Aihe: Stone!
1 2 3 4 5 656 57 58 59 60
Kärpäsruoska
14.06.2005 15:50:18 (muokattu 14.06.2005 16:07:00)
Ja mitä siihen musiikilliseen vaikutukseen tulee,niin eikös Mr. Laiho ole nimennyt Latvalan yhdksi suurimmista vaikuttajistaan.Stone on myös aika helvetin paljon omaperäisempi bändi kuin COB. Laihohan on aika suora Latvalan kopio.

Aivan, CoB ei olisi CoB ilman Stonen vaikutusta. Näin siis voidaan kaikista CoB:lta vaikutteita ottaneista bändeistä vetää langat lopulta Stoneen. Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan. Eikä Stonen vaikutus CoB:hen jää pelkästään Laihon sooloihin, sen kuulee muuallakin, ja selvästi.

Rauhaa, en halua sututtaa, tuon vain näkemykseni esiin ja olen yrittänyt perustella sen. Kysymyksiä epäselvistä kohdista saa esittää.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
...And Justice For All
14.06.2005 15:56:09
Aivan, CoB ei olisi CoB ilman Stonen vaikutusta. Näin siis voidaan kaikista CoB:lta vaikutteita ottaneista bändeistä vetää langat lopulta Stoneen. Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan. Eikä Stonen vaikutus CoB:hen jää pelkästään Laihon sooloihin, sen kuulee muuallakin, ja selvästi.

Rauhaa, en halua sututtaa, tuon vain näkemykseni esiin ja olen yrittänyt perustella sen. Kysymyksiä epäselvistä kohdista saa esittää.

Kummelia siteeraten: Puhut vähän, mutta asiaa!
Get Stoned!
Ben_D
14.06.2005 17:04:08

Kyllä Stone on parempi kun Metallica.
Super-Jari
14.06.2005 17:05:30
Kyllä Agents voittaa kaikki Suomen hevibändit.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Kärpäsruoska
14.06.2005 17:08:19
Ei se vaikuteketju Stoneen pysähdy. Eiköhän silläkin bändillä ollut omat vaikuttajansa siinä missä kaikilla muillakin.

Tietysti, en kiellä. Mutta ne ovatkin sitten ulkomailla. Vaikka tällainen Suomi-ulkomat asettelu vähän teennäistä onkin. Ja tarkoitukseni oli tosiaan osoittaa että minun on vaikea pitää CoB:tä tärkeämpänä bändinä kuin Stonea.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Super-Jari
14.06.2005 17:16:26
Tietysti, en kiellä. Mutta ne ovatkin sitten ulkomailla. Vaikka tällainen Suomi-ulkomat asettelu vähän teennäistä onkin. Ja tarkoitukseni oli tosiaan osoittaa että minun on vaikea pitää CoB:tä tärkeämpänä bändinä kuin Stonea.

Ainakin minun korviini COB on paljon "edistyneempää" musiikkia kuin Stone. Merkittäviä bändejä kummatkin.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Kärpäsruoska
14.06.2005 17:37:01
Ainakin minun korviini COB on paljon "edistyneempää" musiikkia kuin Stone.

Tämän luullakseni käsitän. Minua puolestani kiehtoo Stonessa juuri se särmikkyys, joka tulee ilmi vaikkapa Jannen laulussa. Joka on taas niitä elementtejä joista useimmat joko pitävät tai eivät pidä. Minulla se on ihan päivästä kiinni, kuten melkein kaiken muunkin musiikin kanssa.
Blitz
14.06.2005 17:39:29
Mitä helvetin väliä sillä on, kuka vaikuttaa ja kehen, kunhan kaikki soittavat omalla tavallaan hyvää musiikkia?
'Cos if you find a stranger in town, you can fucking kill him!
Super-Jari
14.06.2005 17:44:14
Tämän luullakseni käsitän. Minua puolestani kiehtoo Stonessa juuri se särmikkyys, joka tulee ilmi vaikkapa Jannen laulussa. Joka on taas niitä elementtejä joista useimmat joko pitävät tai eivät pidä. Minulla se on ihan päivästä kiinni, kuten melkein kaiken muunkin musiikin kanssa.

Minusta juuri laulu on Stonen ainoa huono puoli. Muuten varsin lähellä täydellistä heviä.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Jackson Dinky
14.06.2005 17:48:13
Voittaa missä? Miten mitataan, että kumpi voittaa kumman? Kuka on tuomari? Mitä arvostellaan, että saadaan selville, kumpi on voittaja? Mitä ihmettä sä selität?

Että voittaako Stonen poijat Cobin poijaat nyrkkitappelussa.
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
Super-Jari
14.06.2005 17:49:47
Että voittaako Stonen poijat Cobin poijaat nyrkkitappelussa.

Mieskuoro Huutajia ei voita kukaan.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Kärpäsruoska
14.06.2005 18:00:49
Miun isi räkäsee pitemmälle kun teijän isi!

kunhan kaikki soittavat omalla tavallaan hyvää musiikkia
The wooden eye
14.06.2005 18:15:34
Öh, höh. Luolamiehet vauhdissa.
Sahtimies666
14.06.2005 18:26:29
Onkohan toi otsikko väärä?
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
Veikko
14.06.2005 22:59:48
Minusta juuri laulu on Stonen ainoa huono puoli. Muuten varsin lähellä täydellistä heviä.

Juuh, mutta samaan aikaan tahkonneeseen Airdashiin verrattuna laulupuoli Stonella on ihan ok.
Tampereen dadaveikot (Have mercy)
No_Anaesthesia
15.06.2005 01:20:55 (muokattu 15.06.2005 01:29:55)
Pakko on tähän sanoa että paras levy mun mielestä on kyllä "No anaesthesia!",harmi ettei täbejä löydy paljoa.
Sweet dreams,Back to the stoneage,No anaesthesia, tosi kovia biisejä sillä levyllä
Artisti Maksaa!
No_Anaesthesia
15.06.2005 01:24:42 (muokattu 15.06.2005 01:27:29)
Musta suurimmasta osasta CoB:n sooloista puuttuu kunnollinen melodia, Kun Laiho vaan hutasee skaalat nopsaa ylös ja alas ja vetää parit arpeggiot. Hienoja juttuja sieltä löytyy mutta kyllä Stone uppoaa mulle paremmin, siinä on vain jotain aitoa

(Pirun hyvä kitaristi se Latvala kyllä on)
Artisti Maksaa!
Julmettu
15.06.2005 11:58:19
Mulla on Stone- paita päällä, kuuntelen Stonea ja sitten silmään osuu mnetissä Stone- topic.
Sahtimies666
15.06.2005 13:02:32
Pirun hyvä kitaristi se Latvala kyllä on

No en nyt tiiä ;)
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)