olavi53 13.06.2005 00:32:08 | |
---|
Mulla tossa tollainen Fender Squier2 Stratocaster, joka on tehty Intiassa, eikä ole harmainta aavistustakaan koko kitarasta, että mistä on tehty ja muuten. Erittäin hyvä sustaine on ja kitara on kovin raskas. Jos joku minua viisaampi voisi kertoa kitarasta jotain. Kiitos! |
PIM 13.06.2005 09:27:55 | |
---|
Painosta päätellen saattaisi olla tunnettua aasialaista soitinpuuta eli ply-puuta, jonka tunnistaa poikkeuksellisen suorasta ja säännöllisestä syykyvioinnista. ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
Lonesome 13.06.2005 09:55:32 | |
---|
Painosta päätellen saattaisi olla tunnettua aasialaista soitinpuuta eli ply-puuta, jonka tunnistaa poikkeuksellisen suorasta ja säännöllisestä syykyvioinnista. Heh. Juurikin näin. Nämä laminaatista tehdyt "kakkos-squierit" veti merkin maineen nopeasti lokaan 80-luvun lopulla mainioiden Japanissa tehtyjen JV- ja SQ-mallien (vm. 82-84) jälkeen, jotka ovat käytännössä Made In Japan Fendereitä. Hintakin putosi, mutta laatu myös samalla huolestuttavan alhaalle. Yksilöitä ovat nämäkin ja käyttöominaisuuksia voi löytyä rutkasti. Suurempaa kokemusta ei näistä mulla ole. Ostin jaappanilaisen JV-Squierin käytettynä samoihin aikoihin, kun näitä oli uutena myynnissä... "This is my truth, tell me yours." |
Mulla tossa tollainen Fender Squier2 Stratocaster, joka on tehty Intiassa, eikä ole harmainta aavistustakaan koko kitarasta, että mistä on tehty ja muuten. Erittäin hyvä sustaine on ja kitara on kovin raskas. Jos joku minua viisaampi voisi kertoa kitarasta jotain. Kiitos! Minulla on kanssa Intiassa tehty Squier II ja olen ollut siihen kohtalaisen tyytyväinen, varsinkin sen jälkeen kun vaihdoin siihen Kinmanin mikit. Jostain muistelen, että noita on tehty Intiassa vain noin vuoden verran 1990 tienoilla, että siellä olisi ollut jotain ongelmia. |