Henkka Hevimies 12.06.2005 21:25:14 | |
---|
Aika karseeta luettavaa, mutta luulen, että tässä haetaan semmosia tapauksia kuten tää hyvinkään palottelumurha, jota tehdessä asianomaiset oli jotain aika härskiä bläkkistä kuunnelleet. Saatananpalvojiahan ne oli, ja kaverinsa pisti paloiks. Muuten, sattuuko joku muistamaan mikä oli se bändi jota ne oli siellä meiningeissään luukuttanu? Se oli joku "Kain" tai vastaava biisinä "Aapelin Uhraus" oor samthing. DÖDIÄ PERKELE! |
...And Justice For All 12.06.2005 21:25:33 | |
---|
Aika karseeta luettavaa, mutta luulen, että tässä haetaan semmosia tapauksia kuten tää hyvinkään palottelumurha, jota tehdessä asianomaiset oli jotain aika härskiä bläkkistä kuunnelleet. Saatananpalvojiahan ne oli, ja kaverinsa pisti paloiks. Muuten, sattuuko joku muistamaan mikä oli se bändi jota ne oli siellä meiningeissään luukuttanu? Mitenniin karseeta luettavaa? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Henkka Hevimies 12.06.2005 21:26:30 (muokattu 12.06.2005 21:28:20) | |
---|
Se oli joku "Kain" tai vastaava biisi kuulemma kertoin Aapelin Uhrauksesta
Tuli samanlainen viesti vahingossa kahteen kertaan. Pahoittelut. DÖDIÄ PERKELE! |
Aegis 12.06.2005 21:31:33 | |
---|
Ilmeisen hyvästä tarkoituksesta huolimatta tämä on jotenkin koomista. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ilmeisen hyvästä tarkoituksesta huolimatta tämä on jotenkin koomista. Tätä tarkoitin karseella:) Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
...And Justice For All 12.06.2005 21:34:15 | |
---|
Ilmeisen hyvästä tarkoituksesta huolimatta tämä on jotenkin koomista. On joo. Eli hain eri asiaa mitä ihmiset ymmärsi ja nyt ketju on yhtä läppää. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
luopio 12.06.2005 21:35:57 | |
---|
On joo. Eli hain eri asiaa mitä ihmiset ymmärsi ja nyt ketju on yhtä läppää. Musta vähän vaikutti ettet itekkään tienny mitä hait. Ne rituaalit.., ihmisiä huijataan mukaan.., norja-skenen musiikin osuus... Mitä helvettiä?:) Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
...And Justice For All 12.06.2005 21:37:21 | |
---|
Musta vähän vaikutti ettet itekkään tienny mitä hait. Ne rituaalit.., ihmisiä huijataan mukaan.., norja-skenen musiikin osuus... Mitä helvettiä?:) Kuten sanottu, mä en osaa ilmasta sitä oikein. :D Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Henkka Hevimies 12.06.2005 21:39:58 | |
---|
Kuten sanottu, mä en osaa ilmasta sitä oikein. :D Mäkään en tajunnut sun pointtia,sitten vedin Eurot ja Vargit messin. Sitten keskustelu kusi. Anteeksi. :) DÖDIÄ PERKELE! |
...And Justice For All 12.06.2005 21:44:06 | |
---|
Mäkään en tajunnut sun pointtia,sitten vedin Eurot ja Vargit messin. Sitten keskustelu kusi. Anteeksi. :) Hoho! En mä vaan osaa. Taidanpa ottaa aiheesta selvää itse ja sitten tulen vasta tänne viisastelemaan. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Super-Jari 12.06.2005 21:48:16 | |
---|
Tämähän on hieno threadi. Se Elgin ja kavereiden kuuntelema bändi oli Ancient ja levy oli The Cainian Chronicle. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
...And Justice For All 12.06.2005 21:49:04 | |
---|
Mäkään en tajunnut sun pointtia,sitten vedin Eurot ja Vargit messin. Sitten keskustelu kusi. Anteeksi. :) Voin laittaa huomenissa vaikka pikaviestiä niin voidaan keskustella aiheesta. :-) Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
luopio 12.06.2005 21:52:14 | |
---|
Tämähän on hieno threadi. Se Elgin ja kavereiden kuuntelema bändi oli Ancient ja levy oli The Cainian Chronicle. Tänks infosta, olinhan tuon kyllä varmaan joskus kuullutkin. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Henkka Hevimies 12.06.2005 21:56:58 | |
---|
Voin laittaa huomenissa vaikka pikaviestiä niin voidaan keskustella aiheesta. :-) Anytime you want DÖDIÄ PERKELE! |
zeta 12.06.2005 22:28:56 | |
---|
En tiedä, onko black metal äärimmäisen raskasta metallia, mutta tää ketju on ainakin äärimmäisen hämmentävää luettavaa. Harvoin näkee ketjuja, joissa kenelläkään, ketjun aloittaja mukaanlukien, ei tunnu olevan mitään käsitystä, mistä asiasta sitä oikein pitäis keskustella. |
Tranquility 12.06.2005 22:35:37 | |
---|
Jos aihe kiinnostaa niin lukekaa Lords of Chaos - The Bloody Rise of the Satanic Metal Underground. Kyseinen kirja käsittelee black metallin kehitystä ja ko. musiikin ympärillä tapahtuneita kummallisia asioita scenen keskushenkilöiden tekemisiä tiivisti seuraten. Mistään varsinaisista riittimenoista tai ihmisuhreista kirja ei kyllä tainut paljoakaan puhua... itse asiassa noihin juttuihin olen törmännyt ainoastaan joskus muinoin yläasteen uskonnontunneilla esitetyissä pelotteluvideoissa. Varg Vikernes tosin itse lyttää kirjan suohon ja niin tekee moni muukin asiaan perehtynyt. Toisaalta kirja on kerännyt palkintoja ja arvostusta ympäri pallon. Ei siis välttämättä täysin aukoton ja todenmukainen eepos, mutta aivan metsäänkään ei varmasti olla menty. Itse ainakin tykkäsin. |
Cocktus 12.06.2005 22:45:55 | |
---|
En tiedä, onko black metal äärimmäisen raskasta metallia, mutta tää ketju on ainakin äärimmäisen hämmentävää luettavaa. Harvoin näkee ketjuja, joissa kenelläkään, ketjun aloittaja mukaanlukien, ei tunnu olevan mitään käsitystä, mistä asiasta sitä oikein pitäis keskustella. Ei se mitään. Keskustellaan silti. En minäkään mitään mistään tiedä, mutta suu käy koko ajan. |
DeimosXIII 12.06.2005 22:53:01 | |
---|
Kuulostaa vähän siltä, kuin topicin alottaja viittaisi ajatuksillaan Gorgorothin poikien sekoiluihin, mm. Krakovan keikka ja Gaahlin uhriensa viiltelyihin ja veren juomisiin. Vargin kirkkojen polttamisiin ja vankilasta karkaamisiin (tai lomiltahan se jätti sinne palaamatta). Tai Destroyer666 pokien ja erään Suomalaisen bm bändin keulakuvan riehumiset Lutakossa. (HOHO!) Kuten jo aiemmin mainittu, joka genreen mahtuu sekopäitä, (kuten laulaja Robbie Williams laski housunsa ja runkkaili keikalla missä oli lapseja ja äitejä.) Mutta eikös blackmetallilla ole tarkoituskin olla hieman hämärä ja mystinen maine? Saatananpalvonnasta ei monessakaan tapauksessa ole kyse. Tosin kuin jotkut asiasta tietämättömät itselleen uskottelevat. -Deimos XIII |