...And Justice For All 13.06.2005 11:21:29 | |
---|
Sarcofagus ei ollut läppä ja Stonen kutsuminen suomen ensimmäiseksi hevibändiksi osoittaa "suht lievää" faktatiedon puutetta. Sarcofaguksellahan on parit ihan tiukat biisit. Kyllähän se säväyttää kun Moottorilinnut kajahtaa ilmoille. Mä en oo väittänyt Stonea ekaks hevibändiks suomessa, mun ekassa viestissä luki "Suomen Ensimmäinen Hevibändi (:D)" Vaan tarkotin että niin usein väitetään ja luullaan. Mä oon kyllä tietonen Sarcofaguksesta. Ja Rauta-aika on muuten hyvä kirja. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Hate 13.06.2005 11:24:09 | |
---|
Stonea olen alkanu kuuntelemaa ku kaveri käski tutustuu tähä. stonen historiasta en paljoa tiedä, nii paitti sen mitä thrashmetallisti on humalatilassa mulle siitä jutellu. No Anaesthesia on ny soinu aika useaan mun koneella, kun ei o vielä levykaupas vastaan kävelly. ostaa kyllä pitää! Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan! |
thrashmetallisti 13.06.2005 13:33:48 | |
---|
Stonea olen alkanu kuuntelemaa ku kaveri käski tutustuu tähä. stonen historiasta en paljoa tiedä, nii paitti sen mitä thrashmetallisti on humalatilassa mulle siitä jutellu. No Anaesthesia on ny soinu aika useaan mun koneella, kun ei o vielä levykaupas vastaan kävelly. ostaa kyllä pitää! Perhana, on mustakin sitten jotain hyötyä ollu. Kyllä mä oon tainnu joskus siitä sulle jutella :D Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Stonella oli pari hyvää levyä ja hienoja piisejä, kansainvälisille markkinoille ei tosin mielestäni asiaa(huono laulu). Jälkeenpäin kaverit vaikuttivat kyllä paremmissa orkestereissa(COB, Amorphis) |
...And Justice For All 13.06.2005 13:51:27 | |
---|
Harmi vaan että Stonesta löyty tosi niukasti tietoa. Eikös Jiri Jalkanen oo Kari Tapion poika? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Spawn 13.06.2005 14:10:48 | |
---|
Harmi vaan että Stonesta löyty tosi niukasti tietoa. Eikös Jiri Jalkanen oo Kari Tapion poika? Eikös se näin ollut. Soitteleepa jopa Kari Tapion bändissäkin. Tuosta taitaa maininta olla Sirin stoneripuuttisivullakin. http://www.stonetribute.tk/ |
Veikko 13.06.2005 14:15:34 | |
---|
Se oli läppä. Stoneehan on kutsuttu mukamas Suomen ekas hevibändiks. Juu, Suosikissa varmaan. Tampereen dadaveikot (Have mercy) |
S.i.r. 13.06.2005 14:26:06 | |
---|
Eikös se näin ollut. Soitteleepa jopa Kari Tapion bändissäkin. Tuosta taitaa maininta olla Sirin stoneripuuttisivullakin. http://www.stonetribute.tk/ On se. Jiri Jalkasen isä tosiaankin on Kari Tapio Jalkanen. :) Löytyy sieltä mun pascésivuilta kaikkea muutakin kakkaa, jos haluaa välttämättä jorinoitani lueskella. Saisivat nyt ne Stone-hemmot pikkuhiljaa tulla järkiinsä, ja palata yhteen tekemään musiikkia (ihan kuin Latvala muka lähtisi Children of Bodomista kävelemään - aika epätodennäköistä!). No, onhan meillä tietenkin tuo STEN, joka varmaankin jossain vaiheessa jopa keikkaileekin. Saa sitten ainakin kuulla niitä klassikkobiisejä livenä pitkästä aikaa edes tribuuttibändin toimesta. |
spiritcrusher 13.06.2005 16:28:54 (muokattu 13.06.2005 16:31:22) | |
---|
Kuka helvetti niitä sanoja kuuntelee? Mulle on ihan sama mitä paskaa niissä lauletaan jos kertosäkeessä edes on jotain järkee Aika rohkeasti kommentoitu.Mietippä sitten esim. vaikka Metallican Black-albumia jos Sepi Kumpulainen olisi tehnyt sille tekstit:"Dippaa Daa, Dippaa Daa, Dippaa Daa".Vieläkö musiikki puhuttelisi yhtä rajusti? |
Ben_D 13.06.2005 16:56:40 | |
---|
Aika rohkeasti kommentoitu.Mietippä sitten esim. vaikka Metallican Black-albumia jos Sepi Kumpulainen olisi tehnyt sille tekstit:"Dippaa Daa, Dippaa Daa, Dippaa Daa".Vieläkö musiikki puhuttelisi yhtä rajusti? Just. Tekeekö Metallica levylleen Diipadaa lyriikoita? Oli vähän vitun ontuva esimerkki. Puhuttelee ni! |
KTR 13.06.2005 17:31:05 | |
---|
Just. Tekeekö Metallica levylleen Diipadaa lyriikoita? Oli vähän vitun ontuva esimerkki. Puhuttelee ni! Luitkos tuon lainaamasi tekstin kunnolla? Tai sitten en itse tajua, mistä tässä keskustellaan. ;P |
Kärpäsruoska 13.06.2005 18:19:51 | |
---|
Jälkeenpäin kaverit vaikuttivat kyllä paremmissa orkestereissa(COB, Amorphis) Öh?... Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
...And Justice For All 13.06.2005 18:33:03 (muokattu 13.06.2005 18:33:26) | |
---|
Öh?... Niinpä... Luuleeko joku oikeesti että Bodom voittaa Stonen? Edit: päivitinpä avatareni! Get Stoned! |
Wasbesp 13.06.2005 18:40:11 | |
---|
Niinpä... Luuleeko joku oikeesti että Bodom voittaa Stonen? Voittaa missä? Miten mitataan, että kumpi voittaa kumman? Kuka on tuomari? Mitä arvostellaan, että saadaan selville, kumpi on voittaja? Mitä ihmettä sä selität? Onks kaikki Alexit laihoja? |
...And Justice For All 13.06.2005 18:50:46 | |
---|
Voittaa missä? Miten mitataan, että kumpi voittaa kumman? Kuka on tuomari? Mitä arvostellaan, että saadaan selville, kumpi on voittaja? Mitä ihmettä sä selität? Mun ei tarvi selitellä mitään. Jos pidät Bodomia parempana niin siitä vaan. Get Stoned! |
Wasbesp 13.06.2005 18:55:10 | |
---|
Mun ei tarvi selitellä mitään. Jos pidät Bodomia parempana niin siitä vaan. Olenko väittänyt jossain kohtaa, että minä pitäisin Bodomia parempana? Ja mielestäni tuollainen "Ei mun tarvii mitään perustella"-asenne ei sovi oikein tälläiselle foorumille. Ne mielipiteetkin otettaisiin paljon vakavemmin huomioon, mikäli takana olisi kunnon perustelut. Onks kaikki Alexit laihoja? |
...And Justice For All 13.06.2005 18:57:46 | |
---|
Olenko väittänyt jossain kohtaa, että minä pitäisin Bodomia parempana? Ja mielestäni tuollainen "Ei mun tarvii mitään perustella"-asenne ei sovi oikein tälläiselle foorumille. Ne mielipiteetkin otettaisiin paljon vakavemmin huomioon, mikäli takana olisi kunnon perustelut. Vittu mun joka perustelussa on jotain vikaa, mikään ei riitä, vittuilua pitää kuunnella siitä huolimatta! Mä en alota yhtään enää kädenväätnöä mistään aiheesta, mulla on muutakin tekemistä kun koko ajan selitellä jotain. Get Stoned! |
Henkka Hevimies 13.06.2005 19:06:49 | |
---|
Jälkeenpäin kaverit vaikuttivat kyllä paremmissa orkestereissa(COB, Amorphis)
Perustelkaapas sitten tuokin väittämä samalla.
DÖDIÄ PERKELE! |
KTR 13.06.2005 19:21:54 | |
---|
Perustelkaapas sitten tuokin väittämä samalla. No yhtä hyvin muut voisivat perustella, miksi Stone on noita bändejä parempi. Taitaa lähinnä olla mielipidekysymys. Stone on luultavasti vaikuttanut aika paljon enemmän muihin bändeihin, kuin nuo kaksi, mutta musiikkinsa puolesta Amorphis ja CoB eivät nyt periaatteessa ole huonompia. Makuasioita nää on. |
...And Justice For All 13.06.2005 19:23:02 | |
---|
No yhtä hyvin muut voisivat perustella, miksi Stone on noita bändejä parempi. Taitaa lähinnä olla mielipidekysymys. Stone on luultavasti vaikuttanut aika paljon enemmän muihin bändeihin, kuin nuo kaksi, mutta musiikkinsa puolesta Amorphis ja CoB eivät nyt periaatteessa ole huonompia. Makuasioita nää on. No toi on aika suuri juttu kuinka paljon Stone on muihin vaikuttanut. Get Stoned! |