMI88:lla. Ihan kelvot rummut kun vaihtoi kalvot. Kyllä ne tän perus NewSound/Century tason voittaa. Omistin kolme vuotta, ja ainoakaan osa ei hajonnut. Virallisesti semi-pro! |
ToMi88 10.06.2005 22:05:46 | |
---|
Jep, mullahan ne nyt on nuo niskiksen entiset:) Ihan ok pelit ovat. |
HeavyMachinery 14.06.2005 15:31:37 | |
---|
Se on muistaakseni pearlin ala merkki tai kopio kummin jommin. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Katiska 14.06.2005 16:09:38 | |
---|
Mulla oli Thunderit, ja kauan olikin. Ei sillä että ne olis ollu hyvät. Se on muistaakseni pearlin ala merkki tai kopio kummin jommin. Pearlin kopioita ne on. Se mun Thunder setti oli ainakin täys kopio jostain Pearlin vanhasta Thunder-King setistä. Kyselin tosta jokus Pearlin foorumilla ja Pearlin edustaja sano että Pearlin kanssa niillä ei oo mitään tekemistä vaan Thunder on yhteydesssä Taye drumsiin. |
miän vain 14.06.2005 16:22:03 | |
---|
Thunder on yhteydesssä Taye drumsiin. Ja Taye on yhteydessä Ayotteen. Eli Thunderien on pakko olla ihan huiput. :p Millainen viidakon kuningas oikein olet?
Faro - bändi
Semisuper - rumpusivu |
Jaska 14.06.2005 16:28:38 | |
---|
Ja Taye on yhteydessä Ayotteen. Eli Thunderien on pakko olla ihan huiput. :p Ne on. Usko pois. |
Meille tuotiin yhelle kurssille jostain koululta jotkut Thunderit, jotka on kyllä niin syvältä ja poikittain, että Huh-Huh. Luultavasti suurin osa sen setin huonoudesta menee setin kotopaikan,koulun piikkiin. Kaikki basarin viritystapit vinossa ja pesät heiluu joka suuntaan... No muut kamaluudet nyt ei ainakaan varmaan ole ollenkaan thunderin vika, vaan sen sammakon koulun..: Ei peltejä (paitsi haikka: yläpelti halki), etutomin kalvot on väärinpäin,molemmat lommoille hakatut, lehmänkello(miksi ihmeessä??) melkeen puhkiruostunut, virveliteline...kamala... Niin pelottava setti, että ei sitä voi tajuta näkemättä. Mutta en sitten tiedä, voi(s)han ne rumpujen rungot olla tietysti ihan hyvätkin, mutta tämä on MUN ensi kokemukseni... :/ |
Jaska 14.06.2005 21:09:02 | |
---|
Juu, koulusta se johtuu. Ilman sen koulun väärinkäyttöä settiä kohtaan ne näyttäisi ja soundaisi paremmalta kun ykskään jazzmiehen gretschi tai holmin sonori. Ja niitä pitää sitten halia joka päivä, ni ne toimii. |
Niskamies 14.06.2005 22:44:29 | |
---|
Juu, koulusta se johtuu. Ilman sen koulun väärinkäyttöä settiä kohtaan ne näyttäisi ja soundaisi paremmalta kun ykskään jazzmiehen gretschi tai holmin sonori. Ja niitä pitää sitten halia joka päivä, ni ne toimii. Jos rehellisesti puhutaan, niin mulla ei ollut pätkääkään haikea olo eikä yhtään ole tullut ikävä noita Thundereita kun Starclassicit sain tilalle. Virallisesti semi-pro! |
Katiska 15.06.2005 01:26:18 | |
---|
Jos rehellisesti puhutaan, niin mulla ei ollut pätkääkään haikea olo eikä yhtään ole tullut ikävä noita Thundereita kun Starclassicit sain tilalle. Hoho, mulloli ihan sama tilanne. Thunderien tilalle tuli Starclassicit. Ilman mitään turhia välimallin settejä. :P |
Jaska 15.06.2005 19:09:31 | |
---|
Jos rehellisesti puhutaan, niin mulla ei ollut pätkääkään haikea olo eikä yhtään ole tullut ikävä noita Thundereita kun Starclassicit sain tilalle. jos totta puhutaan ni mä olen halunnut vaihtaa settiä viimeiset 7-8 vuotta |
hybrid 15.06.2005 19:26:39 | |
---|
Älä ihmeessä vaihda. Noi on oikeesti hienot. Sitäpaitsi kerää respectiä, kun soittaa halpispaskoilla, eikä mene lainkaan mukaan noihin hifimiesten hömpötyksiin. Seuraava oma settini on varmaan millenium ja pellit on tietysti paisteen kolmenollakakkosia :D |
Jaska 15.06.2005 20:38:30 | |
---|
Älä ihmeessä vaihda. Noi on oikeesti hienot. Sitäpaitsi kerää respectiä, kun soittaa halpispaskoilla, eikä mene lainkaan mukaan noihin hifimiesten hömpötyksiin. Seuraava oma settini on varmaan millenium ja pellit on tietysti paisteen kolmenollakakkosia :D Pahus kun menin antamaan kaverille pois Centuryn crashin ja haitsut, olisin voinu lahjottaa ne sulle. Voin toki kaverilta kysyä josko hän luovuttais ne takas jos tahdot.. |