Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10121 122 123 124 125
Black Star
12.06.2005 19:00:28 (muokattu 12.06.2005 19:03:41)

Se uus kitaristi veti melkeen kaikki soolot kaulamikillä, ja soitti Holy Warsin arabihomostelun vituilleen, niin kuin se taitaa aina tehdä. Eikö se nyt vois opetella sitä kun siinä on olennaista just se arabihomostelu. Helvettiäkö sitä nyt duurissa niplaamaan..

Se e-duuri on olennainen siinä lopussa. Droverilla oli kyllä melkoinen "tilu-saundi" toisin kuin Friedmanilla mutta mitäs häneltä voisi odottaa kun King Diamondissa soitteli LaRoquen saundeilla.

Ja ajaahan ne biisitkin jo olemuksellaan asiansa. Meininki se minulle on tärkein ei soolot tallamikillä soitettuna.
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään"
Jormaz
12.06.2005 19:04:43
Mun mielestä on turhaa valittaa siitä että ei oo sama kuin levyllä, nyt on koko bändi aivan eri, miks pitäis matkia kaikessa niitä vanhoja soundeja?

No mieti jos vaikka Mustainekin olis vetänyt soolonsa kaulamikillä, siitä olis kadonnut se räyhäkkyys. Kaulamikillä soolot kuulosti kesyiltä.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Mufasa
12.06.2005 19:14:15
Can´t be true. No kaipa se henkilön musiikkimakukin vaikuttaa siihen kuinka kovaa joku kolahtaa.

Ehkä joo, vaikka mun tapauksessa Megadeth kolahtaa musiikillisesti ehkä vähäsen kovempaa kuin Sleijeri. Mulla tunnelmaa latisti kyllä vähäsen se, että jouduin pakottavista syistä lähtemään sieltä lavan edustalta pois jo viiden biisin jälkeen. Ei pystynyt seisomaan kunnolla.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Jormaz
12.06.2005 19:17:29
Ja mä en siis mikään rokkipoliisi ole, siellä mä karjuin ja taoin nyrkkiä kentällä, ei kannata liian tosissaan mun kaulamikkijuttuja ottaa.
In Goth We Trust!
Black Star
12.06.2005 19:20:48

Ehkä joo, vaikka mun tapauksessa Megadeth kolahtaa musiikillisesti ehkä vähäsen kovempaa kuin Sleijeri. Mulla tunnelmaa latisti kyllä vähäsen se, että jouduin pakottavista syistä lähtemään sieltä lavan edustalta pois jo viiden biisin jälkeen. Ei pystynyt seisomaan kunnolla.

No joo. Itekki siinä Wake Up Deadin jälkeen aloin miettimään että perkele saa nähä monta luuta on poikki keikan jälkeen mutta eipä saanut edes mustelmia kotiin vietäväksi. Aiemminkin sanoin täällä että olo oli kuin saunassa olisi ollut. Sen huomasi siinä puolessa välissä settiä kun paita oli likomärkänä hiestä.
Mufasa
12.06.2005 19:54:12
No joo. Itekki siinä Wake Up Deadin jälkeen aloin miettimään että perkele saa nähä monta luuta on poikki keikan jälkeen mutta eipä saanut edes mustelmia kotiin vietäväksi. Aiemminkin sanoin täällä että olo oli kuin saunassa olisi ollut. Sen huomasi siinä puolessa välissä settiä kun paita oli likomärkänä hiestä.

Joo en mä sieltä eestä pitin takia pois lähteny. Sattu vaan jostain käsittamättömästä syystä niin helvetisti palleille, että ei pystynyt seisomaan. Piti lähteä sinne rinteelle istumaan. Siellä oli kyllä paremmat soundit kuin ihan eessä.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Deathrace King
12.06.2005 22:27:46

Vitun kova keikka! Ehkä hiukan liikaa uusia biisejä, mutta tuli niitä vanhojakin ihan kiitettävästi. Bändi soitti hyvin ja sopivasti oli myös show-meininkiä esiintymisessä. Tuli kyllä riehuttua koko keikka "ekstaasinomaisessa" tilassa. On siinä jotain niin mahtavaa nähdä tämäntasoinen bändi livenä ja riehua mukana. Parempaa kuin seksi ;)
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
Kasperi Tervonen
13.06.2005 02:43:37
Se uus kitaristi veti melkeen kaikki soolot kaulamikillä, ja soitti Holy Warsin arabihomostelun vituilleen, niin kuin se taitaa aina tehdä. Eikö se nyt vois opetella sitä kun siinä on olennaista just se arabihomostelu. Helvettiäkö sitä nyt duurissa niplaamaan..

No just toi "arabihomostelu"-kohta kuulosti kyllä aika perseeltä.
Märkyys on kosteuden sielu.
orjake
13.06.2005 11:06:17
No just toi "arabihomostelu"-kohta kuulosti kyllä aika perseeltä.

Juu se kuulosti että ei menny ihan putkeen, muuta valittamisen aihetta ei sitten ollukkaan, vitun hyvin pojat vetivät. Aidasta roikuin siellä vähän vasemmalla ja vittu että porukka rupes huutamaan ku Dave tuli tiluttamaan sinne sivumpaan :)
Testicles, one, two...
...And Justice For All
13.06.2005 11:19:09
Juu se kuulosti että ei menny ihan putkeen, muuta valittamisen aihetta ei sitten ollukkaan, vitun hyvin pojat vetivät. Aidasta roikuin siellä vähän vasemmalla ja vittu että porukka rupes huutamaan ku Dave tuli tiluttamaan sinne sivumpaan :)

Joo huomasin, olin itekkin siinä ~kolmannessa rivissä vasemmalla, oli kyllä mukavaa kun Dave tilutteli siinä kolmen metrin päässä!
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Kasperi Tervonen
13.06.2005 12:22:54
Juu se kuulosti että ei menny ihan putkeen, muuta valittamisen aihetta ei sitten ollukkaan, vitun hyvin pojat vetivät.

Juu, vitun hyvinhän ne vetivät. Koko muu holy wars ton "arabihomostelun" lisäksi olikin olikin jo sitten täyttä nyrkkejen taontaa ja moshaamista ;)
orjake
13.06.2005 16:49:19
Vieläkun jostain sais bootlegin siitä :E
Testicles, one, two...
Jambu83
17.06.2005 06:51:11
Mulla oli sivistyksessä paha aukko Megadethin kohdalla, eilen päätin vähän paikkailla sitä ja ostin Rust In Peace:n (remixed). Kuten arvata saattaa, ihastuin levyyn heti ja nyt tekisi mieli lisää. Millä levyillä kannattaisi tutustumista jatkaa kun en tuota Megadethin tuotantoa yhtään tunne.

osta kaikki nii sillähän sitä pääsee, mut ainakin peace sells... siel on se kasi biisi (last words) mikä on paras biisi minkä oon kyseiseltä bändit kuullu...
let me stand it all...
hlecter
17.06.2005 08:21:44
Joo en mä sieltä eestä pitin takia pois lähteny. Sattu vaan jostain käsittamättömästä syystä niin helvetisti palleille, että ei pystynyt seisomaan. Piti lähteä sinne rinteelle istumaan. Siellä oli kyllä paremmat soundit kuin ihan eessä.

Sulla on tippuri. Siinä on oireet just tollaset että kun Megadetti soittaa niin alkaa sattuu palleihin sitä luokkaa että pitää mennä rinteeseen istumaan.

nim. Koettu on
Kasperi Tervonen
17.06.2005 13:30:05
Mulla oli sivistyksessä paha aukko Megadethin kohdalla, eilen päätin vähän paikkailla sitä ja ostin Rust In Peace:n (remixed). Kuten arvata saattaa, ihastuin levyyn heti ja nyt tekisi mieli lisää. Millä levyillä kannattaisi tutustumista jatkaa kun en tuota Megadethin tuotantoa yhtään tunne.

Omat suosikkini tuon rust in peacen lisäksi on cryptic writings, countdown to extinction ja youthanasia, mutta eivät ne muutkaan levyt huonoja ole.
Niskamies
17.06.2005 13:56:13
Omat suosikkini tuon rust in peacen lisäksi on cryptic writings, countdown to extinction ja youthanasia, mutta eivät ne muutkaan levyt huonoja ole.

Noiden lisäksi mainitsisin vielä "hell wasn't built in a day":n.
Virallisesti semi-pro!
Jormaz
17.06.2005 14:30:34
Noiden lisäksi mainitsisin vielä "hell wasn't built in a day":n.

Kyseessä on ilmeisesti joku "laillinen" julkaisu?

Sitten tarkistin asian ja totesin että kyseessä on joku ihme boxi joka sisältää kaikki levyt remasteroituna..
In Goth We Trust!
Ben_D
17.06.2005 18:37:59

Etenkin Cryptic Writings ja Youthanasia eivät ole Rust In Peaceen päinkään joten jos pidät Rust In Peacesta niin Peace Sells ja So Far So Good...
Black Star
17.06.2005 19:58:36

Etenkin Cryptic Writings ja Youthanasia eivät ole Rust In Peaceen päinkään joten jos pidät Rust In Peacesta niin Peace Sells ja So Far So Good...

sekä Killing is my Business... And Business is Good on myöskin kova levy. Tuo vain tuntuu olevan huonosti löydettävissä näistä Anttila-tyyppisistä kaupoista. Suosittelen Music Hunteria Helsingissä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)