efunkelist 08.06.2005 16:46:39 | |
---|
Selvää Niksi-Pirkka -matskua! "Tahtooko tyhmä, huono, lihava poikasi uuden sähkökitaran? Laita pala sanomalehteä hänen Landolansa kielten väliin, ja poika humppaa Slayerin tahdissa alta aikayksikön. Panosvyön teet näppärästi vaikka sukkahousuista ja väriliiduista!" Muhahaha!! *reps* |
weelie 08.06.2005 17:55:38 | |
---|
Köyhän miehen särön saa kun luimuttaa kielten väliin suikaleen sanomalehteä,. Silti parempi kun mun vahvistimesta.. Eikös nuo kuuluisat John Cash kompit ole tehty akustisella jossa on dollarin seteli kielten läpi tallan lähellä... Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Aksu89 11.06.2005 11:04:07 | |
---|
Pitäisikö tämän toimia ihan passiiveillakin? Kyllä Onneks mie oon näin fiksu... |
jami87 12.06.2005 11:30:53 | |
---|
Minä koitin joskus kitaraa rakennellessa, että onko mikit kytketty oikein sillä viisiin, että laitoin kännykän soittaan jotain kilkatusta ja sitten painoin sen mikkejä (passiivi-sinkut) vasten. Isoveikka luuli, että olin minä, joka tilutti niin pirun nopiasti ku kuunteli viereisessä huoneessa. :> Straton osia hakusessa.
Pastilli? |
Jööhannes 12.06.2005 15:07:03 | |
---|
Joo, mutta hampaat kiinni siihen sarveen on paljon kivempaa! Ja on vielä hyvä ääni. Mutta kaikista kivointa on hampaat kiinni toisen viritysruuveihin! Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään! Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
32788 12.06.2005 15:49:47 | |
---|
Joo, mutta hampaat kiinni siihen sarveen on paljon kivempaa! Ja on vielä hyvä ääni. Mutta kaikista kivointa on hampaat kiinni toisen viritysruuveihin! Miks ihmeessä toisen? Onks teillä niitä Harley Bentonin moottoripyärii? |
Ei nämä hammas jutut oikein toimi. Ja näyttääkin ihan uunolta! "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Jööhannes 12.06.2005 23:27:44 | |
---|
Ei nämä hammas jutut oikein toimi. Ja näyttääkin ihan uunolta! Toimiipas, ja se on just hauskaa! :) Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään! Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
ninos 13.06.2005 00:19:42 | |
---|
Laittakaapa soiva kännykkä kitaran mikrofonien päälle, soittoäänen pitäisi kuulua vahvarista. Säröllä kuuluu paremmin. vois tehä hirmuisen tilu-soittoäänen ja vetää kesken keikkaa kännykän kiinni skitan mikkeihin ;) ei mutta pistääkääpä kitara johonkin rintakehän kohdalle tai missä keho "värähtelee" kun puhuu ja kuunnelkaapa vahvarista :D kuuluu outoa muminaa ja säröllä kuuluu paremmin Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON |
JuliusUK 13.06.2005 00:26:10 | |
---|
mutta koittakaas näppäillä kaukosäädintä mikkien edessä. Vahvarista kuuluu hassu piip -ääni! Koettakaapas rullata optisen hiiren rullanappia kitaramikkien lähellä, tulee kivoja sci-fi ääniä! wannabee Hyvä Kitaristi |
Mrezzye 13.06.2005 10:59:38 | |
---|
Voi luoja... Jea, rait! Vhat evö... |
Leper Messiah 13.06.2005 11:24:01 | |
---|
kuulohan tuossa menee kun korvan pistää kitaraan kiinni. ei edes mitenkään hirveän kovaa tarvii rämpytellä, kyllä kuuluu. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Volume 13.06.2005 15:53:29 | |
---|
Laittakaa vahvistimeen reilusti Volumea ja painakaa bodyn takaosa kiinni rintalastaan - kuuluu syke semmosella jytinällä että oksat pois. Tämä viesti oli 100 % totuus. |
32788 20.06.2005 19:43:41 | |
---|
Koettakaapas rullata optisen hiiren rullanappia kitaramikkien lähellä, tulee kivoja sci-fi ääniä! Anteeksi, että nostan tämän muumion, mutta kun laitan optisen langattoman hiiren mikin eteen, kuuluu vahvarista piipitystä ja suhinaa ilman mitään paineluja :D Onks teillä niitä Harley Bentonin moottoripyärii? |
Chunga 21.06.2005 09:59:03 | |
---|
jos teillä on matkapuhelimissanne äänen nauhoitus-toimintoa(tai saatte muuten vaan ääntä ulos siitä ilman että puhelin lähettää) niin kokeilkaa laittaa sen mikin päälle joka teillä on valittuna ja vähän reilummin volaa.. pitäis kuulua... hauska tapa esim. "samplata" "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
-Nigel Tufnel, Spinal Tap
##Mega Man-Club 013: Metanol Man |
ToroMonsu 22.06.2005 11:36:14 | |
---|
Piti vaihtaa kello toiseen käteen, ku mikit nappas sen tikityksen aina siitä. Olihan sillä kiva leikkii ja saa ainaki 60 temmon tarkasti :> |
m.naksu 22.06.2005 13:31:58 | |
---|
Nyt kun alettiin eri kamoja tunkemaan mikkien lähelle niin koittakaapas pistää telkkarin kaukosäädin mikkien lähelle ja painakaa jotain nappulaa kaukosäätimestä... |
Volume 23.06.2005 11:03:32 | |
---|
Virittäkää radionne taajuudelle iskelmäradio, ja kun ohjelma kuuluu selvästi, virittäkää hieman "ohi" - iskelmäradiota säröllä!! /,,/ Tämä viesti oli 100 % totuus. |