Aihe: Pearlin omistajat Oi!
1 2 3 4 5
HeavyMachinery
21.04.2005 20:25:43

Vedä hanskaan!

Missä se huumorintaju on herra isä kun on kireää porukkaa. höh tuli pahamieli, nyt kyllä kerron äeteelle....
Minä tiedän - siis pelkään !
swallow
22.04.2005 10:09:51
Missä se huumorintaju on herra isä kun on kireää porukkaa. höh tuli pahamieli, nyt kyllä kerron äeteelle....

Sori!
En vaa ymmärrä turkulais huumoria!
Refuse Resist
HeavyMachinery
22.04.2005 12:45:12

Sori!
En vaa ymmärrä turkulais huumoria!

mun käsityksen mukaan toi vedä hanskaan on sitä turkulaista huumoria....
ÄM
22.04.2005 22:11:53

mun käsityksen mukaan toi vedä hanskaan on sitä turkulaista huumoria....

Nauratti vaan niin helvetisti täällä Helsingissäkin. Enkä ole aikeissa muuttaa Turkuun.
moderndrummer88
11.06.2005 13:38:23
olen huomannu itellä nyt saman ongelman mistä topikin aloittaja puhui, ja aikani tutkiskeltua tulin siihen tulokseen että tuo i.s.s systeemi tosiaan kusee! mitä muita vaihtoehtoja olisi tuohon tomin ripustukseen?!?
VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!!
Niskamies
11.06.2005 13:39:02
olen huomannu itellä nyt saman ongelman mistä topikin aloittaja puhui, ja aikani tutkiskeltua tulin siihen tulokseen että tuo i.s.s systeemi tosiaan kusee! mitä muita vaihtoehtoja olisi tuohon tomin ripustukseen?!?

Starcast;)
Virallisesti semi-pro!
Niskamies
11.06.2005 13:39:36
Starcast;)

EDIT: jos vakavasti puhutaan, RIMS:t olisi helppo vaihtaa tohon eikä maksaisi hirveitä.
Virallisesti semi-pro!
moderndrummer88
11.06.2005 13:42:16 (muokattu 11.06.2005 13:44:27)
EDIT: jos vakavasti puhutaan, RIMS:t olisi helppo vaihtaa tohon eikä maksaisi hirveitä.

minkäin kahtelin että semmoset viiskybää tulisi maksamaan... mitenkä se kiinnitys sitten noissa tapahtuu siihen tomiholderiin? vituttaa kun tomit soi aivan mahtavasti kuunteli sitten mistä pain vaan kun ne ei ole kiinni noissa i.s.s:ssä mutta sitten sointi muuttuu täydeksi painajaiseksi. pelkkä tump on jäljellä kauniista soinnista
Niskamies
11.06.2005 13:52:06
minkäin kahtelin että semmoset viiskybää tulisi maksamaan... mitenkä se kiinnitys sitten noissa tapahtuu siihen tomiholderiin? vituttaa kun tomit soi aivan mahtavasti kuunteli sitten mistä pain vaan kun ne ei ole kiinni noissa i.s.s:ssä mutta sitten sointi muuttuu täydeksi painajaiseksi. pelkkä tump on jäljellä kauniista soinnista

Sä irrotat ISS:stä sen tomipidikeosan ja ruuvaat sen kiinni RIMS:iin. Yhtä helppoa kuin miltä se kuulostaa.
Virallisesti semi-pro!
rbt
11.06.2005 18:37:26
Pearlin ISS on kyllä joskus aikamoinen reson tappaja.
moderndrummer88
12.06.2005 12:03:55
Pearlin ISS on kyllä joskus aikamoinen reson tappaja.

joo... kyllä tuolla soittotilallakin on suuri vaikutus, sen huomasi kun vein rummut autotallista yhelle hieman avarammalla reeniksellen, niin alkoi jo sillon nuo tomien soundit paranemaan. mutta kyllä minä silti aattelin nuo toisenlaiset ripustimet ostaa
moderndrummer88
13.06.2005 21:46:31
nostin/ kaivan verta nokasta, mutta eikö kenelläkään ole kokemusta tuosta dixonin ripustimestä mihin oli topikin aloittajalla linkkikin?!
Jaakko Hyvärinen
14.06.2005 00:45:29
Vittu että vituttaa aina tämä "Osta Tamat nin ei oo onkelmia" juttu. Sama pätee tietysti joka merkkiin.
Kaveri esittää asiallisen kysymyksen ja heti on kauppamihet asialla. Vitsejä saa toki laukoa mutta täytyy muistaa että kaikki eivät niitä ymmärrä ja toisilla on toisenlainen huumorintaju.

NYT LOPPU TÄMÄ!!!!

ps. En halua nyt aukoa kenellekkään henk.koht. vaan kaikille yhteisenä. Myös minulle.
Älkää uskoko yläpuolella olevaa tekstiä!
Niskamies
14.06.2005 00:48:30
Vittu että vituttaa aina tämä "Osta Tamat nin ei oo onkelmia" juttu. Sama pätee tietysti joka merkkiin.
Kaveri esittää asiallisen kysymyksen ja heti on kauppamihet asialla. Vitsejä saa toki laukoa mutta täytyy muistaa että kaikki eivät niitä ymmärrä ja toisilla on toisenlainen huumorintaju.

NYT LOPPU TÄMÄ!!!!

ps. En halua nyt aukoa kenellekkään henk.koht. vaan kaikille yhteisenä. Myös minulle.

Tässä koko topikissa oli kaksi viestiä Tamoista, kummassakin viestissä oli kaverina hymiöt. Älä ota sitä niin vakavasti:)
Virallisesti semi-pro!
Jaakko Hyvärinen
14.06.2005 00:51:09
Tässä koko topikissa oli kaksi viestiä Tamoista, kummassakin viestissä oli kaverina hymiöt. Älä ota sitä niin vakavasti:)

Ei ollut kyse tästä topicista pelkästään, vaan koko foorumista. Minähän ymmärrän vitsien päälle mutta en kaikkien. ajattelin vaan laittaa oman näkemykseni tähän ketjuun. Älkää tuomitko.
Niskamies
14.06.2005 00:54:44
Ei ollut kyse tästä topicista pelkästään, vaan koko foorumista. Minähän ymmärrän vitsien päälle mutta en kaikkien. ajattelin vaan laittaa oman näkemykseni tähän ketjuun. Älkää tuomitko.

Jos vakavasti puhutaan, niin:

Kuinka monta viestiä olet nähnyt jossa Taman tai Yamahan hardwarea olisi moitittu tai niiden kanssa olisi ollut ongelmaa?

Kuinka monta viestiä olet nähnyt joissa olisi ollut ongelmia Pearlin hardwaren kanssa?

Mä olen henkilökohtasesti sitä mieltä, että Pearl teki tyhmästi kun laittoi Exportteihin ISS:t eivätkö optimountteja. Tuskinpa ne hirveän montaa euroa säästivät siinä. Yamahalla ja Tamalla on vastaavissa sarjoissa täysin samat ripustukset kuin top-of-the-line sarjoissa. Siinä Tama ja Yamaha tekivät mielestäni älykkäästi.

Tarkoituksena ei ollut vittuilla eikä provosoida, kunhan oman näkemykseni lisäsin tähän "kiistaan". Ja pistetään vielä hymiö että kaikki olisivat iloisia.

:-)

Noin.
Virallisesti semi-pro!
Jaakko Hyvärinen
14.06.2005 01:02:40 (muokattu 14.06.2005 01:03:35)
Jos vakavasti puhutaan, niin:

Kuinka monta viestiä olet nähnyt jossa Taman tai Yamahan hardwarea olisi moitittu tai niiden kanssa olisi ollut ongelmaa?

Kuinka monta viestiä olet nähnyt joissa olisi ollut ongelmia Pearlin hardwaren kanssa?

Mä olen henkilökohtasesti sitä mieltä, että Pearl teki tyhmästi kun laittoi Exportteihin ISS:t eivätkö optimountteja. Tuskinpa ne hirveän montaa euroa säästivät siinä. Yamahalla ja Tamalla on vastaavissa sarjoissa täysin samat ripustukset kuin top-of-the-line sarjoissa. Siinä Tama ja Yamaha tekivät mielestäni älykkäästi.

Tarkoituksena ei ollut vittuilla eikä provosoida, kunhan oman näkemykseni lisäsin tähän "kiistaan". Ja pistetään vielä hymiö että kaikki olisivat iloisia.

:-)

Noin.

Puhut poika asiaa. mutta tarkoitukseni ei ollut puuttua mitenkään eri merkien laatuun tai vastustaa Tamoja tai yamahaa. Itse haen fooumilta vastauksia ongelmiini. aina silloin tällöin. joku kysyy jotakin ja heti viiden viestin jälkeen ollaan ehdottamassa merkin vaihtoa. Ei siinä mitään mutta kun ne tahtovat äityä väittelyyn.

Nyt on häiritty jo liiaksi ja pyydän anteeksi offtopicointiani.

E: : )
HeavyMachinery
14.06.2005 10:18:38

nostin/ kaivan verta nokasta, mutta eikö kenelläkään ole kokemusta tuosta dixonin ripustimestä mihin oli topikin aloittajalla linkkikin?!

Uskoisin että on. Varsinaista omakohtaista kokemusta ei ole mutta malli on kutakuinkin aivan sama kuin kumuissa. Pekka mainitsikin kerran että rummun täytyy olla TÄYSIN irti kiinnikkeestä jotta hyöty olisi maksimaalinen. ELi esim taman star-cast ei ole siinnä mielessä hyvä. Itselläni on tamat ja pdp:t sen ripustus eron huomaa jo noissa. Tamat joutuu virittää ständeissä kun sen laittaa roikkumaan vanteestaan niin vire muuttuu, pdp:t on ripustettu lugeista joten se ongelma häipyy.
kattila
14.06.2005 11:44:53

Oi ei mitään tälläisiä huolia, kun on vanha kunnon putki tomista sisään -kiinnitys. Tosin onneksi 10" on vanhassa snareständissä.
MegaMan Club #008 - Spark Man
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)