Aihe: Onko tullut kehitystä perus beat-komppiin ?
1 2 3
Aegis
14.06.2005 10:29:20
Beattiä olen nyt vuoden verran järjestelmällisesti treenannut ja ero alkupisteen tasoon on kuin yöllä ja päivällä. Tosin kyllähän sitä ruimpalin pitää minun mielestäni suhtautua samalla vakavuudella muihinkin komppeihinsa. Minullehan humppakomppi (tai katu-uskottavammin skank-beat, heh) on tärkeydessään samassa asemassa kuin Ruddilla se beat komppi. Humpan ja beatin jälkeen tärkeimpänä käytössä on shuffle, jotta itse pidän vielä kakkosnelostakin vaativampana palana. Kyllä minusta on tuntunut helpommalta löytää se beatin imu kuin shufflen.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
kumpo
14.06.2005 11:19:08
Beattiä olen nyt vuoden verran järjestelmällisesti treenannut ja ero alkupisteen tasoon on kuin yöllä ja päivällä. Tosin kyllähän sitä ruimpalin pitää minun mielestäni suhtautua samalla vakavuudella muihinkin komppeihinsa. Minullehan humppakomppi (tai katu-uskottavammin skank-beat, heh) on tärkeydessään samassa asemassa kuin Ruddilla se beat komppi. Humpan ja beatin jälkeen tärkeimpänä käytössä on shuffle, jotta itse pidän vielä kakkosnelostakin vaativampana palana. Kyllä minusta on tuntunut helpommalta löytää se beatin imu kuin shufflen.

Kaikki kompit täytyy pitää arvossaan, mutta jos perusbeatin kanssa lähtee höntyilemään niin menee kaikki perseelleen.

Ja toimiva rullaava shuffle on todellakin haaste. Mä olen ollut todella laiska ton shuffle suhteen ja se on aikas tahmea. Varsinkin vasurilla liidaaminen tuottaa tuskaa. Mun mielestä noiden perusläppien mehustelu on kyllä rummuttelun suola.

Se on kumma että joku samba, vaikka vähän paskasti vedettynäkin kerää kuulijansa, mutta peruskompin tahkojia ei arvosta kuin rumpalit ja muusikot.
kun rima on matala on helpompi päästä yli
Garri Hunes
14.06.2005 11:26:05
Se on kumma että joku samba, vaikka vähän paskasti vedettynäkin kerää kuulijansa, mutta peruskompin tahkojia ei arvosta kuin rumpalit ja muusikot.

eikä kyllä läheskään kaikki muusikotkaan.ainakaan useat soolokitaristit.
Jaska
14.06.2005 16:32:00
Sitä mäkin, sähän oot täydellinen!

En sentään. Vähän enemmän..
vapauskauppias
14.06.2005 20:51:08
En sentään. Vähän enemmän..

Ylijumala ehkä...?
Jaska
14.06.2005 21:03:27
Ylijumala ehkä...?

Juu, Buddy Rich on mun isä ja Steve Gadd mun äiti...

Äh, vanha juttu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)