Aihe: Dean '79 MLF
1 2 3
Mrezzye
07.05.2005 17:34:12

Miks vasta heinäkuussa?

Loppu varastosta, saavat lisää vasta heinäkuussa. Jaksettava odottaa.
MYY MULLE Dean ML ´79F !!!
Ozz86
12.06.2005 23:04:32
Siis '79-sarjalaiset on muuten samoja kitaroita mutta bodyn muoto ja plugin paikka (ML:ssä ja V:ssä kannessa, alasakarassa, ja Z:ssa bodyn sivussa) ovat eri? Ja minkälainen kaula '79:ssä on? Itse en täältä metsän siimeksestä pääse Kuopiota kauemmas mitään testaamaan... Osaisiko joku käyttää vertailupohjana vaikka Hamer Standardin kaulaa? Semmoisella soittelin Kuopiossa, tykkäsin kaulasta. Kiitän.
O.Z.Z. Opettavaisen Zappamainen Zeppeliinilentäjä http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
rosberg
13.06.2005 10:55:10
Kun ostin tuon Deanin niin myyjä sanoi että tämä on Suomen ainoa ML79 jäljellä. Koska ei kukaan tuo noita suomeen, Deaneja siis. Mutta sitten en tiedä että pitääkö paikkaansa? Koska mulla on jo niin ei mitään väliä. DLXässä on vielä V79 kylläkin.. eiku.. kokeileppas kysyä DLXältä että onko niillä hyllyssä joku ML79 tyylinen. Muistaisin että siellä olisi jossain nurkassa. Semmoinen Deanin kitara.

www.musik-produktiv.de Eikä tuolla tiedetä milloin tulee niitä Deaneja.. jos on tullakseen.. kyselin tuossa kolmisen viikkoa sitten. Ja jos siellä on punane merkki että joku sofort jotain.. niin sitten sitä on saatavilla.. mutta kannattaa kysellä sieltä jos löytyisi.

tiedustelin sitä tossa taannoin deluxelta, ja juttu menee niin että edustusta ei enää suomessa ole ja syynä siihen se että tavaraa ei yksinkertaisesti saa suomeen.
keep on truckin!
Mrezzye
13.06.2005 10:58:20 (muokattu 13.06.2005 10:58:50)

tiedustelin sitä tossa taannoin deluxelta, ja juttu menee niin että edustusta ei enää suomessa ole ja syynä siihen se että tavaraa ei yksinkertaisesti saa suomeen.

Suomesta ei tosiaan saa. Mulla on tilauksessa MLF Musik-Produktivilta saksasta ja pitäisi tulla heinäkuussa. Heilläkään ei ollut sitä enää valmiiksi varastossa, joten täytyy odotella, että saavat lisää. Laskelmieni perusteella päädyin tilaamaan M-P:ltä hinnan ja palvelun kilpailukykyisyyden vuoksi.
Jea, rait! Vhat evö...
Tomtom
13.06.2005 11:36:09
Hieman asiaa sivuten, onko kukaan törmännyt floikalliseen z-malliin, exploreriin siis?? Tuollaisen kun saisi kokovalkoisena, niin siinähän se olisi.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Mrezzye
13.06.2005 13:10:38

Hieman asiaa sivuten, onko kukaan törmännyt floikalliseen z-malliin, exploreriin siis?? Tuollaisen kun saisi kokovalkoisena, niin siinähän se olisi.

Kuulostaa jotenkin liian epäortodoksiselta yhdistelmältä. T-O-M -tallalla menee vielä.
Jea, rait! Vhat evö...
Tomtom
13.06.2005 13:19:51
Miksi?
No joo, ehkä vähän. En oikein osaisi tuota floikkaa ajatella esim. Gibsonin "z":taan, mutta Deaniin sopisi musta hyvin. Mun mielestä tuommoinen olis justiinsa hyvä sekoitus tommosesta klassisesta muotoilusta ja modernista tekniikasta. Tai jotain vastaavaa. Mulle tuo MLF:ffä on liian "Dime", kun en oo ihan oikee hevimies.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
McNulty
13.06.2005 13:22:29
Miksi?
No joo, ehkä vähän. En oikein osaisi tuota floikkaa ajatella esim. Gibsonin "z":taan, mutta Deaniin sopisi musta hyvin. Mun mielestä tuommoinen olis justiinsa hyvä sekoitus tommosesta klassisesta muotoilusta ja modernista tekniikasta. Tai jotain vastaavaa. Mulle tuo MLF:ffä on liian "Dime", kun en oo ihan oikee hevimies.

Teeppä samoin kuin Dime teki ekan palkintona voitetun ML:n kanssa... Hän otti ja vei sen modattavaksi, TOM-talla korvattiin floikalla. Joku paja varmaan tekee tuon homman ihan mielellään. TOM pois, reiät piiloon, uudet tilalle ja floikka kiinni + menoks!

Veikkaisin että floikan hinta + 100e riittäisi ko. toimenpiteeseen. Tietysti voi harkita jotain halvempaa floikkaa.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Tomtom
13.06.2005 13:29:49
Ei huono idea. Mut toisaalta tommonen tulisi jo niin kalliiksi, että melkein tekisi mieli teettää jossain koko höskä. Mut sitten ei voisi teettää Deanin komeaa lapaa .. eipä oo helppoo. No, tää nyt on tätä iänikuista spekulointia, että eiköhän palata itse aiheeseen.
McNulty
13.06.2005 13:33:58
Ei huono idea. Mut toisaalta tommonen tulisi jo niin kalliiksi, että melkein tekisi mieli teettää jossain koko höskä.

Nojaa... 500-600e skebaan, 200-300e modaukseen. 700-900e... ja kun lähet teettämään jossain Amfisoundilla tuota niin voi varautua heti siihen 2000e investointiin.

Mut sitten ei voisi teettää Deanin komeaa lapaa .. eipä oo helppoo.

Miksei voisi? Kyllähän nuo pajat surutta kopioivat Gibsonin, Fenderin ja Jacksonin lapoja... mikseivät siis Deaniakin?

No, tää nyt on tätä iänikuista spekulointia, että eiköhän palata itse aiheeseen.

Jep, eli ostat MLF:n vaan :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)