HeavyMachinery 14.06.2005 11:58:40 | |
---|
Minä tiedän - siis pelkään ! |
vapauskauppias 14.06.2005 12:08:09 (muokattu 14.06.2005 12:09:24) | |
---|
|
arse 14.06.2005 12:17:39 | |
---|
Mulla on samankokoinen Traditional -sarjan crash/ride josta irtoaa muhkea kräsh ja kirkas kupusaundi. Sopii rokkijätkälle paremmin kuin tuo kepeämpi, tummempi ja jatsimpi (nam!) Mel Lewis -sarja. el maraquero |
Mel Lewis-sarjan 19-tuumainen crash ride on suoraan Jumalalta. Sen sijaan 18-tuumainen crash-ride on suoraan Perseestä. Istanbulien yksilöllisyys ja hinta-laatusuhde (poislukien tuo 18-tuumainen) on minuakin miellyttänyt usean vuoden ajan. Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
mustakaapu_3 14.06.2005 19:53:22 | |
---|
Mulla on ainakin toiminut "19 Mel Lewis ihan perkeleen hyvin, mutta kuten jo edellä todettiin, niin noissa on aika isojakin yksilöeroja. Ainakin oma on toiminu hyvin isona crashina, ride toiminto kusee jos volyymi nousee pikkusenkaan isommaksi...(jazz peltihän tuo taitaakin olla) Soundilliset ominaisuudet olikin hyvin tossa musamaailman sivuilla. Kuiva ja hidas crashi, mutta ridena soundi aukeaa kivan heleäksi! Kuvaus taas suoraan kuin jostain alkon katalookista:) |
HeavyMachinery 14.06.2005 20:18:03 | |
---|
Mulla on ainakin toiminut "19 Mel Lewis ihan perkeleen hyvin, mutta kuten jo edellä todettiin, niin noissa on aika isojakin yksilöeroja. Ainakin oma on toiminu hyvin isona crashina, ride toiminto kusee jos volyymi nousee pikkusenkaan isommaksi...(jazz peltihän tuo taitaakin olla) Soundilliset ominaisuudet olikin hyvin tossa musamaailman sivuilla. Kuiva ja hidas crashi, mutta ridena soundi aukeaa kivan heleäksi! Kuvaus taas suoraan kuin jostain alkon katalookista:) jep taidan ostaa ton melli leviksen kun vaan niskiksen rahat saapuu :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
Outkast 14.06.2005 21:54:34 | |
---|
Kokeile myös ihmeessä Bosphoruksia jos eteen sattuu :) "It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
HeavyMachinery 14.06.2005 22:10:53 | |
---|
Kokeile myös ihmeessä Bosphoruksia jos eteen sattuu :) En kokeile.... tilaan..... jos en tykkää.....myyn niskikselle...... :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 14.06.2005 22:43:30 | |
---|
En kokeile.... tilaan..... jos en tykkää.....myyn niskikselle...... :) Okei, palio? Hmm, 19 crash/ride. Tekisinköhän mä sellasella mitään... Virallisesti semi-pro! |
JeeVes 14.06.2005 22:57:17 | |
---|
Okei, palio? Hmm, 19 crash/ride. Tekisinköhän mä sellasella mitään... Mä voisin, ja Niskishän myy mulle mielellään ja halvalla myös. Muuten yks täydellisimmistä rideistä mitä olen koskaan kuullut on Bosphoruksen Jeff Hamilton 20" ride...nannaa. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
18is9 15.06.2005 10:32:50 | |
---|
Mull on kanssa tuollainen Mel Lewis 19 crash/ride. Aivan helevetin hyvä pelti. Mutta kanattaa tosiaan verrata yksilöitä, niissä on aika isoja eroja. Kevyellä tatsilla soitettuna kaunisääninen ride, mutta toimii myös isona, hitaasti syttyvänä crashinä loistavasti. Keveillä keikoilla olen soittanut kombinaatiolla 20' Mel Lewis ride ja 19' Mel Lewis crash/ride. Tuo isompi pelti on tummemman soundinen ja pellit toimivat parina yhteen varsin mukavasti. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
HeavyMachinery 20.06.2005 13:36:58 | |
---|
Ny on mel levis crash/ride 19" ja on hyvä..... very sound..... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 20.06.2005 13:39:53 | |
---|
Ny on mel levis crash/ride 19" ja on hyvä..... very sound..... Käytätkö sä sitä ridena ja crashina, vai kumpanakin? Otin noista Exoticeista logot veke, ja vähän "likasin" niitä ja oon soittanu niillä paljon. Ne on jo nyt ihan eri pellit kun sillon kun mä sain ne:) Virallisesti semi-pro! |
dictatorsh*t 20.06.2005 15:17:47 | |
---|
"likasin" Symbaalit kukkapenkkiin? "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Niskamies 20.06.2005 15:36:03 (muokattu 20.06.2005 15:43:08) | |
---|
Symbaalit kukkapenkkiin? Ei oo menny, lähinnä käsillä niitä hipelöin, silleen että sain sen uutuuden kiillon pois. jazz ride kävi mullan alla, ihanan paskanen! Siitä tuli tosi kiva Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 20.06.2005 15:37:18 | |
---|
Symbaalit kukkapenkkiin? otinpa nyt pellit pois kompostista, ääni oli tosiaan pehmeämpi jne. jopa siinä paisteessa vaikka siinä on se suoja päällä... vois laittaa vähän pidemmäksi aikaa kohta nuo pellit kun viikon ajaltakin tulokset oli noinkin korvaa miellyttävät VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
HeavyMachinery 20.06.2005 16:54:16 | |
---|
otinpa nyt pellit pois kompostista, ääni oli tosiaan pehmeämpi jne. jopa siinä paisteessa vaikka siinä on se suoja päällä... vois laittaa vähän pidemmäksi aikaa kohta nuo pellit kun viikon ajaltakin tulokset oli noinkin korvaa miellyttävät Psykoakustiikkaa ... Ihmiskorva kuulee hyvin pitkälle sen mitä haluaa. Crashinä johon raidataan olis tarkoitus käyttää.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
mustakaapu_3 20.06.2005 17:44:16 | |
---|
otinpa nyt pellit pois kompostista, ääni oli tosiaan pehmeämpi jne. jopa siinä paisteessa vaikka siinä on se suoja päällä... vois laittaa vähän pidemmäksi aikaa kohta nuo pellit kun viikon ajaltakin tulokset oli noinkin korvaa miellyttävät Meikäläinen on aina ennen ymmäränyt tuon "kukkapenkkikikan" ainakin puoliksi vitsinä, mutta jos se toimii nin pakkohan se on itekin testata!!! |
HeavyMachinery 20.06.2005 18:05:44 | |
---|
Meikäläinen on aina ennen ymmäränyt tuon "kukkapenkkikikan" ainakin puoliksi vitsinä, mutta jos se toimii nin pakkohan se on itekin testata!!! Kyllä se toimii varsinkin jos uskot kovasti siihen itse. Voit myös vaan pistää paskaa pelleille ja huomata että soundi tummeni, esim roudarin teippiä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Outkast 21.06.2005 12:29:22 (muokattu 21.06.2005 12:30:47) | |
---|
otinpa nyt pellit pois kompostista, ääni oli tosiaan pehmeämpi jne. jopa siinä paisteessa vaikka siinä on se suoja päällä... vois laittaa vähän pidemmäksi aikaa kohta nuo pellit kun viikon ajaltakin tulokset oli noinkin korvaa miellyttävät No voi helvetti :D Rajottakaa vähäsen nyt :) Kyllä ne symbaalit muuttuu soundiltaan ja ulkonäöltään vintageksi ajan kanssa kun soitatte niillä :D Jessus sentään. (No totta munassa aion nyt itsekkin kokeilla jollain halvalla pellillä) "It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |