Defactor 12.06.2005 22:51:10 | |
---|
Kyllä, käytin hakua, mutta en vieläkään saanut selville tuoko kompura ääneen lisää sustainia. Sehän korostaa kitaran hiljaisimpia ääniä, joten minun järjelläni tuo myös lisää sustainia. En kuitenkaan luota järkeeni, joten auttakaa. |
herra47 13.06.2005 08:02:20 | |
---|
Kyllä se lisää mutta ei sitä kannata järjettömästi tunkea... lisääntyy myös häiriöt. |
Tmp 13.06.2005 08:59:31 | |
---|
Kyllä, käytin hakua, mutta en vieläkään saanut selville tuoko kompura ääneen lisää sustainia. Sehän korostaa kitaran hiljaisimpia ääniä, joten minun järjelläni tuo myös lisää sustainia. En kuitenkaan luota järkeeni, joten auttakaa. Ei varsinaisesti mutta käytännössä hieman. Jos kitara soi viisi sekuntia niin se soi viisi sekuntia eikä mikään kompura pysty sitä pidentämään. Tietysti jos viimenen "soiva" sekunti on niin heikko äänenvoimakkuudeltaan että sitä ei kuule niin tuohonhan kompura auttaa. "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |
Defactor 13.06.2005 11:51:31 | |
---|
Ei varsinaisesti mutta käytännössä hieman. Jos kitara soi viisi sekuntia niin se soi viisi sekuntia eikä mikään kompura pysty sitä pidentämään. Tietysti jos viimenen "soiva" sekunti on niin heikko äänenvoimakkuudeltaan että sitä ei kuule niin tuohonhan kompura auttaa. Kiitos |
herra47 13.06.2005 16:24:16 | |
---|
Ei varsinaisesti mutta käytännössä hieman. Jos kitara soi viisi sekuntia niin se soi viisi sekuntia eikä mikään kompura pysty sitä pidentämään. Tietysti jos viimenen "soiva" sekunti on niin heikko äänenvoimakkuudeltaan että sitä ei kuule niin tuohonhan kompura auttaa. Juuri näin : ) |
Teijo K. 13.06.2005 21:33:53 | |
---|
Ei varsinaisesti mutta käytännössä hieman. Jos kitara soi viisi sekuntia niin se soi viisi sekuntia eikä mikään kompura pysty sitä pidentämään. Tietysti jos viimenen "soiva" sekunti on niin heikko äänenvoimakkuudeltaan että sitä ei kuule niin tuohonhan kompura auttaa. Tietty kompura voi auttaa oikean vahvistimen, kitaran ja pelimannin saamaan helpommin aikaan ns. hallitun kierron, jolloin ääni soi niin kauan kuin jaksaa pitää kieltä kiinni otelaudassa. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Tietty kompura voi auttaa oikean vahvistimen, kitaran ja pelimannin saamaan helpommin aikaan ns. hallitun kierron, jolloin ääni soi niin kauan kuin jaksaa pitää kieltä kiinni otelaudassa. Tietysti kompura silloin auttaa mutta välillisesti. Se kierto tuo sen sustainin. EDIT: Mutta siis ihan tosi se sun kirjoitus ei aloitetan mitään Mnetin saivartelutappelua (tm). "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |