michael jackson 28.04.2003 13:45:10 | |
---|
kaikki maikkeli-fanit, haluaisin kuulla mielipiteenne maikkelin uusimmasta levystä. Omasta mielestäni michael on jo parhaimmat vuotensa nähnyt, mut mitäs te?? |
-Mickill- 28.04.2003 16:24:45 | |
---|
Uusin on ihan kauheata mitään sanomatonta paskaa, ei yhtään tarttuvaa biisiä. Juuri sellaista mitä MTV ulostaa kokoajan. Onneksi voi aina laittaa vanhat klassikkolevyt pyörimään. You Broke My Heart (So I Break Your Face) |
Kaitsu85 28.04.2003 17:16:57 | |
---|
Auh Billie jean |
Mä yritän aina sanoa, että musiikki ei voi olla paskaa, mutta tätä uusinta tuotosta se kuvaa niin täydellisesti. Käytiin ostamassa alennuslaarista 2 eurolla viime kesänä uusin levyn ennen Ankkarockiin lähtöä. Sitten matkalla sitä kuunneltiin ja täytyy sanoa, että enpä tosiaan ole pahempaa paskaa kuullut pitkään aikaan. Vittu, että kaikkien pitää tunkea sitä saatanan R`nB komppia joka paikkaan. En voi käsittää. Vois jotain uutta keksiä ja nyt sitten Michaelkin siihen sortui ja mä oon vielä joskus tykänny tän kaverin biiseistä. Mihin maailma onkaan menossa?? Taistelutoveri |
benny 04.05.2003 11:11:59 | |
---|
^^^ Sankarini ^^^ shitfuck inc. |
Pedroz 04.05.2003 12:29:48 | |
---|
En ole pahemmin mitään siltä kuullut, paitsi ne videobiisit, jotka ovat aika keskinkertaisia verrattuna vanhempaan tuotantoon. Mutta kai sekin levy on joskus ostettava, kun olen ottanut suureksi päämääräkseni Jacksonin koko soolotuotannon hankkimisen. Toissapäivänä ostin Thrillerin ja seuraavana ostoslistalla ovat Off The Wall ja Dangerous. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |