porta 14.06.2005 15:01:40 | |
---|
bad boys blue. tykkäsin aika kovasti. |
HIMistä diggasin vielä joskus aikaa sitten, mutta se olis sitä Razorblade Romanssin aikaa jolloin bändissä oli vielä jotain hyvääkin. Silti... Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Planetist 14.06.2005 17:42:29 | |
---|
Scooter, voi saatana. Kerro miltä näytät kun ei kukaan sinua näe
Absoluuttinen nollapiste - Kerro ketä ajattelit |
Antti1997 14.06.2005 17:44:07 | |
---|
Scooter, voi saatana. Ei siin oo mitään häpeemistä! :D Scooter oli mulle varmaan se eka "kova" bändi joskus aikanaan. Kyllä mä niistä joistain vanhemmista biiseistä tykkään edelleen. |
HaloOfFlies 14.06.2005 20:52:21 | |
---|
Reijo Kallio. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Järvihirviö 14.06.2005 20:57:23 | |
---|
Ei siin oo mitään häpeemistä! :D Scooter oli mulle varmaan se eka "kova" bändi joskus aikanaan. Kyllä mä niistä joistain vanhemmista biiseistä tykkään edelleen. Heii, nyt puhutaan asiaa! Scooteria en häpeä edelleenkään, siinä bändissä vain on sitä jotain. Miettikää nyt: Äijät on tehneet yli kymmenen vuotta hittejä samalla kaavalla ja vielä takovat rahaa. Se, onko musiikki itsessään tosissaan tehty, ei ole relevanttia: Ne legendaarisimmat kappaleet saavat joka tapauksessa hymyn aina huulille! |
Tee 14.06.2005 21:46:43 | |
---|
10v sitten pienenä en kehannu myöntää että kuuntelen Dire Straitsia, Beatlesia yms. nössöpaskaa kun kaikki muut kuunteli kaikkee vähän rankempaa. Tulihan sitä itsekkin kuunneltua mutta noista muista en puhunut. Noh jokatapauksessa, siitä on aikaa. Meikällä vissiin menny sikäli erikoisesti tämä homma etten joudu kyllä häpeämään näin vanhempana kyllä mitään. :K |
julio 14.06.2005 22:24:49 | |
---|
klamydia. tämä toisinaan hävettää, kun levyhyllystä löytyy vieläkin kyseisen yhtyeen levyjä. mutta kylläpä sitä joskus salaa hiljaa kuuntelee mielellään holly valancen biisejä. nyt hävettä vielä enemmän. ei hävetä ei ei. emmätiä |
Turder 14.06.2005 22:31:00 | |
---|
En viitsi edes kertoa. "When someone has had a major accident in the toilet" -UrbanDictionary.comin selitys sanalle Turder. |
pira 14.06.2005 22:37:51 | |
---|
Kaiken voin myöntää, mutta kuunnella en jaksaisi enää kuin erikoistapauksissa (kuulee radiosta tjn). On tuossa vielä hyvin tehtyäkin musaa, mutta ei enää vaan riitä innostus. Maku on kääntynyt toisaalle. Mitäs näitä nyt oli.. Inner Circle, Dj Bobo, Leila K, The Fugees, Cypress Hill, Klamydia, Ice-T, Raptori (ekoja kasettejani), Dj Shadow yms. Ekat koskaan saamani äänitteet olivat Dire Straitsin joku tuore kasetti sekä se ruotsalaispoppoo (mies ja nainen, aviopari), jonka nimeä en muista nyt kirveelläkään. Lp:n nimi oli CrashBoomBang muistaakseni. Vibrato lähtee syrämmestä. |
Veikko 14.06.2005 22:42:15 | |
---|
Lapsosena tykkäsin Mikko Alatalosta. Tampereen dadaveikot (Have mercy) |
Turder 14.06.2005 22:51:52 (muokattu 14.06.2005 22:52:34) | |
---|
joku tuore kasetti sekä se ruotsalaispoppoo (mies ja nainen, aviopari), jonka nimeä en muista nyt kirveelläkään. Lp:n nimi oli CrashBoomBang muistaakseni. Roxette. Muistaakseni Per Gessle ja Maria Fredriksson eivät olleet aviopari. Mulla oli ja on vieläkin myös niiden kokoelma levy, Greatest Hits muistaakseni. Tuli sitäkin ala-aste aikoina kuunneltua ja aina kun koulussa oli "levyraati" niin vein sen levyn sinne. Minä ja pari muuta olimme ihan liekeissä ja muut oppilaat katsoivat meitä kieroon. Vieläkin naurattaa. Heh! "When someone has had a major accident in the toilet" -UrbanDictionary.comin selitys sanalle Turder. |
pira 14.06.2005 22:56:11 | |
---|
Roxette. Muistaakseni Per Gessle ja Maria Fredriksson eivät olleet aviopari.! Ah, niinpä olikin. Meidän porukat oli niin konservatiivista, että tuota kasettia ei saanut soittaa auton kasettimankasta (tai sitten todella todella hiljaisella). Ja sitten he terrorisoivat meitä lapsia aina omilla kestosuosikeillaan. Vibrato lähtee syrämmestä. |
Brian May jr. 14.06.2005 23:15:16 (muokattu 14.06.2005 23:17:24) | |
---|
backstreet boys jaa mulla oli noloin tähän mennessä Kehtaiskohan....no joo, pakkohan se on. Sama. EDIT: No sen verran täytyy puolustautua, että olin siinä 9 vuoden vanha. |
Artist 15.06.2005 21:06:14 | |
---|
Metallica, Iron Maiden, Megadeth, Nirvana ja mitäs muita näitä vielä olikaan... En kuuntele enää. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
slipkorn 15.06.2005 23:47:46 | |
---|
Mr. President, sääh.. Plussat Pastilli? In Goth We Trust! The 666 Club #5 |
Brother Michael 16.06.2005 00:38:25 | |
---|
Kuka ikinä kehtaakin myöntää kuunnelleensa Vanilla Icea on auttamattomasti tämän topicin voittaja. One more beer and heavy metal and I'm just fine |
Mikaelo 16.06.2005 00:58:56 | |
---|
Eipä ole vielä tullut Bogart co:n voittanutta. |
Cvalda 16.06.2005 12:04:01 | |
---|
MR President, Jamie Walters, Paradisio, Alexia, Emilia, Captain Jack ja noita jo mainittuja.. :> Enhän mä koskaa huonoa oo kuunnellu ku moon aina tykänny siitä mitä oon kuunnellu... :D Arg, rahaa menny koihinki tommosiin levyihin, hiih.. cvalda - aikansa eläjä. |
fenderboy 18.06.2005 18:44:38 | |
---|
Meitsin mielestä on sikamaista olla kertomatta tollasta! Mä oon siis digannu 50 centtii. :( |