Aihe: Sauna Open Air 05
1 2 3 4 545 46 47 48 49 50 51 52
...And Justice For All
12.06.2005 12:13:07
No ei siellä niin hurjaa sentään ollut. Pienellä ihmisellä saattoi ehkä kuitenkin olla vaikeuksia.

Tuli sentään jonkun verran tuttujakin biisejä. Ihan hyvä keikka. Sentenced veti myös erittäin mainion keikan. Päättyi vaan vähän oudosti kun se leveä kitaristi häipy kesken kaiken.

Mä oon pieni ihminen.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
aku.miettinen
12.06.2005 12:17:30 (muokattu 12.06.2005 12:17:57)
Aika kova keikka Megadethiltä. Varmasti kovin mitä oon ikinä nähny. Kuka tarvii mitään Friedmaneita tai muita posereita. Tiukka tuo uus kokoonpanokin. Ja Anguksen taisin nähdä Megadethin aikana moshailemassa.
Black Star
12.06.2005 12:29:05

Olikos se Roctumin yhden biisin nimi Metal Lesbian? Nauratti vaan kun laulaja aloitti Halfordin (Priest 84-Memphis-video) spiikillä "And this one comes from the land of the Metal (Gods) Lesbian" Nauratti pirusti.
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään"
Kaleface
12.06.2005 13:19:31 (muokattu 12.06.2005 13:19:50)

Mitähän vittua Sentencedin keikan lopussa tapahtui?

Päätti johonkin kuppaiseen uuteen hittiin, Tenkula löi kitaransa tiskiin ja lähti vain kävelemään lavalta. Muut jäivät katsomaan että mitä vittua.

Puuttumaan jäi vielä joitakin kestohittejä, kuten ainakin Suicider. Sikäli että nyt hirveästi olisi ollut väliä, aika laiska ja väsynyt keikkahan tuo oli, Laihialan spiikit oli kyllä hassuja.
"Juodaan nyt kun kerran kaljaa on."
A_rocker
12.06.2005 13:26:30
Muutama hörhö kävi heittämässä läbänderiä born to shred-paidan tiimoilta joka mulla oli päällä :D Joku otti oikeen valokuvankin, no eihän siinä.
I'm screaming for vengeance
...And Justice For All
12.06.2005 13:43:32
Aika kova keikka Megadethiltä. Varmasti kovin mitä oon ikinä nähny. Kuka tarvii mitään Friedmaneita tai muita posereita. Tiukka tuo uus kokoonpanokin. Ja Anguksen taisin nähdä Megadethin aikana moshailemassa.

Kumpi Angus oikeen on siinä kuvassa? Näin nimittäin semmosen lyhyemmän kaverin jolla oli takki täynnä AC/DC:tä.
Bongasin takista ainakin ison For those about to rock-merkin ja pyöreän Fly on the wallin. :-)
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
JammuPukki
12.06.2005 14:24:23
Oli kyllä ankara Megadethin keikka PERKELE!! ihan pers meinas revetä ku hangar 18 lähti käyntiin. Ja kyllä kovaa ruhjontaa oli välillä ja kaiken kruunas keikan loppu jolloin Mustaine nakkas läjän plekuja vasemmalle puolelleni ja 20 ihmistä vähintään oli sen jälkeen naamallaan.

Dion keikka oli myös mieletön, eniten kuitenkin bändeistä yllätti TeräsBetoni. Itse en ennen oikeen arvostanut kyseistä pändiä mutta livenä toimi paremmin kuin hyvin.

Oli muuten hupaisa näky kun joku veteli keikka-aluetta ympäri backstreet boys paita päällä :D
... !Suomi = Heavy Metal! ...
Mimi
12.06.2005 14:28:37
Ja näinkö siis kävi, että silloin kun minulla on mahdollisuus lähteä keikalle mutten sitten mene kuitenkaan, niin Kotipellon mukana soittelee Tolkki ja Johansson (vaikka sitten yhdessä helvetin biisissä)? Ei satana että nyt kyllä ketuttaa ja perkeleesti, muutenkin kuuluu olleen hyvä vestivaali...Mitä näistä ns. pikkubändeistä jäi käteen, kaikki pauhaa (ymmärrettävästi) Megadethistä ja Slayeristä...
Ihan HUONO(kili)!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
aku.miettinen
12.06.2005 14:43:32
Kumpi Angus oikeen on siinä kuvassa? Näin nimittäin semmosen lyhyemmän kaverin jolla oli takki täynnä AC/DC:tä.
Bongasin takista ainakin ison For those about to rock-merkin ja pyöreän Fly on the wallin. :-)

Juu ite näin saman kaverin. Luultavasti oli Angus.
luopio
12.06.2005 14:56:06
Mitähän vittua Sentencedin keikan lopussa tapahtui?

Päätti johonkin kuppaiseen uuteen hittiin, Tenkula löi kitaransa tiskiin ja lähti vain kävelemään lavalta. Muut jäivät katsomaan että mitä vittua.

Joo, sama ihmettelin itekki, vittumaisen tempun teki, ois sieltä varmaan vielä se Suicider tullu. Muuten kyl oli mun mielestä helvetin hyvä keikka. Tärkein mulle tuolla Saunassa.
Pääesiintyjät kyllä hoitivat hommansa erinomaisesti, Slaeyria jakso diggailla vaikken fani ookkaan. Silti Dio kolahti selvästi näistä koviten, vielä kovemmassa vedossa olivat ku viime vuoden tuskassa. Megadethin "biisit putkeen" taktiikka oli vähän puuduttava kun ei niitä biisejä paljoo tunnistanu.
Northeriin olin pettynyt, jotenkin teennäinen lavaesiintyminen, "vittu"-välispiikit, eikä yhtään ekan levyn biisiä. Ekan päivän positiivisin yllättäjä olikin Pain. Ennakkoluuloni olivat melkoiset ja ajattelin että eihan semmonen "teknometallipaska voi toimia", mutta yllätys oli melkoinen kun rupesivat vetämään. Se jätkähän laulo perkeleen hyvin ja muutenki oli menossa asenne kohallaan. Se toimi mulle vaikkei pitäny. Nyt meni hanlkinta listan kärkeen tämä Painin uus levy.
Tokana päivänä olin melko tyytyväinen Kotipellon keikkaan, Hunting Hig And Low oli kova vetäsy ja vielä se lopetuski. Roctum oli irstas, siitä ei sen enempää. Pahimmat farssit vetäs kyl Moonsorrow, kamat hajos käsiin, setti jäi kesken ja lopuks toivotettiin "Haistaka vittu ja menkää kotiinne".
Mitä mieltä olitte tästä sivulavasta? Mun mielestä huono ratkasu, siel harvoin toimi edes saundit, kauempaa ei nähny kunnolla ja mäki oli muutenki vittumainen paikka seisoskella. Ei lähellekkään Tuskan sivulavojen tasoja jos nyt lähetään vertailemaan.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Black Star
12.06.2005 15:09:50 (muokattu 12.06.2005 15:12:08)

Joo, sama ihmettelin itekki, vittumaisen tempun teki, ois sieltä varmaan vielä se Suicider tullu. Muuten kyl oli mun mielestä helvetin hyvä keikka. Tärkein mulle tuolla Saunassa.
Pääesiintyjät kyllä hoitivat hommansa erinomaisesti, Slaeyria jakso diggailla vaikken fani ookkaan. Silti Dio kolahti selvästi näistä koviten, vielä kovemmassa vedossa olivat ku viime vuoden tuskassa. Megadethin "biisit putkeen" taktiikka oli vähän puuduttava kun ei niitä biisejä paljoo tunnistanu.
Northeriin olin pettynyt, jotenkin teennäinen lavaesiintyminen, "vittu"-välispiikit, eikä yhtään ekan levyn biisiä. Ekan päivän positiivisin yllättäjä olikin Pain. Ennakkoluuloni olivat melkoiset ja ajattelin että eihan semmonen "teknometallipaska voi toimia", mutta yllätys oli melkoinen kun rupesivat vetämään. Se jätkähän laulo perkeleen hyvin ja muutenki oli menossa asenne kohallaan. Se toimi mulle vaikkei pitäny. Nyt meni hanlkinta listan kärkeen tämä Painin uus levy.
Tokana päivänä olin melko tyytyväinen Kotipellon keikkaan, Hunting Hig And Low oli kova vetäsy ja vielä se lopetuski. Roctum oli irstas, siitä ei sen enempää. Pahimmat farssit vetäs kyl Moonsorrow, kamat hajos käsiin, setti jäi kesken ja lopuks toivotettiin "Haistaka vittu ja menkää kotiinne".
Mitä mieltä olitte tästä sivulavasta? Mun mielestä huono ratkasu, siel harvoin toimi edes saundit, kauempaa ei nähny kunnolla ja mäki oli muutenki vittumainen paikka seisoskella. Ei lähellekkään Tuskan sivulavojen tasoja jos nyt lähetään vertailemaan.

Juu, melkoisen paska oli tuo sivulava (ja melkeinpä esiintyjätkin ainakin lauantaina paitsi roctum joka sai selvästi kovimman tunnelman aikaan sivulavan bändeistä). Moonsorrowlle oli annettu varmasti huonoin ajankohta keikalle kun mäenpäällä kököttäneetkin lähinnä odottelivat megadethin saapumista lavalle säkkipillien pauhatessa selän takana. Tai tälläisen käsityksen sieltä päälavan edestä sai, näköyhteyttä sinne sivulavalle kun ei ollut.
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään"
aku.miettinen
12.06.2005 15:19:21
Toivotaan, että Megadeth tulee vielä joskus Suomeen. Näin ainakin Mustaine lupaili.
MV
12.06.2005 15:39:36
hyvän keikan megadeth veti, kameran gigainen muistikortti täyttyti videopätkistä ja kaverini tuumasi mustainelle keikan jälkeen,että "hyvin sä vedät"

ps. se pallinaama jolla oli muusikoiden.net paita päällä.

pps commented after 15 bottles of beer and glass of whiskey.

Olitko torstaina pikkulavan edustalla vähän ennen northeria mustat aurinkolasit päässä?
MV
12.06.2005 15:43:28
Pikkulava oli kyllä aika huono soundeiltaan...Varsinkin deathchainin fiilistä laski ne kovasti...

Ja tuolla imperiumissa joku sitä jo päivittelikin, että huono näkyvyys sinne jos ei ole ihan edessä kun porukkaa kävelee alas sieltä...ja sateella varmaan aika liukas.
halodrummer
12.06.2005 15:53:33
Toivotaan, että Megadeth tulee vielä joskus Suomeen. Näin ainakin Mustaine lupaili.

Ei jenkkibändin keikka ole jenkkibändin keikka jos eivät lupaa tulla pian uudestaa, riippumatta siitä tulevatko vai eivät. Mutta toivoa sopii kyllä että piankin nähdään taas bändi tässä maassa.
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Jormaz
12.06.2005 16:34:09
Tulin just Tampereelta. Megadeth oli kova.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Angus
12.06.2005 17:18:22

-----

Juu ite näin saman kaverin. Luultavasti oli Angus.

Juu kyllähän se minä olin :)

Jonkun nuoren kaverin mnet-paita päällä näin Megadethiä ennen siinä saunan edessä ja vielä myöhemmin ennen keikan alkua yleisön joukossa. Näytti niin tutun näköiseltä, että olen varmasti joskus täällä kuvan nähnyt, mutta en sitten viittinyt mennä hihasta repimään. Pari Born To Shred-paitaa itsekin myös näin.

Pistän kohta vähän pidempää juttua koko reissusta.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Deathrace King
12.06.2005 20:51:11

Hauskaa oli, perkele! Slayer ja Megadeth olivat loistavia. Dio oli parempi kuin tuskassa, varsinkin loppua kohti keikka parani koko ajan. Sentenced oli hyvä, ja vaikka Tenkula ei kovin hyvältä välttämätä näytäkään lavalla, niin älyttömän hyvin ja tarkasti se soolot kyllä soitti! Muutenkin bändi oli paljon paremmassa vedossa, kuin viimeeksi Tuskassa. Pain oli jees, Petteri osaa ja tytöt näytti hyvältä. Nosturissa 01 oli kyl enemmän mosh-meininkiä, mutta ei ollut naisia. Kakspiippunen juttu, heh.

Pikkulava oli kyllä turha, siitä miinuksia. Kalja oli törkyhintaista ja vesikin maksoi 1,5€/0,5L Eli rahastuksen makua oli havaittavissa. Muuten järjestelyt taisivat pelata ok.

Parhaat jatkomeiningit oli Coloradossa. DJ soitti aitoa metallia eli Slayeria, Panteraa, Priestiä, Maidenia, Sepulturaa, Metallicaa, Megadethia yms. Mikäs siinä oli hienosti rakennetulla lavalla leikkiä rokkitähteä :D

Mitäs sitten jäi käteen.. No helvetin hauskoja festarimuistoja, tuli tutustuttua uusiin mukaviin ihmisiin ja Lombardon kapulakin tuli maasta napattua talteen. Hevi on parasta! Nummmirockia odotellessa!!!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
JammuPukki
12.06.2005 22:27:43

Ei lupaillut mutta sanoi toivovansa että voisivat vielä suomeen keikalle tulla. Jos ikinä tulevat niin sinne sitten vaikka mikä olis!
... !Suomi = Heavy Metal! ...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)