isojussi 12.06.2005 11:55:39 | |
---|
Noni. Onks kellään - eiku Humpax? Sieltä yks iskä on paniikissa soitellu mulle koko fucking illan ja vaimolle kotiin, kun nyt sitten päättivätkin haluta bändin ilmeisesti häihin. En pidä kännyä keikalla sillai saatavilla, että oisin voinu vastata ja kun olin sillä keikaalla muutenkin koko illan alusta loppuun aika kiinni duunissa, että en ois ehtinytkään sille soittaa - enkä ruvennu turhaan kahden aikaan yöllä kotimatkalle lähteissäni pirautteleen, kun ei olis heti ollu mitään vinkkiä antaa. Onko joku vapaana? PANIIKKIPANIIKKIPANIIKKIPANIIKKIPANIIKKI!! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Fuzzy Boner 12.06.2005 12:00:43 | |
---|
Noni. Onks kellään - eiku Humpax? Sieltä yks iskä on paniikissa soitellu mulle koko fucking illan ja vaimolle kotiin, kun nyt sitten päättivätkin haluta bändin ilmeisesti häihin. En pidä kännyä keikalla sillai saatavilla, että oisin voinu vastata ja kun olin sillä keikaalla muutenkin koko illan alusta loppuun aika kiinni duunissa, että en ois ehtinytkään sille soittaa - enkä ruvennu turhaan kahden aikaan yöllä kotimatkalle lähteissäni pirautteleen, kun ei olis heti ollu mitään vinkkiä antaa. Onko joku vapaana? PANIIKKIPANIIKKIPANIIKKIPANIIKKIPANIIKKI!! Mäki joudun hääkeikalle lennättämään solistin Oulusta asti tuona lauantaina. Kaikki popparit on ainaki keikalla silloin. Mulla olis 3 keikkaa tuona päivänä. Älyttömän kiireinen päivä. Tsemppiä jos saat jonku. (Voi muuten sit pyytää ison liksan ku noin myöhässä tilaavat. Tonni per äijä helposti;)) Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
baron 12.06.2005 12:14:39 | |
---|
Missähän päin mahtaa olla? Mulla sattui peruuntumaan. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
isojussi 12.06.2005 12:44:56 | |
---|
Sääksmäellä Maamiesseurantalo Kelhi. Pari sataa metriä Sääksmäen kirkolta. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 12.06.2005 13:02:59 (muokattu 12.06.2005 13:03:54) | |
---|
Ja homma muuttuu. Haluu OMB:n tai korkeintaan duon. Rahakysymys. Miks se sit mulle soitti? Kai halpa triokin menis. Annoin pari (puhelin)numeroo. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 12.06.2005 13:10:45 | |
---|
Ja homma muuttuu. Haluu OMB:n tai korkeintaan duon. Rahakysymys. Miks se sit mulle soitti? Kai halpa triokin menis. Annoin pari (puhelin)numeroo. Ja just kun mä olin löytänyt Sääksmäen kartalta:-) No tyttöystävä ilahtu kun ei keikkaa ekana lomaviikonloppuna. Jos mä sinne "hevon kuuseen" lähtisin, niin olisin tosi kallis. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
isojussi 12.06.2005 13:41:32 (muokattu 12.06.2005 13:42:43) | |
---|
Ujot (vai laiskat?) Hesalaiset. - vai uusavuttomat? 99% todellisuudessa muuttomaalaisia tai korkeintaan ensimmäisen polven "stadilaisia". 130 km:n matka moottoritietä pitkin on "hevon kuuseen" Jonka senkin ajaa nopeemmin, kuin 5 km:n siirtymän susirajan takana. No, mitä muuta voi odottaa keinokaupungista, joka oli suolla sijaitseva slummi ja josta tuli kaupunki vasta kun venäläiset alkoivat lähettää tynnyrikaupalla kehitysapurahaa. Kenties heidän halveksiva suhtautumisensa muuta Suomea kohtaan johtuu juuri juurettomien ihmisten epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Pitäisikö paljastaa heille, että elämisen taso on ihan eri asia, kuin elintaso. Paskat - ottakoot itse kantapään kautta selvää. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Fuzzy Boner 12.06.2005 14:16:19 | |
---|
Ujot (vai laiskat?) Hesalaiset. - vai uusavuttomat? 99% todellisuudessa muuttomaalaisia tai korkeintaan ensimmäisen polven "stadilaisia". 130 km:n matka moottoritietä pitkin on "hevon kuuseen" Jonka senkin ajaa nopeemmin, kuin 5 km:n siirtymän susirajan takana. No, mitä muuta voi odottaa keinokaupungista, joka oli suolla sijaitseva slummi ja josta tuli kaupunki vasta kun venäläiset alkoivat lähettää tynnyrikaupalla kehitysapurahaa. Kenties heidän halveksiva suhtautumisensa muuta Suomea kohtaan johtuu juuri juurettomien ihmisten epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Pitäisikö paljastaa heille, että elämisen taso on ihan eri asia, kuin elintaso. Paskat - ottakoot itse kantapään kautta selvää. Hih, onhan lentokoneet keksitty. HK;n pääsee helpommin! Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
isojussi 12.06.2005 14:22:53 | |
---|
Hih, onhan lentokoneet keksitty. HK;n pääsee helpommin! Paitti että Kumpaan ajaa kauemmin, Seutulaan vai Sääksmäelle? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
C7 12.06.2005 14:33:19 | |
---|
Ujot (vai laiskat?) Hesalaiset. - vai uusavuttomat? Kenties heidän halveksiva suhtautumisensa muuta Suomea kohtaan johtuu juuri juurettomien ihmisten epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta. Pitäisikö paljastaa heille, että elämisen taso on ihan eri asia, kuin elintaso. Älä hyvä mies yleistä...koko ikäni stadissa, tai sen välittömässä läheisyydessä asuneena, voin kertoa, että olet väärässä... suurin osa helsinkiläisistä suhtautuu kunnioittavasti ulkopuolisiin. Aika halveksivasti sinäkin meistä puhuit? ... heh... mutta se taisikin, tai sen täytyy olla vitsi, muutenhan vesität täysin oman näkökantasi.. No tämähän ei kuulunutkaan topiciin ... piti nyt hiukan valaista käsitystäsi:) vanha, mutta edelleen elossa! |
isojussi 12.06.2005 14:38:38 | |
---|
Älä hyvä mies yleistä... Täältä hevon kuusesta kattottuna moni asia näyttää vaan aika huvittavalta - tsekkaa sitäpaitti Hesan historia. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
mr.muzak 12.06.2005 14:43:30 | |
---|
Täältä hevon kuusesta kattottuna moni asia näyttää vaan aika huvittavalta - tsekkaa sitäpaitti Hesan historia. Iltapäiväprovoilut vauhdissa taas, onko teille oikeasti näin tylsää?:) |
C7 12.06.2005 14:57:46 | |
---|
Täältä hevon kuusesta kattottuna moni asia näyttää vaan aika huvittavalta - tsekkaa sitäpaitti Hesan historia. Mutta meilläpä on niin mukavaa täällä, sinusta katsottuna hevonkuusessa ja ihan kivoja ihmisiä ollaan, kuten tekin siellä, meistä katsottuna hevonkuusessa..huomaatko, asutaan kaikki hevonkuusessa..leppoisaa sunnuntaita kaikille. vanha, mutta edelleen elossa! |
isojussi 12.06.2005 14:59:19 | |
---|
Iltapäiväprovoilut vauhdissa taas, onko teille oikeasti näin tylsää?:) En mä tätä alottanu - mutta kivaa on toki. Perskeleen raskaan työviikon jälkeen. Tosin ajokilometrejä on kertyny vaan vähän yli tuhannen. Ihan en hevon kuuseen asti ehtiny - vaikka ei kai Porvoosta sinne oo enää kauheen montaa kymmentä kilsaa? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 12.06.2005 15:19:30 | |
---|
...asutaan kaikki hevonkuusessa... Alunperin minusta ei kukaan.... Pitää yleensäkin miettiä oman kotiseutunsa lähtökohtia, ennenkuin kuvittelee asuvansa maailman navassa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sandy 12.06.2005 16:56:25 | |
---|
Tähän "Hesa vs. muu Suomi" -keskusteluun pakko ottaa näin vantaalaisena kantaa... Eiköhän se ole vain joku yks promillen sadasosa stadin tanssibändeistä, joilla on varaa vetää joku raja siihen, missä asti niitä keikkoja tehdään. Jos hommaa tekee/yrittää tehdä ammattimaisesti niin kyllähän sitä lähtee vaikka joka viikonloppu hymyssä suin sinne "hevon kuuseen"! Itselle keikkailu ympäri Suomenniemen on ollut mielettömän avartava kokemus ja tuntuu edelleen hyvässä porukassa paikoin jopa ihanalta! Tällä kokemuksella täytyy sanoa, että... Itä-Suomessa on paras meno! :) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
manjaana 12.06.2005 16:58:32 | |
---|
Tällä kokemuksella täytyy sanoa, että... Itä-Suomessa on paras meno! :) Niin on! Enkeleitä toisillemme... |
baron 12.06.2005 17:58:44 | |
---|
No voi herran jestas, mä olin intoa täynnä lähdössä sinne hevon kuuseen, mutta kai ensin pitää kartasta tarkistaa, missä päin Suomea se on. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Alunperin minusta ei kukaan.... Pitää yleensäkin miettiä oman kotiseutunsa lähtökohtia, ennenkuin kuvittelee asuvansa maailman navassa. ...huh.. vanha, mutta edelleen elossa! |
manjaana 12.06.2005 18:45:52 | |
---|
No voi herran jestas, mä olin intoa täynnä lähdössä sinne hevon kuuseen, mutta kai ensin pitää kartasta tarkistaa, missä päin Suomea se on. Mie ainaskin lähen aamuyöstä ihan intoa täynnä johonkin hevon kuuseen, joten pitäkee kurssi nousussa ja palsta pystyssä.. ;o) Oikkein mojovan lämpöinen jussihali etukäteen kaikille.. ;oD Enkeleitä toisillemme... |