Henkka Hevimies 11.06.2005 22:07:58 (muokattu 11.06.2005 22:08:13) | |
---|
Mun miehellä alkoi aika aikaisin. Valokuvista oon nähnyt nelivuotiaalla jäppisellä W.A.S.P:in julisteen lelulaatikon yläpuolella ja ekaluokalla päällä oli "Fuck like a beast"-paita. Ei osannu anoppi kieliä silloinkaan;) Heh. :D DÖDIÄ PERKELE! |
Asamael 11.06.2005 23:13:11 | |
---|
Taisin olla joku 4v, kun veljeni soitteli sekalaista heavya älppärikokoelmastaan. Yksi biisi oli ylitse muiden ja halusin kuunnella sen aina uudestaan, nimittäin Running Wildin Riding the Storm. Vieläkin tulee kyllä Rock'n'Rolfin bukkaneeripataljoonaa kovasti diggailtua. "Limp Bizkit sucks cock!"
-Zakk Wylde |
Kasperi Tervonen 12.06.2005 14:28:22 | |
---|
Alkoi Slipknotilla. Sanon itselleni LOL. :P Märkyys on kosteuden sielu. |
Deino 12.06.2005 15:03:52 | |
---|
Kun kuulin Fear Factoryn Replican ja Rainbow'n Spotlight Kidin. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Tranquility 12.06.2005 22:50:39 | |
---|
Ala-asteen ekalla luokalla kaveri sanoi että sen isoveli kuuntelee tosi kovaa musiikkia, Metallicaa. Sitten ihan sattumalta näin jossain kaupassa kasetin jossa Metallica -tekstin alapuolella komeili uhkaava hautuumaa.. pakotin vanhempani ostamaan kasetin minulle. Batteryn intro vielä meni ihan kuunnellessa, mutta sitten kun alettiin oikeasti takomaan niin revin kuulokkeet nopeasti päästäni ja hädissäni piilotin kasetin jonnekin sarjakuvien väliin. Aikaisemmin olin kuunnellut pelkästään lastenlauluja ja isän vanhoja jazz -kasetteja, joten shokki oli melkoinen. Kului ehkä kuukausi tai kaksi kunnes voitin peikon ja laitoin kasetin uudestaan soimaan korvalappustereoihini. Tällä kertaa tiesin mitä odottaa ja hyvin nopeasti tajusin löytäneeni jotain hienoa. Kuuntelin Puppetsia aktiivisesti muutamia vuosia kunnes oivalsin ostaa toisenkin kasetin, tällä kertaa kaupasta löytyi ...And Justice for All. Tämän jälkeen olen pysynyt metallille uskollisena ja tuosta on aikaa noin 15 vuotta. |
Ala-asteen ekalla luokalla kaveri sanoi että sen isoveli kuuntelee tosi kovaa musiikkia, Metallicaa. Sitten ihan sattumalta näin jossain kaupassa kasetin jossa Metallica -tekstin alapuolella komeili uhkaava hautuumaa.. pakotin vanhempani ostamaan kasetin minulle. Batteryn intro vielä meni ihan kuunnellessa, mutta sitten kun alettiin oikeasti takomaan niin revin kuulokkeet nopeasti päästäni ja hädissäni piilotin kasetin jonnekin sarjakuvien väliin. Aikaisemmin olin kuunnellut pelkästään lastenlauluja ja isän vanhoja jazz -kasetteja, joten shokki oli melkoinen. Kului ehkä kuukausi tai kaksi kunnes voitin peikon ja laitoin kasetin uudestaan soimaan korvalappustereoihini. Tällä kertaa tiesin mitä odottaa ja hyvin nopeasti tajusin löytäneeni jotain hienoa. Kuuntelin Puppetsia aktiivisesti muutamia vuosia kunnes oivalsin ostaa toisenkin kasetin, tällä kertaa kaupasta löytyi ...And Justice for All. Tämän jälkeen olen pysynyt metallille uskollisena ja tuosta on aikaa noin 15 vuotta. Ei helvetti:) plussan sait Syntisin heittäköön viimeisen kiven |