Aihe: Schecter
1 2
inot88
14.06.2005 17:58:54
Mikä ero on Schecterin blackjack 007.lla ja sit sillä c-7 mallilla? vai onko muuta kuin ulkonäkö? Ja kummalla Toni Wirtanen soittaa, ku eripaikois on aina eri malli tuosta ilmoitettu hänellä olevan käytössä?
-K-
14.06.2005 18:08:01
Mikä ero on Schecterin blackjack 007.lla ja sit sillä c-7 mallilla? vai onko muuta kuin ulkonäkö? Ja kummalla Toni Wirtanen soittaa, ku eripaikois on aina eri malli tuosta ilmoitettu hänellä olevan käytössä?

Bodyn muoto on erilainen, toinen on 00-sarjaa ja toinen C-sarjaa. C7:lla taitaa toni vetaa, Dumb saa tulla korjaamaan jos muistan ketulleen.
Ei suotta elämys.
Torniojaws
14.06.2005 18:11:26 (muokattu 14.06.2005 18:11:40)

Mikä ero on Schecterin blackjack 007.lla ja sit sillä c-7 mallilla?

Blackjack C-7:
http://www.schecterguitars.com/spec.asp?id=24

Blackjack 007:
http://www.schecterguitars.com/spec.asp?id=22

Virallisten speksien mukaan tuo on täsmälleen sama kitara, erilaisella bodyllä vain.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
inot88
14.06.2005 18:12:35
juuh mun silmään ainakin keikka kuvis sun muis näyttäis et se ois toi 00 sarjalainen.. mut tiiä häntä.
pehko
16.06.2005 19:34:46

juuri tänään oli lyhykäinen keskustelu erään ammattimuusikon kanssa kyseisistä kitaroista....sanoi että ovat paskoja.........en tosin ite tiedä, en ole kokeillu, ja minä en eri pelien soundeissa kuitenkaan kuule mitään eroja....
"Nappia" sanoi Salmiakki-Koira"
Super-Jari
16.06.2005 20:05:59
juuri tänään oli lyhykäinen keskustelu erään ammattimuusikon kanssa kyseisistä kitaroista....sanoi että ovat paskoja.........en tosin ite tiedä, en ole kokeillu, ja minä en eri pelien soundeissa kuitenkaan kuule mitään eroja....

Olipa hyvä että otit asian puheeksi ja vielä ammattimuusikon kanssa. Huh, vittu olin vähällä ostaa nimittäin Schecterin.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
pehko
16.06.2005 20:20:53

Olipa hyvä että otit asian puheeksi ja vielä ammattimuusikon kanssa. Huh, vittu olin vähällä ostaa nimittäin Schecterin.

no sehän on vaan tietty mielipide kysymys....

vai onko tämä taas tätä sarkasmia, mitä en aina niin kovin hyvin tajua?
Lego
16.06.2005 20:22:42
vai onko tämä taas tätä sarkasmia, mitä en aina niin kovin hyvin tajua?

Ei, tuo oli jo vittuilua. Sarkasmin ja vittuilun ero on silminnähden huomattava.

Suosittelen lukemaan H.V Pasken kirjan "sarkasmi & vittuilu, kuilu välissä".
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
pehko
16.06.2005 20:24:09

Ei, tuo oli jo vittuilua. Sarkasmin ja vittuilun ero on silminnähden huomattava.

Suosittelen lukemaan H.V Pasken kirjan "sarkasmi & vittuilu, kuilu välissä".

jahs...lähdenkin tästä sitten varmaan kirjastoon...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)