Aihe: sisälle vai ei?
1 2 3
Paijukainen
14.06.2005 11:17:21 (muokattu 14.06.2005 11:52:42)
Tänä keväänäkin nyt sitten ihmisillä tullut haettua kaikenkarvaisiin oppilaistoksiin..
No mutta, lähipäivinä varmaan on ajankohtaista se että tuliko mihin päästyä oikeasti sisälle? ja oltiinko menossa?
Ja jos ei kutsu käynyt,niin mihin sitten "joudutaankaan".

edit: Ja tietenkin, mikä tämä tuleva laitos nyt sitten onkaan?
Kun mikään ei riitä.
paavi
14.06.2005 11:45:30
Tänä keväänäkin nyt sitten ihmisillä tullut haettua kaikenkarvaisiin oppilaistoksiin..
No mutta, lähipäivinä varmaan on ajankohtaista se että tuliko mihin päästyä oikeasti sisälle? ja oltiinko menossa?
Ja jos ei kutsu käynyt,niin mihin sitten "joudutaankaan"..

Täytyy tässä mainita, että itse "jouduin" siihen kolmanteen vaihtoehtoon, joka nyt oli pistetty sinne ihan varmuuden vuoksi. Ja tulipa sitten kahlattua se vaihtoehto läpi ja tässä sitä ollaan...ihan tyytyväisenä. Vaikea sanoa, olisinko sitten onnellisempi käytyäni jonkun muun koulun.

Tää aihe kyllä kuuluis enemmänkin tuonne "musiikkiin liittymättömiin"...
karpela diem (tartu tanjaan)
Paijukainen
14.06.2005 11:51:50
Tää aihe kyllä kuuluis enemmänkin tuonne "musiikkiin liittymättömiin"...

no eikös tämä nyt jos puhumme osaksi musiikki-oppilaitoksista.. no miten vain. sori nyt sitten.
Kun mikään ei riitä.
gandar
14.06.2005 11:54:44
Liittynee musiikkiin, etten päässyt Lahteen PvVmSK:hon. Ohut kirjekuori oli kyllä jo odotettavissa, koesoitossa tuli alisuoritettua törkeästi ja saksofoniin haki paljon kovatasoisia soittajia, mutta silti oli se pieni toiveenpilke, että jos kuitenkin. Pitäkää tunkkinne.

Turun oikeustieteellisen, joka taas sitten ei liity musiikkiin, pääsykokeet ovat 22. päivä. Kova on hinku ja lukenut olen, mutta sisäänpääsy tuntuu epätodennäköiseltä.
Ceci n'est pas une signature
paavi
14.06.2005 12:13:32
no eikös tämä nyt jos puhumme osaksi musiikki-oppilaitoksista.. no miten vain. sori nyt sitten.

No, saat anteeksi tämän kerran! :)
Everybody is going to the party Have a real good time
stickyfinger
14.06.2005 12:57:46
Ainakin yliopistojen ja amk:jen kohdalla tulokset tulevat pääsääntöisesti vasta joskus heinäkuussa, eihän kaikkia pääsykokeitakaan ole vielä pidetty...
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
aleksi
14.06.2005 18:12:14
Englantia olen hakenut lukemaan. Tulokset tulevat joskus heinäkuun 20. päivän paikkeilla
"open hands to the wind"
Torniojaws
14.06.2005 18:15:16 (muokattu 14.06.2005 18:15:23)

Ensimmäiset tulokset kahdesta AMK:n kokeesta tulee tuossa ensi viikolla, sitten kahden muun AMK-kokeen tulokset tulee 22.7. itselle.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
armadillo
14.06.2005 18:20:11
Englantia olen hakenut lukemaan. Tulokset tulevat joskus heinäkuun 20. päivän paikkeilla

Englantia hain myös lukemaan. Eilen oli pääsykokeen ensimmäinen osa, eivät huolineet toiselle kierrokselle...
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
BaariMikko
14.06.2005 18:26:06

Hain Stadialle esittävän taiteen koulutusohjelmaan. Selvisin pääsykokeissa vikaan vaiheeseen asti, tulokset tulee 11.7.

Odottaminen hajottaa ihan saatanasti! Heinäkuussa lienen pöpilässä.
"Jos 8-biitissä on groove hakusessa, niin ei siinä kiipparisti voi käsittääkseni ihmeitä tehdä. Voi tietysti ostaa rumpalille ja basistille drinkin, mutta se saattaa vain pahentaa tilannetta"
-U. Honey
Bassballs
14.06.2005 18:33:16

Ja jos ei kutsu käynyt,niin mihin sitten "joudutaankaan".

edit: Ja tietenkin, mikä tämä tuleva laitos nyt sitten onkaan?

Entäs itse, pieni taiteilijaneiti?

Minua ei näillä näkymin vielä potkittu ulos konsalta.
"Jotkut ihmiset tykkäävät ankeasta musiikista, josta tulee paska fiilis... ..minä en muuta kuuntelekaan" -Avaruuden Pelätty Prinssi
Juhani
14.06.2005 18:33:38

Mulla on tilanne päinvastoin. Ulos vai ei? :D
Defrayer
14.06.2005 18:38:45
En päässyt Kuopion Musiikkilukioon (1. hakutoive), johon pääsy jäi kiinni 0.9 pisteestä. En myöskään päässyt Kuopion Lyseoon (2. hakutoive), johon pääsy jäi kiinni 0.05 (keskiarvosta). Tipahdin sitten Linnanpellon lukioon, joka lakkautetaan vuoden päästä ja haluaisin sen tapahtuessa päästä Kallaveden lukioon.
"If other bands play and Manowar kills, then why Manowar ain't in prison?" - Eräs ystäväni Pastilli? IMIK #15, IHKK #16.
Tupuna
14.06.2005 19:05:56
Juuri tänään tuli kirje Jyväskylästä, että journalistiikan kokeen kakkosvaihe odottelee 21.6. Yllätyin aivan totaalisesti, sillä minusta koe ei mennyt mitenkään erityisen hyvin. Itse asiassa olin aivan liian väsynyt mihinkään suoritukseen: olin kahden edellisen vuorokauden aikana nukkunut 7 tuntia, selvinnyt krapulasta, tehnyt nuortenpalstan ja ajanut aamuvarhaisella Jyväskylään. Nukahdinkin kokeessa pari kertaa enkä jaksanut edes selata annettua aineistoa kovinkaan tarkasti.

Mutta siitä on nyt selvitty, ja kakkosvaiheen puhekokeet jännittävät jo nyt. Tuosta ryhmästä jo melkein puolet pääsee sisään. Jospa, jospa.

No sittenhän me näemme syksyllä viestinnän laitoksella. Meikkis nimittäin sai just tietää saaneensa yhteisöviestinnän cum laude -oikeuden, kävin pääsykokeissa jonkin aikaa sitten. Sivuaine, mutta kumminkin.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Mimi
14.06.2005 20:34:22 (muokattu 14.06.2005 20:35:57)
En päässyt Kuopion Musiikkilukioon (1. hakutoive), johon pääsy jäi kiinni 0.9 pisteestä.

Valita ihmeessä kansliaan, tai pikemminkin kysy kiltisti ja nöyrästi siltä kanslistitätöseltä että olisiko jottain jämäpaikkoja olemassa. Aina on muutamia jotka peruu oman paikkansa ja jääkin sitte omalle paikkakunnalleen... On meille ennenkin tuollakeinoon sisälle päästy.

Edit: paljonko muuten oli raja? saattoi olla tänävuonna aika korkea, kun taisi olla hakijoitakin vähän enemmän...
Ihan HUONO(kili)!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
SS Ameba
14.06.2005 22:12:45
Miepä pääsin kaupan ja hallinon puolelle...
Heräsit huomenna, kunhan nukahdat?!?.|Pastilli?
Tapani L
14.06.2005 22:20:43 (muokattu 14.06.2005 22:21:42)
En päässyt edes pääsykokeisiin. Sen siitä saa, kun ei näe asian eteen ollenkaan vaivaa. Mutta eipä motivaatiotakaan hirveästi ollut, kun en kuitenkaan olisi vielä syksyllä opiskelemaan lähdössä. Voin nyt tehdä siis vielä puoli vuotta töitä ja mennä sen jälkeen armeijaan ja miettiä kunnolla, että mitä haluan tehdä sitten isona.

EDIT: Stadiaan siis hajin televitsooni & raadio -puolelle.
Tupuna
15.06.2005 09:12:35

EDIT: Stadiaan siis hajin televitsooni & raadio -puolelle.

Huomiohuomio. Jos olisin fiksu, en hakisi amk:iin viestinnän puolelle. Ko. ammattilaisia koulutetaan tässä maassa jo liikaa, ja alan työttömyysluvut alkavat olla korkeat. Sama juttu muusikoksi ja soitonopettajiksi opiskelevilla - jossain se raja tulee siis työmarkkinoillakin vastaan. Mutta nykyisin joka toinen on medianomi. Suosittelisin siis hakemaan aivan muille aloille...
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
McNulty
15.06.2005 09:14:51
Sisälle vai ei?

Joko pysytään ulkona tai ollaan sisällä, mutta... ei rampata!
Tämä mies... hän kuuluu parhaaseen A-ryhmään, sillä hän ei ramppaa!

Tiii, ti diii... tiiii, di diiiiii
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)