Aihe: uutta Foottareilta
1 2 3 4 5 6
Kre-per
14.06.2005 12:49:13
"Nirvanan laulunkirjoittaja on parempi kuin Foo Fightersin laulunkirjoittaja."
Hah!:D
madu
14.06.2005 13:10:23
Löytyykös jostain Helsingin putiikeista jo tätä uutta FF-lättyä bonus DVD:llä höystettynä? Huomenna on virallinen julkkaripäivä mutta eipä niitä ole aikaisemminkaan tämän maan levykaupoissa kumarreltu. Vois käydä nimittäin poistamassa kaupasta jos jossain olisi jo tarjolla.
I'm afraid that I was very, very drunk
barnabas
14.06.2005 15:33:15
Joku Soundin koiranleukailija-kriitikko kirjoitti aikanaan Foo Fightersin keikka-arvostelun yhteydessä mielestäni aika sopivasti, että Nirvanan laulaja-kitaristi on paljon parempi kuin Foo Fightersin laulaja-kitaristi, Foo Fightersin laulaja-kitaristi on paljon parempi rumpali kuin Foo Fightersin rumpali ja Nirvanan laulunkirjoittaja on parempi kuin Foo Fightersin laulunkirjoittaja.

Huumorilla heitetty kait. Ainaskin minun mielestäni juuri toistenpäin.

Mitäs muuten sillä bonus-DVD:llä on? Itse en ole sellaista levyä vielä nähnyt.
Hyvin menee.
madu
14.06.2005 15:35:07

Mitäs muuten sillä bonus-DVD:llä on? Itse en ole sellaista levyä vielä nähnyt.

DVD Special Features:
* Conception Of The Concept a 20 minute feature about the making of the album
* Audio 5.1 Surround Sound Mix Of The Acoustic Album
Kre-per
14.06.2005 23:57:56
Onko tuosta nyt sitten kaksi versiota ilmestymässä? Bonus-DVD:llä ja ilman? Joka tapauksessa se on huomenna osoite Free Record Shop ja asiana levyn osto.
madu
15.06.2005 09:12:26
Onko tuosta nyt sitten kaksi versiota ilmestymässä? Bonus-DVD:llä ja ilman? Joka tapauksessa se on huomenna osoite Free Record Shop ja asiana levyn osto.

Jep, bonus DVD on "limited edition" painoksessa.
Kre-per
15.06.2005 15:20:08
Joo-o. Nyt se on sitten oma!! Ja täydellinen levy onkin! Tuli juuri katsottua tuo bonus-DVD. Ovat itsekin selvästi sitä mieltä, että Foo Fighters tullaan muistamaan tästä levystä.
MoFo
15.06.2005 16:04:30
Ovat itsekin selvästi sitä mieltä, että Foo Fighters tullaan muistamaan tästä levystä.

Eikö levyn julkaiseva artisti ole aina tuota mieltä uusimmasta levystään :)

Levy oli ensin itselle lievä pettymys, mutta se vaikuttaa paranevan joka kuuntelulla. Hyvä tästä vielä tulee :)
The only pain is to feel nothing at all
psj
15.06.2005 16:47:37
Nyt olen rokkipuolen levystä kuunnellut ja oli kyllä positiivinen yllätys. Paranee varmasti vielä kuuntelukertojen myötä. Illalla akustisen puolen kimppuun. Toivottavasti on yhtä hyvää tavaraa kuin ensimmäinen levy.
"Toivon löytääksemme olemme syntyneet"
madu
15.06.2005 21:56:23
Eli bonus DVD:llä varustettu hieno paketti on hommattuna ja ainakin näin pikaisella kuuntelulla biiseistä erottuvat No Way Back, Best Of You ja End Over End. Akustisen kimppuun seuraavaksi.
2541
15.06.2005 22:55:37 (muokattu 15.06.2005 22:56:26)

Mikä biisi se on jonka videossa nakellaan tavaraa sillalta?

Times Like These.

Edit: pahoittelut, olin väärällä sivulla.
Kre-per
16.06.2005 00:14:59
Eikö levyn julkaiseva artisti ole aina tuota mieltä uusimmasta levystään :)

Levy oli ensin itselle lievä pettymys, mutta se vaikuttaa paranevan joka kuuntelulla. Hyvä tästä vielä tulee :)

Ei ole. Minulle ei. Samaa mieltä. Niin tulee!
Kre-per
16.06.2005 16:15:23
Tällä hetkellä iskee parhaimmin The Deepest Blues Are Back, DOA, No Way Back ja Best Of You. Eikä muutkaan huonoja ollenkaan. Akustiselta puolelta oikeastaan kaikki muut kuin ensimmäinen ja viimeinen, Still ja Razor.
Tuleva klassikko!
fireatyourdesire
16.06.2005 21:34:03
Eka levy ei vielä yhden kuuntelukerran jälkeen auennut pahemmin. "No Way Back" ja "Resolve" jäivät ehkä parhaiten mieleen. Akustinen levy toimii alusta loppuun. Loistavaa! Enpä ois ikinä uskonut Norah Jonesin vierailevan FF:n levyllä.
Irlannin Oxegen festareita odotellessa....
kyseinen
17.06.2005 13:22:11
Akustinen levy toimii alusta loppuun.

Onko kaikki samaa mieltä? Mun mielestä se Norah Jonesin kanssa vedetty bossanova on jotain niin kamalaa sontaa, että meinaa oksu lentää. No, skippinappula on keksitty.
Kre-per
19.06.2005 21:36:35
Sehän on aivan mahtava!!!!
cerulean
21.06.2005 14:13:48
Akustinen levy on ihan pirun hyvä lätty eikä rock-levykään huono ole. Akustinen puoli erilaista Foo Fightersia mikä on vaan hienoa. Sitä paitsi mielestäni myös Taylorilla eli Foo Fightersin rumpalilla on pirun hyvä lauluääni. Häntä voi siis kuulla kappaleella Cold Day In The Sun. Hyvä levy kaikin puolin...
After Ruth left me, i´ve been ruthless.
DSC
21.06.2005 16:06:21
Onko kaikki samaa mieltä? Mun mielestä se Norah Jonesin kanssa vedetty bossanova on jotain niin kamalaa sontaa, että meinaa oksu lentää. No, skippinappula on keksitty.

Ei ole kaikki samaa mieltä. Mielestäni akustisella levyllä skippinappulalla on todellakin käyttöä. Pari ok biisiä, mutta aika moni enemmän ja vähemmän tylsää lallattelua, kuten tuo Jonesin kanssa vedetty yritelmä. Rokkilevyllä No way back toimii kuin Colour and Shape-levy aikanaan ja on siellä pari muutakin mukavata. Pisteet: Akustinen 2/5 ja Rokki 3/5. But opinions are like a...
Arcibald
23.06.2005 18:37:55
Oottekos käyny tämän kattomassa, koko 1,5h keikka ilmasiks, aika hyvä kuvanlaatukin:

http://guide.real.com/foofighters?r … h-version=7&version=6.0.12.1059

Biisejä uudelta levyltä, ja muutama vanha. Muuten hyvä keikka mutta yleisö ei oikeen tunnu olevan mukana!
Rock
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)