Aihe: Norja-skene, äärimmäisen raskasta metallia
1 2
...And Justice For All
12.06.2005 18:40:21
Otsikko on huono, en keksinyt yhtään mitään järkevää.

Hmm.. en tiedä oikeen miten ilmaisisin asian..
Oon kuullut aika rankkoja juttuja tommosista tapahtumista missä ihmisiä on joutunut tahtomattaan mukaan ihmeellisiin riitteihin ja menoihin, ja oon pohdiskellu asiaa aika paljon. Asiaan on liittynyt tietynlainen musiikkia, raskas sellainen.
Varsinkin Norjasta on kuulunut rankkoja juttuja bändeistä ja niiden tekemisistä ja riiteistä. Tarkotukseni on luoda keskustelua tällaisesta musiikista ja aiheesta yleensä.
Aihe on aika vaikee..
keskustelua?
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Super-Jari
12.06.2005 19:02:09 (muokattu 12.06.2005 19:02:48)
Oikeastaan äärimmäisen raskasta musiikkia Norjasta ei tule paljon. Norjalainen black metal tai ylipäänsä black metal ei ole minusta kovinkaan raskasta metallia. Black metal on kuitenkin enemmän fiilikseen perustuvaa musiikkia.

Blood Red Throne ja Zyklon on poikkeuksia, mutta se onkin death metallia.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Hohhoijaa
12.06.2005 19:11:05 (muokattu 12.06.2005 19:14:45)
Oon kuullut aika rankkoja juttuja tommosista tapahtumista missä ihmisiä on joutunut tahtomattaan mukaan ihmeellisiin riitteihin ja menoihin, ja oon pohdiskellu asiaa aika paljon. Asiaan on liittynyt tietynlainen musiikkia, raskas sellainen.

Yeah! Rankkoja juttuja! Pläk Metal keikoilla uhrataan saatanalle!

Varsinkin Norjasta on kuulunut rankkoja juttuja bändeistä ja niiden tekemisistä ja riiteistä.

Sekopäitä mahtuu genreen kuin genreen.
kiliju pönttö häääättänäääähh
Aegis
12.06.2005 20:52:08
Olen hämmentynyt. Aiheen aloittaja ei ole voinut kirjoittaa tekstiään tosissaan. Vai olisiko sittenkin? Eihän tuo kuulosta ollenkaan vakavasti otettavalta. Seuraanpa tilannetta.

Oho, ajattelen taas ääneen...
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
...And Justice For All
12.06.2005 20:55:27
Olen hämmentynyt. Aiheen aloittaja ei ole voinut kirjoittaa tekstiään tosissaan. Vai olisiko sittenkin? Eihän tuo kuulosta ollenkaan vakavasti otettavalta. Seuraanpa tilannetta.

Oho, ajattelen taas ääneen...

Hoho! Mä en tiedä miten mä sanoisin asiani.
Eräs tuttu kertoi vähän juttua...
Eli, semmosia tapauksia on ollut, että jotain tiettyä musaa kuunteleva ihminen on ajautunut mukaan ihmeellisiin riitteihin, joissa on jopa uhrattu ihmisiä esim. saatanalle.
Äh, ei kukaan ymmärrä. :)
...And Justice For All
12.06.2005 20:56:07
Yeah! Rankkoja juttuja! Pläk Metal keikoilla uhrataan saatanalle!

Mä oon tosissani, en tarkota mitään show-juttuja.
Super-Jari
12.06.2005 20:58:03
Hoho! Mä en tiedä miten mä sanoisin asiani.
Eräs tuttu kertoi vähän juttua...
Eli, semmosia tapauksia on ollut, että jotain tiettyä musaa kuunteleva ihminen on ajautunut mukaan ihmeellisiin riitteihin, joissa on jopa uhrattu ihmisiä esim. saatanalle.
Äh, ei kukaan ymmärrä. :)

Ai että levyä kuuntelemalla on huomannut että perkele, täällähän uhrataan ihmisiä?

Norjassahan noita kirkonpolttoja ja muita järkevyyksiä oli silloin 90 alussa enemmänkin. Nyt on ollut vähän hiljaisempaa kun tekijämiehet on joko tapettu tai ovat linnassa. Norja on vaarallinen paikka kuunnella heviä.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
...And Justice For All
12.06.2005 20:58:58
Lukkoa. Kukaan ei ymmärrä pointtia.
Henkka Hevimies
12.06.2005 21:03:31
Varmaan tarkoituksesi oli,että joku keksii sanoa nimen "Varg Vikernes" ja siitä se keskustelu lähtee. No,nyt se nimi on sanottu. Nyt keskustelua Vargista,Euronymouksesta ja vaikka Deadin itsemurhasta.
DÖDIÄ PERKELE!
...And Justice For All
12.06.2005 21:04:58
Mun alkuperänen tarkotus oli herättää keskustelua siitä, miten erityisen raskas musiikki liittyy saatananpalvontaan ja muuhun vastaavaan, mutta kukaan ei ymmärrä.
No, kertokaa vaikka mulle jotain Deadin itsarista.
Henkka Hevimies
12.06.2005 21:11:07 (muokattu 12.06.2005 21:12:58)
Mun alkuperänen tarkotus oli herättää keskustelua siitä, miten erityisen raskas musiikki liittyy saatananpalvontaan ja muuhun vastaavaan, mutta kukaan ei ymmärrä.
No, kertokaa vaikka mulle jotain Deadin itsarista.

Ei minusta erityisen raskas musiikki liity suoraan saatanapalvontaan. Esim. Death Metal,raskasta ,mutta ei liity saatanapalvontaan.Toki monen Black Metal yhtyeen lyriikat ovat saatanallisia yms.

Deadin itsarista en itsekkään tiedä sen enempää,että kaveri ampui haulikolla aivonsa tohjoksi,jonka jälkeen Euronymous jakeli kallonpalasia faneilla,ja taisi kokata niitä jonkin bänditoverinsa kanssa.
DÖDIÄ PERKELE!
Henkka Hevimies
12.06.2005 21:15:02
Oon kuullut vaan juttua että jotkut on ollu tietämättömiä noista riitti/vastaavista jutuista, kun ovat kuunnelleet tietynlaista musiikkia. Sitten ovat menneet mukaan johonkin riitteihin, kun eivät ole tienneet mitä siellä on.
Eli, ihmisiä on vedätetty semmoiseen toimintaan mukaan.

Njoo. Korjasin tuon "millään tavalla" kohdan,koska onhan esim. Black Metallin lyriikat saatanallisia,ja toki sellainen musiikki huokuttelee "heikkomielisiä" mukaansa.
DÖDIÄ PERKELE!
...And Justice For All
12.06.2005 21:16:19
Njoo. Korjasin tuon "millään tavalla" kohdan,koska onhan esim. Black Metallin lyriikat saatanallisia,ja toki sellainen musiikki huokuttelee "heikkomielisiä" mukaansa.

Nyt ollaan jo vähän jyvällä. Eli juuri tuota "heikkomielisten" juttua ajoin takaa.
Henkka Hevimies
12.06.2005 21:18:22 (muokattu 12.06.2005 21:19:26)
Nyt ollaan jo vähän jyvällä. Eli juuri tuota "heikkomielisten" juttua ajoin takaa.

Tosin,itseäni kiinnostaa nuo "Black Magic" jutut aivan pirusti. Mutta toivotaan etten ole hiekkomielinen,koska tod.näk tuollaisen kokeiluun sorrun.
DÖDIÄ PERKELE!
...And Justice For All
12.06.2005 21:19:46
Tosin,itseäni kiinnostaa nuo "Black Magic" jutut aivan pirusti. Mutta toivotaan etten ole hiekkomielinen,koska tod.näk tuollaisen kokeiluun sorrun.

Niin muakin, ja just siks tein tän ketjun.
Henkka Hevimies
12.06.2005 21:22:16
Niin muakin, ja just siks tein tän ketjun.

Aaok. Eiköhän nuo monet "saatanan läsnäolot" ole mielikuvituksen tuotetta. Kun ollaan niin tohkeissaan niitä juttuja tekiessä.
DÖDIÄ PERKELE!
...And Justice For All
12.06.2005 21:23:03
Aaok. Eiköhän nuo monet "saatanan läsnäolot" ole mielikuvituksen tuotetta. Kun ollaan niin tohkeissaan niitä juttuja tekiessä.

Tämä on kyllä totta.
luopio
12.06.2005 21:23:53
Aika karseeta luettavaa, mutta luulen, että tässä haetaan semmosia tapauksia kuten tää hyvinkään palottelumurha, jota tehdessä asianomaiset oli jotain aika härskiä bläkkistä kuunnelleet. Saatananpalvojiahan ne oli, ja kaverinsa pisti paloiks. Muuten, sattuuko joku muistamaan mikä oli se bändi jota ne oli siellä meiningeissään luukuttanu?
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Naama-amis
12.06.2005 21:25:06
Toivottavasti tämä ketju säilyy jälkipolvienkin nähtäväksi.
Huhhahhei ja rommia pullo. Bella Italia tifoso #3
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)