Aihe: Musiikki & Alkoholi
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Vilhelmus
29.04.2003 13:35:47

Mitenkäs hyvin sitten tavallisesti soitat? ;)

En lainkaan hyvin =D
Mutta kyllä aika lailla saa juoda, ennen kuin huomaa.
Äh. Näen Maheja kaikkialla.
Lennu
29.04.2003 14:33:34

Tätä on joskus ennenkin kysytty? Voi juoda kyllä helvetisti ja monta päivää, ennenkuin motoriikka pettää niin, että se pilaa soittotatsin.

En ole kyllä ennen sovittua keikkaa ottanut kuin muutaman bissen, ihan varmuuden vuoksi vaan.

Yllättäviä terassikeikkoja ei lasketa. Ne on niitä toisen päivän kaljapummivetoja :)
www.lennu.tk , www.whoax.tk Ahneus on yksi luonteenpiirteistäni, mutta laiskuus on se hallitseva.
Repent
29.04.2003 15:03:41

amatöörit! me saatiin 15e kun vietiin 2/3 osaa pulloista. enempää ei saatu kerralla.

Me saatiin 48€ kun vietiin kämpältä noin 2/3 pulloista..peräkärryllä vietiin.=)
Rok!
Uli Con Carne
29.04.2003 15:58:02

Kyllä itellä on maksimi se yks bisse... kun tuo Ante on aikamoista urheilua. :)
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
Hermanni
30.04.2003 09:40:29
ottamiinen riippuu keikasta. rokkivedoissa joskus yhden tai "pari" otan niin et vähän rentouttaa, mut ei liikaa. tanssikeikoilla ei ikinä ennen keikkaa, muuten tulee kuolema. kyllähän toi humalassa soittaminenkin on taito joka kehittyy=P
Dumb
30.04.2003 11:59:12

Minä kun en ole koskaan käyttänyt alkoholia niin en tiedä yhtään, miten se vaikuttaa minuun.
d-iivil
30.04.2003 13:32:09
Keikalla en ole paria olutta enempää koskaan ottanut, mutta en ole kyllä alkoholilla muuta vaikutusta varsinaiseen suoritukseen havainnut kuin täydellisen vapautumisen meininkiin joka saattaa joskus heittää vähän yli :)
Treeneissä saattaa tulla otettua enempi siis.
superfly
30.04.2003 14:20:50
Mulla soitto paranee todella paljon n. kolmen oluen jälkeen ja kuuden pullon jälkeen voi laittaa pillit pussiin kun ei kieliin osu. Kyllä silloin nuorempana pysty...
Kitarajeesus
30.04.2003 21:58:08
Mun mielestä juopottelu soittamisen yhteydessä on amatöörimäistä.Ei olla koskaan juotu bänditreeneissä tai ennen keikkaa/keikalla enkä oo myöskään itse kokeillut päissään soittamista ku pari kertaa ja sillon ei tilut lähteny yhtä hyvin ku selevänä.Klasarin soitto on ainaki mahdotonta päisään.On tapana säästää ne viinakset siihen kun lopetetaan reenit ja lähdetään viihteelle.Mua jännittää ennen konsertteja aika paljon ja viinanapsut varmaan rentouttais ennen soittoa,mutta sitten se vois mennä jo liian rennoksi.
Lähinnä periaatteellinen juttu.
Musiikki on elämä.
Jami
30.04.2003 23:08:14

Joillekkin tuo alkomahooliasia on tärkeää joka paikassa. Myös keikoilla. Itse en oikein ole ollut hyvä kaljoissasoittaja koskaan vaikka oon moista joskus yrittänytkin.

Miitissä kävi niin että lopulta ei enää kapula pysynyt millään kädessä. Ajatus sinänsä kulki ja hinku soittaa säilyi. Mutta kapula ei jotenkin enää totellut.

Joskus nuoruudessa tuntui että tamburiini soi niin tahdissa ja hienosti että. kaverit sanoi ettei ollut mistään rytmistä mitään tietoakaan.

On toisenlaisiakin tyyppejä. Mua tuuras 70-luvulla rumpali joka joi itsensä tainnoksiin eikä ennen sammumista rytmi sleepannu yhtään. Saattoi kesken biisin kyllä tuumata että mä meen nyt kaljalle. Ja lähti kaljalle. Siihen asti time toimi kybällä.
Pahisguy
01.05.2003 13:56:48
kyllähän toi humalassa soittaminenkin on taito joka kehittyy=P

Pitää muuten paikkansa, kaveri on viettäny satoja iltoja kotonaan juoden ja kitaraa soittaen, ja nykyään vaikka se ei meinais pystysä pysyä niin soitto soi ilman mitään hämminkiä.
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
noir
01.05.2003 18:05:16 (muokattu 01.05.2003 18:05:36)
... ja nykyään vaikka se ei meinais pystysä pysyä niin soitto soi ilman mitään hämminkiä.

Keikalla: "Anteeks! Voisko joku tuoda meidän kitaristille tuolin, ettei se kaadu?"
Heräsin aamulla, ja sillä tiellä olen vieläkin.
Teijo K.
01.05.2003 18:23:28

Pitää muuten paikkansa, kaveri on viettäny satoja iltoja kotonaan juoden ja kitaraa soittaen, ja nykyään vaikka se ei meinais pystysä pysyä niin soitto soi ilman mitään hämminkiä.

Tiedän yhden kitaristin jolta ei soolot oikein vapautuneesti irtoa muuta kuin kännissä. Ongelmahan on vain tuo alkoholisairauksien pelko, se on kuulemma vähentänyt juomista aika reilusti. Ei se kitarakaan sitten varmaan soi niin hyvin.

Minä jos juon yhden ykkösen niin on soittotuntuma mennyttä. Tosi huono viinapää.
"You have to give some skin to get some tone." :Will Lee
hemmo
01.05.2003 20:36:03

Minä kun en ole koskaan käyttänyt alkoholia niin en tiedä yhtään, miten se vaikuttaa minuun.

Mä toivoisin oikein kovashti, etten olisi koskaan aloittanutkaan A-harrastusta.

Olen hyvin harvoin, jos koskaan selvin päin treeneissä tahi keikalla. Jaloviinaa ja olutta kuluu ihan liikaa.
Lisää säröä, pyydän!
Pahisguy
02.05.2003 13:02:57

Keikalla: "Anteeks! Voisko joku tuoda meidän kitaristille tuolin, ettei se kaadu?"

Osuu muuten harvinaisen lähelle, viime keikalla äijä meinas kaatua lavan nurkkaan, mutta sai tukea ikkunasta...
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
Hermanni
05.05.2003 11:18:00
soitto kyl viel kulkee semmosen n.10 pullon jälkeen viel ihan normaalisti.
ForSakeN
05.05.2003 17:33:36
Kait se on vaan tottumis kysymys mut jos meitsi vetää kahta tai kolmea kaljaa enempää nii ei kyllä lavalle oo menemistä. Toisaalta yks on kyllä ainakin vedettävä ennen soittoa. Se jotenkin laukasee lihakset ja tulee rennompi fiilis soittaa..
Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ! (siis se plugi) :o
lucifer666
05.05.2003 18:29:15 (muokattu 05.05.2003 18:31:16)
Mikä on suurin alkoholimäärä jonka jälkeen soitto vielä kulkee? Omia kokemuksia??

No jos totta puhutaan niin ei paljon.Ei todellakaan.Siinä huomaa mitä alkoholi tekee koordinaatio kyvylle.Kuningas Alkoholiahan pystyy kyllä juomaan mielin määrin kun vain muistaa ettei esim.kitaraan koske.

EDIT: Toisaalta krapulassa soittaminen onnistuu loistavasti.Joskus jopa paremmin kuin selvinpäin. Outoa.
Basso-Aslak
05.05.2003 19:22:36

Tuli ylitettyä lauantaina. Roimasti.
Kyseessä ei ollut keikka vaan suljetut kekkerit mutta kylläpä silti hävettää. Ei oikeasti pitäisi paria rentouttavaa enempää.
...Mikä taas tuli todistettua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)