isojussi 13.06.2005 12:21:42 | |
---|
Vielki voisit vähemmän soittaa ku komppaat sooloja:) Luulen ma että ainaski Monkin kuunteleminen ei anna vääriä vaikutteita säestelyyn. Muistaakseni Bud Powell olis kans sopivanolonen minimalisti. Hmmmm jooo - Mr. Basie. Ja samat jutskat futaa tanssimusassakin. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 13.06.2005 12:23:56 | |
---|
"Hai sie poika! Osta sie miult hyvä UPO-merkkinen saksoffooni!" -Ja minulta Stihl kontrabasso. |
baron 13.06.2005 12:25:11 | |
---|
Luulen ma että ainaski Monkin kuunteleminen ei anna vääriä vaikutteita säestelyyn. Muistaakseni Bud Powell olis kans sopivanolonen minimalisti. Hmmmm jooo - Mr. Basie. Ja samat jutskat futaa tanssimusassakin. On toi PB tarkka kun jameissakin pitää skarpata. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
R.Syke 13.06.2005 12:26:48 | |
---|
tuostapa tuli mieleen lekenda mannesta joka kauppas soittoniekalle kitaravahvistinta. "yngvie" kun tiedusteli styrkkarin merkkiä, niin waltteri kipaisi katsomaan ja tuli takas hymyssä suin ja sano että: "se on warning" (manneaksentilla) -Caution -merkkisiäkin on myös paljon myynnissä. Tokko? ..ja säveltäjistä parhaita on Moderately Slow. |
oprahk 13.06.2005 12:43:54 | |
---|
no mitä pändi sitten tekee jos ei ole pianistia? Usein tila musiikissa ja sovituksissa tekee siitä paljon ilmavamman ja kevyemmän kuunnella. Rupee ahdistaan, jos tulee mattoa koko ajan :) Paras esimerkki tähän väliin on Police. Policen tupla liveltä voi kuunnella, miten hienosti soi trio ilman keyboardeja. Humpat on tietty erikseen... Jottei aisia olisi niin yksioikoinen, olin eilen katsomassa Jamiroquai tribuutti bändiä, jossa Prättälä oli koskettimissa. Syvää kiitosta herran soitosta eiliseltä illalta! Olo on kuin orvokilla 8-) |
isojussi 13.06.2005 12:49:29 (muokattu 13.06.2005 12:49:39) | |
---|
On toi PB tarkka kun jameissakin pitää skarpata. Ettei nääs mee tilu piluun.....;o) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
-Caution -merkkisiäkin on myös paljon myynnissä. Tokko? ..ja säveltäjistä parhaita on Moderately Slow. Ja off-topicia: Tumma nainen oli ovella myymässä pitsiä, jotka oli käsin tehnyt kuuluisa Hong-konglainen pitsinnyplääjä "Machine Woven" "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
kurmo 13.06.2005 13:39:23 | |
---|
Ja off-topicia: Tumma nainen oli ovella myymässä pitsiä, jotka oli käsin tehnyt kuuluisa Hong-konglainen pitsinnyplääjä "Machine Woven" Taitavat kyseiset pitsit olla jotain sukua pienessä tsekkiläisessä Chrom-Vanadiumin kylässä tehdyille kiinto- ja lenkkiavaimille? Niissä on muuten myös käyttöohje valettuna kylkeen, tosin snadilla kirjoitusvirheellä, "drop & forget" -> "drop forged". "En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy |
Fuzzy Boner 13.06.2005 16:20:37 | |
---|
On toi PB tarkka kun jameissakin pitää skarpata. Kaikilla on mukavampaa kun kaikki kuuntelee:) Ok, olin vähän jamipoliisi, mut lopputulos on kaikilla kivempaa ku antaa immeisille tilaa. Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
baron 13.06.2005 17:03:17 | |
---|
Kaikilla on mukavampaa kun kaikki kuuntelee:) Ok, olin vähän jamipoliisi, mut lopputulos on kaikilla kivempaa ku antaa immeisille tilaa. Ihan kiva kun olit! "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |