toba 07.06.2005 17:18:21 | |
---|
en tiiä onko ollu puhetta, millanen tää PDP setti on? oon kuullu että ois joku DW:n tytäryhtiö. Valmistaako iha päteviä pönttöjä? |
Jeltz 07.06.2005 18:12:23 | |
---|
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
savopie 07.06.2005 19:12:47 | |
---|
Valmistaako iha päteviä pönttöjä? valmistaa. katso omakuva. ei pahaa sanomista, jotkut lugit reistailee. Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
hollmi-5 07.06.2005 20:02:56 (muokattu 08.06.2005 01:14:34) | |
---|
Meksikossa valmistetut rummut. Puuna vaahteraa tai mahonkia. Viimeistely muovipinnalla tai lakattuna. Speksit esitteestä luettuna enemmän, kuin kohdallaan. Työnlaadussa on toivomisen varaa. Tosin tuolla hinnalla ei voikkaan saada ihan pro-tasoa. Mika Hollström |
Stereophile 07.06.2005 21:08:30 | |
---|
Meksikossa valmistetut rummut. Puuna vaahteraa tai mahonkia. Viimeistely muovipinnalla tai lakattuna. Speksit esitteesstä luettuna enemmän, kuin kohdallaan. Työnlaadussa on toivomisen varaa. Tosin tuolla hinnalla ei voikkaan saada ihan pro-tasoa. Mistä sen mahongin repäisit? Vaahteraa taitaa kaikki suomessa myytävät olla. Thomann kauppaa myös jotain koivuisia. Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
Northernmost 07.06.2005 22:50:53 | |
---|
Valmistaako iha päteviä pönttöjä? Itselläni on myös kyseinen PDP-LX setti eikä ole valittamista ollut, tomikoot voisivat kyllä olla isommat. Standit on tukevia ja hyvää DW-laatua. Kyllä noistakin pöntöistä potkua irti saa, basarisoundeista saa kyllä hyvät keikalla ja studiossakin ja virveli pelaa myös moitteettomasti! Taisi olla Modern Drummerissa arvostelu noista PDP-rummuista joskus viime joulukuun tiimoilla, oli valittu kuukauden rummuiksi :) "Surmacore or no core at all" |
Tasmaani 07.06.2005 22:56:48 | |
---|
valmistaa. katso omakuva. ei pahaa sanomista, jotkut lugit reistailee. Onko lugien reistailu sitten hyvä asia? :P Mutta vakavasti, itteänikin kyllä PDP on ruvennu kiinnostamaan varteenotettavan paljon. |
hollmi-5 08.06.2005 01:04:41 (muokattu 08.06.2005 01:14:59) | |
---|
Ohos... Vaahteraa ja koivua, piti kirjoittaman. Pahoittelut. Mistä lie mahonki takaraivosta lipsahti. Loma taitaa vaikuttaa. Mika Hollström |
HeavyMachinery 08.06.2005 11:51:49 | |
---|
Kyllä kaikki suomeen tuotavat on vaahteraa thomanilta saa sitten koivusia settejä. Tosi hyvä soundisia settejä viimmeistely on se heikoin lenkki mutta jos se ei ole suurin kriteeri vaan sointi niin ihan loistava valinta. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Aegis 08.06.2005 12:00:47 | |
---|
Ajattelin lähteä musamaailmasta tälläiset ostamaan sitten kesätyörahoilla jos vielä elokuussa on jäljellä yhtään niitä Shell-Packeja. Sitten kun olisi kunnon pöntöt niin ei tarvitsisi enää tehdä isoja investointeja rumpuihin. Kokeilin näitä jonkun aikaa sitten ja kyllähän soundi korvaa miellytti, tosin varmasti saa vielä kymmenen kertaa paremmat värinät kun kattoo kunnon kalvot ja virittää ajan kanssa. Kyllähän vaahteraisten pönttöjen luulisi soivan ihan toisella tapaa kuin meikäläisen Rockstarbat. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
riqu 08.06.2005 13:22:22 (muokattu 08.06.2005 13:26:58) | |
---|
|
Aegis 08.06.2005 14:51:46 | |
---|
No katohan vaan. Premierkään ei kuitenkaan mitään paskaa taida tehdä. Onkos tuo Artist sarja sitten mitä tasoa? Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
riqu 08.06.2005 15:17:31 (muokattu 08.06.2005 15:18:08) | |
---|
no uutena artist sarjan hinnat ~1500e setti, on ne ihan hyvät pelit, uskaltasin melkee luvata et varmasti paremmat ku pdp't |
Youni 08.06.2005 16:06:46 (muokattu 08.06.2005 16:09:27) | |
---|
no uutena artist sarjan hinnat ~1500e setti, on ne ihan hyvät pelit, uskaltasin melkee luvata et varmasti paremmat ku pdp't Minäkin olen kuullut hyvää palautetta, tännekin linkki: http://www.premier-percussion.com/uploads/info/2225_darkwalnutm.jpg Tuo hinta tosiaan riippuu paljon siitä minkälaisen hardwaren haluaa. Kolmen tomin, snaren ja basarin sisältävät rummustot maksavat kaikki Laineella edellämainitut ~1500€ ilman hardwarea. Premierin hardwaren sijaan laittaisin itse jotain muuta. Ainakaan 3000-sarja ei ole mitään keikkakäyttökamaa. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
viluri 11.06.2005 19:55:48 | |
---|
Teijo Jämsällä (ex. Killeri) oli viime kesänä PDP:t testeillä paikallisella musiikkileirillä, jossa toimi opettajana ja siellähän tuli ko. pönttöjä testattua. Kyllä halvalla saa erittäin laadukastakin kamaa, itse ainakin tykkäsin. Kaveri ne samat rummut sitten loppujen lopuksi osti ja juuri noiden virityspesien kanssa ollut jotain ongelmaa kun meinaavat olla heikompaa värkkiä. Muuten kyllä ihan pirun jees. Mitä en osaa soittaa, niin sitä ei tarvitsekaan osata. |
Spongebob 12.06.2005 20:24:14 | |
---|
Teijo Jämsällä (ex. Killeri) oli viime kesänä PDP:t testeillä paikallisella musiikkileirillä, jossa toimi opettajana ja siellähän tuli ko. pönttöjä testattua. Kyllä halvalla saa erittäin laadukastakin kamaa, itse ainakin tykkäsin. Kaveri ne samat rummut sitten loppujen lopuksi osti. Taisipa hommata myös DW:n setin, PDP:n lähinnä kakkos-setiksi. Propseja muuten Jämsälle, helkutin kova rumpali on. Teräsbetonin rumpalikin taitaa käyttää PDP:tä. |
vapauskauppias 12.06.2005 22:27:49 | |
---|
Miten tuo PDP:n heikko viimeistely on käytännössä havaittavissa? Onko kyseessä ulkonäöllinen vai soundillinen seikka? Muuten yksi asia Teijo Jämsästä: Hän (tai hänen rumpuroudari) ei osaa kohdella rumpuja oikein. Minä tiedän sen hyvin, koska minulla on herran entinen setti itselläni. Kolhuja on vähän siellä täällä ja saatuani setin, se oli yhtä päältä jonkun tuntemattoman lian peittämä. Näytti lähinnä, että niiden päälle olisi kustu ja oksenneltu (älkää ottako täysin tosissanne tätä lausetta). |
Miten tuo PDP:n heikko viimeistely on käytännössä havaittavissa? Onko kyseessä ulkonäöllinen vai soundillinen seikka? Muuten yksi asia Teijo Jämsästä: Hän (tai hänen rumpuroudari) ei osaa kohdella rumpuja oikein. Minä tiedän sen hyvin, koska minulla on herran entinen setti itselläni. Kolhuja on vähän siellä täällä ja saatuani setin, se oli yhtä päältä jonkun tuntemattoman lian peittämä. Näytti lähinnä, että niiden päälle olisi kustu ja oksenneltu (älkää ottako tosissanne tätä lausetta). Miks sä oot ostanu ton setin jos se noin huonos kunnos on? |
vapauskauppias 12.06.2005 22:42:03 | |
---|
Miks sä oot ostanu ton setin jos se noin huonos kunnos on? Siksi, koska ne ulkoiset kolhut eivät järin paljon haittaa ja paska on helppo pyyhkiä rumpujen päältä pois. Plussana vielä, että sain tämän järjettömän halvalla. |
viluri 12.06.2005 23:05:46 | |
---|
Kyllä ei Teijo taida kuitenkaan ihan sellainen olla, ainakaan sen perusteella mitä olen itse herran kanssa asioinut. Mutten mene vannomankaan. PS. On muuten meidän kylän poikia! :o) Mitä en osaa soittaa, niin sitä ei tarvitsekaan osata. |