Aihe: Kaasterin Tele; rojekti lopuillaan!
1 2
Niq
13.08.2004 11:04:01

näyttää aika yksinkertaiselta (plussaa mun silmissä), mutta silti aivan rok :) todella hieno :d onnittelut!

Onnittelut vaan vähän yli vuoden myöhässä... :P
I have a cunning plan
Juzzu
13.08.2004 11:49:43
Onnittelut vaan vähän yli vuoden myöhässä... :P

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, kiitos vaan. Mutta eiköhän anneta tämän threadin nyt vajota taas omiin oloihinsa.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Kukko
24.09.2004 14:27:48 (muokattu 24.09.2004 14:28:54)

Voi p***ele, onkohan tämä geeneissä suomalaisella että ihan v*tuttaa kun joku tekee jotain hienoa. Mä oon tehny yhden telen(mutta en laita siitä kuvaa-vielä- )Mä innostuin sun saarnista ja meinaan tehdä tommosen.Palataan.Kiitos ja anteeksi.

EDIT:kerrohan heti miten toi fillerivärjäys onnistuu??
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
Trebla
24.09.2004 16:21:27
Voi p***ele, onkohan tämä geeneissä suomalaisella että ihan v*tuttaa kun joku tekee jotain hienoa.

No se perusketutus ja -kateus kuuluu tämän katajaisen kansan geeniperimään, eikä sille voi yhtään mitään. Mutta sitä voi käyttää positiivisesti hyväkseen: "Voe helevettilääne. Ompas tuolla merkeleellisen komea kitara ja oon niin saatanallisen kateellinen, mutta kärsi kurja, mä pistä paremmaksi ja teen vielä komeamman kuin oot koskaan ees nähny!"
Ja kohta tää maa on täynnänsä komeita ja vielä komeampia soittimia. Siinä on gipsoninäämmänpojalla sit ihmettelemistä kun ei lespöölit mee kaupaks.

(jahas, taitaa olla pillerin aika)
Näytä suuntamerkki, niinkuin tekee Erkki.
Fisher
12.06.2005 14:48:26
Kuvat ei näy.
tommi_899
12.06.2005 16:12:49

tuolla juzzu:n omassa kuvauksessa on linkki ton telen kuviin. komia on
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)