Dr.El 09.06.2005 15:11:43 | |
---|
Kyllä minuun ainakin reroute on iskeny koviten. Loistava levy ja ei yhtään paskaa/huonoa piisiä. Tuskin uusi ylittää sitä levyä mutta uskon että kovaa kamaa on tulossa. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
KoRn_GoD 10.06.2005 00:20:18 | |
---|
Tämän viestini jälkeen todennäköisesti alatte minua dissaamaan. Elikkäs, mikä tämä nu-metal viha nyt on? Oletteko niin elitsestejä, ettette pysty sietämään muuta, kuin tr00-burzum-kvlt-metallia? Tekeekö se minusta wannabeen, että kuuntelen Kornia? Näyttää olevan, että on muotia vihata Kornin kuuntelijoita. Itse pidän hyvinkin erillaisesta metallista, mutta Korn on silti minun suurin suosikkini ja tulee olemaan pitkään, mutta mistä tämä nu-metal viha siis on peräisin? Tekeekö se heti bändistä huonon, kun se vain luokitellaan nu-metalliksi? Nu-metalliakin on hyvin monta eri lajia. Verrataanpa nyt Kornin esikois levyä, vaikkapa niiden kolmanteen levyyn, tässä nähdään nu-metallin erillaisuus. Minusta on lähinnä naurettavaa se, että ihmiset eivät voi kuunnella muunlaista musaa, kuin juuri sitä "TR00" musaa, koska muut alkaisivat haukkumaan sinua ja yrität pysyä mahdollisimman tr00na vaikka sisimissäsi tykkäisitkin, vaikka jostain tanssihitistä, mutta et voi vaan myöntää sitä, koska imagosi olisi täten pilalla. Tekeekö se ihmisestä jotenkin myös toisarvoisen, jos tykkää kevyemmästä? Poikkesinpa nyt aiheesta täysin ja tekstini on vähän sekavaa, mutta yritän vähän jotenkin valaista, kuten juuri kukaan muukaan täällä pysy aiheessa. Oma lempi IF albumikseni nousee R2R , taikka Clayman vaikea päättää ja on kyllä pakko myöntää, että uusi albumi on vähä heikompi, mutta en kyllä itsekkään kamalasti nu-metallia näe tässä, paitsi joitakin kohtia. Niin ja nu-metal vihasta vielä. Esim. Linkin Park ja Limb Bizkitti on ihan samanlaisia, kuin Korn? Hä... Onhan Korn nyt huomattavasti parempi, kuin nuo välttämällä sitä suurta FUCK FUCK FUCK (limb bizkit) ja nasallinen tavallinen jenkki ääni on poissa, paitsi Kornin uusi levy oli vähän heikompi esitys vokaalejen osalta, mutta kuunnelkaapa, vaikka Kornin Untouchables levyä, siinä vasta mainio levy, raskaita ja vähän industrialiin suuntautuvia biisejä ja sanat ovat runollisia ja puhuvat puolestaan. Pitemmittä puheitta nu-metal viha on SÄÄLITTÄVÄÄ, sillä tavalla, että arvostelette heti bändin, vaikka heidän hitti biisinsä perusteella ja Kornhan ei ole niin rap, kuten LP ja LB, oikeastaan sen käyttö on suhteellisen vähäistä. Kuunnelkaapa Kornin esikoinen ja verratkaa tätä Linkin Park levyyn. Tunnelmaa on tuossa esikoisessa todella paljon ja se on aivan loistavan rosoinen. http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
Sir Rotta 10.06.2005 01:19:59 | |
---|
Hei pliis älä viitsi alkaa. Mä olen luultavasti kuunnellut kaikkea metallia pidempään kuin puoel tän palstan lukijoista on eläneet. Myös DT:tä. (-90 asti), anteeksi brassailu, mutta en jaksa näitä sä et oo tr00-luokan kommentteja.
Uh...really? Anteeksi vaan mutta en mäkään jaksa näitä sun mä oon tr00-kommentteja. |
MrQ 10.06.2005 13:51:10 | |
---|
Uh...really? Anteeksi vaan mutta en mäkään jaksa näitä sun mä oon tr00-kommentteja. Jes, tapellaan. |
Dr.El 10.06.2005 20:19:50 | |
---|
Jes, tapellaan. Tai jatketaan keskustelua aiheesta. Eipähän mee lukkoon tämäkään turhan takia... R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
TheWickerMan 11.06.2005 11:13:19 | |
---|
Claymanissa menee raja. Uudempaa ei pysty kuuntelee.. Vanhassa In Flamesissa särötki on kohallaa. Muuhkeita ja munakkaita. Sellast oon aiiiina halunnu. - Kyllä. |
Lego 11.06.2005 11:15:05 | |
---|
Vanhassa In Flamesissa särötki on kohallaa. Muuhkeita ja munakkaita. Sellast oon aiiiina halunnu. No eikun PODia hankkimaan.. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
TheWickerMan 11.06.2005 11:16:27 (muokattu 11.06.2005 11:17:27) | |
---|
No eikun PODia hankkimaan.. Viisyksviisnollapas, vaa se toinen runkku käyttää PODia sen 105010510501551 kanssa - Kyllä. |
MrQ 11.06.2005 17:06:53 | |
---|
No eikun PODia hankkimaan.. Karmee bändi, sano. |
Lego 11.06.2005 17:09:30 | |
---|
Karmee bändi, sano. I agree. Mutta tokihan tiesit mitä tarkoitin. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
TheWickerMan 11.06.2005 17:09:33 (muokattu 11.06.2005 17:11:15) | |
---|
Karmee bändi, sano. Ihana < 3 - Kyllä. |
MrQ 12.06.2005 02:40:38 | |
---|
I agree. Mutta tokihan tiesit mitä tarkoitin. juu. kuten kitaristimme sanoi, oli elämä ilman PODia kuin hapanta piimää ja härskiä maksaa, Kamala laite, sano. |
la m quina 12.06.2005 04:53:46 | |
---|
Oon kaheksankaks prosenttia truempi ku MrQ |
MrQ 12.06.2005 05:03:49 | |
---|
Oon kaheksankaks prosenttia truempi ku MrQ kräp |
TheWickerMan 12.06.2005 10:11:23 | |
---|
Ai MrQ ei diggaile Flamesia vai? - Kyllä. |
Tranquility 12.06.2005 12:21:22 (muokattu 12.06.2005 12:22:13) | |
---|
Minusta The Jester Race on kyllä ehdottomasti se In Flamesin paras kiekko. Hiljattain kuitenkin onnistuin yllättämään itseni ja huomasin pitäväni myös päntin viimeisestä tuotoksesta.. silloin ilmestyttyään se oli minulle aivan liian nu -vaikutteista. Sinällään jännä tuo nu metal -hommeli. Osa tuntuu kuulevan moisia vaikutteita ja osa taas ei. Itse olen ehkä näkemyksiltäni kuitenkin sen verran jumahtanut vanhan liiton mies, että silmiäni alkoi kirvellä ja rintaani raastaa kun Soundtrack to your Escapen studiokuvissa Fridénillä oli pipo tahi mikä-lie-myssy päässään. Rupinen korvani kyllä kuulee ko. levyllä edelleen näitä paljon keskustelua herättäneitä vaikutteita, joten pelkästään visuaalisesta huomiosta ei todellakaan ole kyse. Uutukaista odottelen kyllä kovalla innolla, kyseessähän on kuitenkin aivan ehdottoman kova yhtye. Jää vain nähtäväksi mihin suuntaan ovat poijjaat päättäneet musiikillisesti mennä. Niin, ja pitäähän minun myös puuttua tähän aihetta sivuavaan Dark Tranquillity -keskusteluun. Minusta on nimittäin äärimmäisen hienoa ettei DT ole mennyt samaa polkua kuin In Flames ja Soilwork, vaan hönkinyt omia reittejään (joku tosin taisi sanoa että DT olisi Soilworkia seurannut, mutta näkemyksiähän on monia). Kun Characterin avaava The New Build ensimmäisen kerran alkoi korviani rummuttaa niin kylläpä se mieltä ylensi. Ja sitten eikus Ilosaareen. Jipjip. |
MrQ 12.06.2005 16:04:56 | |
---|
Ai MrQ ei diggaile Flamesia vai? kovastikin, R2R ja StYE vaan ovat olleet mielestäni tosi huonoja lrevyjä ja vituttaa kun mulle miluisa bändi on siirtynyt tekemään paskaa musaa. |
musta In Flames ja Soilwork ei oo tavallaan samanlaista musaa...tai siis....on siinä eroa....huomaa parhaiten, kun vertaa bändien uusimpia kiekkoja yhteen... "Nappia" sanoi Salmiakki-Koira" |
MrQ 12.06.2005 19:37:53 | |
---|
musta In Flames ja Soilwork ei oo tavallaan samanlaista musaa...tai siis....on siinä eroa....huomaa parhaiten, kun vertaa bändien uusimpia kiekkoja yhteen... tai sit niitä ihan vanhimpia. Mä en oikeasti erota niitä toisistaan enää. |
TheWickerMan 13.06.2005 12:27:28 | |
---|
kovastikin, R2R ja StYE vaan ovat olleet mielestäni tosi huonoja lrevyjä ja vituttaa kun mulle miluisa bändi on siirtynyt tekemään paskaa musaa. Aivan. Vanha iskee paremmin. Uutta en oo ees vaivautunnu kuuntelee. - Kyllä. |