Aihe: Paiste Formula 602 löytyi
1 2
Triskal
08.04.2003 12:59:28

Taitaa meilläkin koulussa olla ýksi 602. Onko sitten Formula, en tiedä, mutta nyt siitä 18" ridestä ei ole kyllä hyötyä kellekään. Paskaksihan se meni alta aikayksikön sen jälkeen kun se varastosta oli kaivettu. On niinkuin musiikkilinja koulussa, mutta kamojen kohtelu on kaukana siitä, mitä voisi odottaa.
afro
08.04.2003 20:34:11
Tänään taas yrittelin ostatella niitä. Kyllä se ope pikkusen nöyrty jo. Meillä nimittäin meni roudatessa romuks vanha Pearlin pedaali. Sellanen mikä tuli vanhempien Exporttien mukana. Ja yllätys yllätys mulla sattuu olemaan semmonen kotona varaosina. Ei koululla oo rahaa ostaa uutta pedaalia joten sanoin että minä voin lahjottaa sen puuttuvan osan (basarin vanteeseen kiinnitettävä osa ja siitä ylöspäin ne tapit, joihin nuijan akseli tulee) niin siis voisin lahjoittaa sen osan jos koulu möis mulle ne 602:set. Tietty lupasin maksaa väliä.
Homma siis etenee pikku hiljaa. Kyllä se opettaja taipuu kun aikani ostattelen.
Siellä on siis 602 20" Medium Ride ja 14" haikat. Ainakin tuon riden voisin ostaa.
http://www.afrotumza.cjb.net
jussijoe
08.04.2003 23:07:38

mulle noi haikat!!! mää en jaksa katella noita mun nykysiä enää... miten ois?
afro
09.04.2003 15:55:18
mulle noi haikat!!! mää en jaksa katella noita mun nykysiä enää... miten ois?

Jos pääsen opettajan kanssa sopimukseen, voin ostaa ne haikat myös. Itellä on jo ihan hyvät, joten saa nähdä. Kaveri tosin haluaisi niitä myös...
Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
http://www.afrotumza.cjb.net
afro
19.04.2003 15:51:39
On muuten tuolla Torilla myynnissä tuommonen medium ride. Taitaapi olla Mikkelin Jorman.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
afro
29.04.2003 17:47:48
Ostin tuon pois pölyttymästä. Kyllä on nääs hiano peli!

Onneks olkoon! On se hyvä ride kyllä!
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
toto
17.11.2003 14:50:08
Viimeisimmät Formula 602:set oli sinileimaisia,valmistus loppui muistaakseni 1987?
"Long time no groove"
jussiohman
17.11.2003 15:09:06
Mahtaakohan noista tulla koskaan "uudelleenmasteroitua" sarjaa. Niinku uudelleenpainos.
"Jorma tiesi tekevänsä vainajaa, kun nappas lapiolla takaraivon halaki!"
afro
17.11.2003 19:32:11
Jaa vanha topicci kaivettu esille. Mikäs siinä.
Ei onnistu tuo koululta ostaminen. Ne pellit on kunnan omaisuutta ja niitä myytäessä pitäisi järjestää huutokauppa. Ja opettaja ei kuitenkaan niitä myy.
Ei voi mitn.
Sivuni Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Niskamies
17.11.2003 20:00:21
miks teillä on noin hyvät pellit? meillä oli yläasteella b8:sit ja nyt lukiossa 502:set.
Hanki presari ja ole tosimies!
afro
17.11.2003 22:07:55 (muokattu 17.11.2003 22:08:34)
miks teillä on noin hyvät pellit? meillä oli yläasteella b8:sit ja nyt lukiossa 502:set.

Jaa-a. Varmaan siks kun ne on ostettu uutena joskus vuonna miekka ja kivi. Sitä paitti meillä ei oo ollenkaan krässejä, vain ja ainoastaan kahdet haitsut ja kaksi rideä.
Ja sitte meillä on kaikki muut, esim. kitara- ja pa-kamat halpaa ja rikkinäistä. ;D

EDIT: Niin ne toiset pellit on ihanaa Paisteen 200-sarjaa.
Sivuni Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Niskamies
18.11.2003 07:41:47
Jaa-a. Varmaan siks kun ne on ostettu uutena joskus vuonna miekka ja kivi. Sitä paitti meillä ei oo ollenkaan krässejä, vain ja ainoastaan kahdet haitsut ja kaksi rideä.
Ja sitte meillä on kaikki muut, esim. kitara- ja pa-kamat halpaa ja rikkinäistä. ;D

EDIT: Niin ne toiset pellit on ihanaa Paisteen 200-sarjaa.

no, määrällä. paiste 400 haikat, 400 18" cras, 502 16" crash ja joku izmirin 14" krässi. Rummut on ikivanhat japsi swinkut. Niitä pidetään niin huonossa kunnossa, että melkein tulee itku silmään. Joka rummussa on eri kavlvo, ja kokonaisuuden korvaa newsoundin lattiatomi.
lkx
18.11.2003 12:01:57

Hämeenlinnan musiikkiopistolla on 602 ride, haitsu ja paperthin crääsh. Ihan jees, mutta enemmän tykkään toisen setin Sabian HH:sta. :)
There is no spoon...
Mikko A
18.11.2003 18:49:17 (muokattu 18.11.2003 18:50:16)
no, määrällä. paiste 400 haikat, 400 18" cras, 502 16" crash ja joku izmirin 14" krässi. Rummut on ikivanhat japsi swinkut. Niitä pidetään niin huonossa kunnossa, että melkein tulee itku silmään. Joka rummussa on eri kavlvo, ja kokonaisuuden korvaa newsoundin lattiatomi.

Noihan kuulostaa ihan meidän koulun kannuilta! Nekin on ihan paskassa kunnossa, puolet lugeista puuttuu, pellit on ku rekalla päälle ajettuja jne. Mutta kaiken huippu on kusipää opettaja joka pitää rumpuja pelkkänä hälyäänenä ja anto kitaristeille musiikista kympit, mutta mulle vaan kasin, vaikka kuinka soittelin tunneilla. Vittu. Ja sitten kun me soitetaan rokkenrollia koulun tapahtumissa, niin äijä ei suostu lainaan laulukamoja, piuhoja tai mitään, mutta ootappas kun koulun tyttöpändi soittaa päivänavauksessa jotain ihme folkkia tai mitä lieneekään, niin sitten se kyllä tyrkyttää vehkeitään... Ei mulla oo mitään sitä tyttöpändiä vastaan, mutta sen äijän asenteet on kyllä aika perseestä.

Sori, metsään menin ja aika reilusti.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Niskamies
18.11.2003 19:29:40
Noihan kuulostaa ihan meidän koulun kannuilta! Nekin on ihan paskassa kunnossa, puolet lugeista puuttuu, pellit on ku rekalla päälle ajettuja jne. Mutta kaiken huippu on kusipää opettaja joka pitää rumpuja pelkkänä hälyäänenä ja anto kitaristeille musiikista kympit, mutta mulle vaan kasin, vaikka kuinka soittelin tunneilla. Vittu. Ja sitten kun me soitetaan rokkenrollia koulun tapahtumissa, niin äijä ei suostu lainaan laulukamoja, piuhoja tai mitään, mutta ootappas kun koulun tyttöpändi soittaa päivänavauksessa jotain ihme folkkia tai mitä lieneekään, niin sitten se kyllä tyrkyttää vehkeitään... Ei mulla oo mitään sitä tyttöpändiä vastaan, mutta sen äijän asenteet on kyllä aika perseestä.

Sori, metsään menin ja aika reilusti.

jouduttekste soittaa vispilöillä. me joudutaan, ku opettajan herkät korvat ei kestä kapuloita. Ja kalvojahan ei tietysti saa pilata demppiteipillä, koska kalvothan on upouudet(noin viisi vuotta vanhat).
Mikko A
18.11.2003 21:57:47
jouduttekste soittaa vispilöillä. me joudutaan, ku opettajan herkät korvat ei kestä kapuloita. Ja kalvojahan ei tietysti saa pilata demppiteipillä, koska kalvothan on upouudet(noin viisi vuotta vanhat).

Tottakai, tosin vispilöillä niistä saa sentään siedettävät soundit eli ei ääntä juuri ollenkaan.
crabnebulae
18.11.2003 22:01:43
missä ihmeen kouluissa te jätkät ootte?? Hirveetä.
The sea was angry that day. Like an old man trying to send back soup in a deli.
Mikko A
18.11.2003 22:46:24

Sanos muuta. Meidän koulun pitäis olla joku taidepainotteinen, mutta vaikka oon yrittäny ottaa kaikki opinto-oppaassa mainittavat 6 musiikinkurssia, ei niistä ole tämän kolmen vuoden aikana järjestetty kuin 2, eli ne pakolliset. Aiheena muinaiset suomalaiset veisut, ihan ku jotain virsiä. Sitten siihen väliin joka toinen tunti lauletaan Lennonin Imagine.
Niskamies
19.11.2003 07:57:29

maunulan yhteiskoulussa on sentään suomen eka musiikkipainotteinen yläaste. Ei mullakyllä oo mitään valitettavaa: soitan bassoa aina tunneilla ja kontrabassoa kolmessa valinnaismusiikissa ja saan kympit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)