Aihe: Schecter C-7 Hellraiser
1 2
Leper Messiah
11.06.2005 17:06:45
On =) ..ja eipä noita ovh hintaan kyllä kukaan ostakkaan.

eiköhän ne hinnat siitä laske, kun muistuttaa saksanmaan hinnoista...

ja jos kerta schecterin sivuilla hinta on 949$ ja kaupassa 1100€ niin jo tuollakin muistutuksella luulisi kummasti tippuvan...
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
-K-
11.06.2005 17:35:34
eiköhän ne hinnat siitä laske, kun muistuttaa saksanmaan hinnoista...

ja jos kerta schecterin sivuilla hinta on 949$ ja kaupassa 1100€ niin jo tuollakin muistutuksella luulisi kummasti tippuvan...

Nojaa, eipä noita kektereitä nyt ole saksassa hirveän halvalla näkynyt. Ja tuohon kotisivujenb hintaan pitää muistaa ettei se suomeen tuominenkaan ilmaista ole, ei todellakaan. Yleensäkkin kannattaa puhua käteisalesta ennemmin kuin alkaa "kiristämään" saksan hinnoilla. Aika mautonta minusta. Saksan hintoja käytän "aseena" vasta silloin kun kauppa itse vertaa hintojansa saksan hintoihin.
Ei suotta elämys.
noir
12.06.2005 12:32:46
Ei paha veikkaus, koska Soundata on niiden maahantuoja ;)

Tuota juuri meinasinkin, mutta ei se mitenkään lukkoon ole lyöty, että maahantuojan vähittäismyynnissä ne ensimmäisenä olisivat. Tukkuasiakkaat taitavat noilla etusijalla olla, koska niiltä kuitenkin saadaan isompi potti ja varmemmin, joten asiakassuhteet on hyvä pitää kunnossa ja tilaukset ajallaan perillä. Parempi saada myytyä kerralla viisi kitaraa etukäteen, kuin seinältä yksi silloin tällöin.

Saa nähdä, kauanko antavat sitä yhtä odottaa.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
Da Make
12.06.2005 22:23:19
Selvä, huomenna menen käymään Sounddatassa. Harvinaisen perseelinen sijainti vain, mutta tuleepahan käveltyä Koskelasta Hämeentielle.

Listaan kaikki heiltä löytyvät mallit hintoineen, siis mikäli niitä löytyy.
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
Super-Jari
12.06.2005 22:34:13
Selvä, huomenna menen käymään Sounddatassa. Harvinaisen perseelinen sijainti vain, mutta tuleepahan käveltyä Koskelasta Hämeentielle.

Listaan kaikki heiltä löytyvät mallit hintoineen, siis mikäli niitä löytyy.

Olet sankari +
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Da Make
13.06.2005 20:49:13
No niin, siellähän oli vaikka mitä, sanotaanpa näin päin:
EI Hellraiseria
EI 7-string malleja

Kysykää jos haluatte tietää jostain tietystä mallista, minulla on kuva muisti vahvempi.

Yleisesti ottaen Schecterin laatu on hyvää, tuntuu että ne olisivat samalta tehtaalta kuin ESP-LTD sillä viimeistely on aika samanlainen.

C-1 Classic oli hieno ja hyvän tuntuinen, kuten myös C-1 FR. Hinnat asettuivat hinnaston mukaisesti.
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
Super-Jari
13.06.2005 21:07:51
No niin, siellähän oli vaikka mitä, sanotaanpa näin päin:
EI Hellraiseria
EI 7-string malleja

Kysykää jos haluatte tietää jostain tietystä mallista, minulla on kuva muisti vahvempi.

Yleisesti ottaen Schecterin laatu on hyvää, tuntuu että ne olisivat samalta tehtaalta kuin ESP-LTD sillä viimeistely on aika samanlainen.

C-1 Classic oli hieno ja hyvän tuntuinen, kuten myös C-1 FR. Hinnat asettuivat hinnaston mukaisesti.

Olit vähällä saada toisen plussan vaan et saa.

Ei Hellraiseria, ei plussaa.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Da Make
13.06.2005 21:24:59 (muokattu 13.06.2005 21:25:59)
Olit vähällä saada toisen plussan vaan et saa.

Ei Hellraiseria, ei plussaa.

Itsekkin olin "lievästi" pettynyt kun sitä ei ollut, mielenkiintoisin malli. Muutamat humbucker telet olivat hyvin mielenkiintoisia. Liikkeessä oli myös Ashdown vahvareita, olisi voinut kokeilla mutta oli vähän kiirre.

Muutamia vasenkätisiä oli kanssa.

edit: Flaxwoodejakin oli vielä muutamia.
DaKiller
13.06.2005 21:31:42

Tuosta C-1 Classicista ei ole kuin hyvää sanottavaa meikäläisellä.. Hipoo täydellisyyttä.
noir
13.06.2005 21:33:39
No hemmetti. En minä muusta ollut kiinnostunut, kuin niistä 7-kielisistä.

Kiitosta kuitenkin, ettei taas tarvinnut itse mennä paikanpäälle toteamaan, ettei ole.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
Niskamies
13.06.2005 22:16:57

Ei asetu jos osaa tinkiä.

Nimim. kokemusta on kitaran, kitaravahvistimen, ja bassostäkin verran.
Virallisesti semi-pro!
Da Make
14.06.2005 21:38:35
Ei asetu jos osaa tinkiä.

Nimim. kokemusta on kitaran, kitaravahvistimen, ja bassostäkin verran.

Juu, hinta ei ole usein se mitä maksetaan. Ei ole tyhmä se joka pyytää... itse tingin levykaupoissakin, pihi olen.

Yleis vaikutelmaltaan Schecter on todella laadukas merkki ja Soundata on palvelultaan hyvin toimiva musaliike.
Niskamies
14.06.2005 23:20:10
Juu, hinta ei ole usein se mitä maksetaan. Ei ole tyhmä se joka pyytää... itse tingin levykaupoissakin, pihi olen.

Yleis vaikutelmaltaan Schecter on todella laadukas merkki ja Soundata on palvelultaan hyvin toimiva musaliike.

Soundatan palvelu on parasta mitä on, varsinkin jos sut tunnetaan siellä.
Virallisesti semi-pro!
jupe96
24.02.2014 23:06:11
Hieman myöhäänhän tänne kirjottelen, mutta itellä tosiaan on tuo Hellraiser C-7 ollut noin kuukauden ja en tosiaankaan keksi moittimisen aihetta. Kitara näyttää ja kuulostaa aivan mahtavalta, vaikka mikkeinä tomivatkin paljon keskustelua herättävät emg 707 aktiivi mikit. Ja kuten aijemmin keskustelussa kehuttiin schecter c-1 classicia niin se todellakin on ostamisen arvoinen soitin
RaskasMielinen
25.02.2014 00:14:36

jupe96: Hieman myöhäänhän tänne kirjottelen, mutta itellä tosiaan on tuo Hellraiser C-7 ollut noin kuukauden ja en tosiaankaan keksi moittimisen aihetta. Kitara näyttää ja kuulostaa aivan mahtavalta, vaikka mikkeinä tomivatkin paljon keskustelua herättävät emg 707 aktiivi mikit. Ja kuten aijemmin keskustelussa kehuttiin schecter c-1 classicia niin se todellakin on ostamisen arvoinen soitin

Omastakin arsenaalista löytyy myös tämä. Olen päivitellyt Korean tuotoksiani Japanin ja USA:n valmisteisiin mutta tämä on jäänyt - samoin Epiphonen Wylde sigu LP. Hellraiser sopii omaan lapaseeni kuin nakutettu ja actionin säätö on ainakin omassa yksilössäni onnistunut niin matalalle, että ei valittamista edes minulla, vaikka olen juuri tässä asiassa aivan uskomattoman kranttu.

Tosin, noista EMG:n mikeistä en erityisemmin pidä ainakaan minään yleismikkeinä, mutta sopivat juuri siihen mihin ne on tehty. Muihin tarkoituksiin löytyy sitten muita kitaroita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)