juuso a 10.06.2005 15:53:28 | |
---|
Elämä on kivaa, jippii!!! |
juuso a 12.06.2005 12:44:03 | |
---|
Nosto.. Niin, ilmeisesti kellään ei ole mitään kokemuksia kyseisestä värkistä? Ulkomaalaisilla foorumeilla olivat kehuneet.. Elämä on kivaa, jippii!!! |
Joskus tsekkailin olisiko mulla ehkä käyttöä tuollaiselle. Mä jäin käsitykseen, että vermeestä saisi nimenomaan lyhyitä viiveitä (ja että spedun nimikin viittaisi tähän). Slapback-tyyppiseen voi toimia, mutta ainakin kannattaa tsekata speksit tarkkaan läpi ennen tilaamista, jos on tarvetta pitemmille viiveille. Omakohtaista kokemusta tuosta laitteesta mulla ei siis valitettavasti ole. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
trih 12.06.2005 17:18:38 | |
---|
ei taida Rocktronia oikein suomesta löytyä. Vai onko maahantuojaa? Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Wahi 12.06.2005 17:33:11 | |
---|
Rocktronia olen muistaakseni nähnyt Millbrook musiikissa, siinä ihan Kitarapajan vieressä. "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
-K- 12.06.2005 18:56:31 | |
---|
Rocktronia olen muistaakseni nähnyt Millbrook musiikissa, siinä ihan Kitarapajan vieressä. Millbrookki hoitaa rocktronin maahantuonnin tätänykyä.. Ei suotta elämys. |
juuso a 13.06.2005 07:04:11 | |
---|
Pitänee sitten itse todeta. Jos ihan oikein muistan niin Joensuussa oli jommassakummassa musaliikkeessä myytävänä. Tosin hinta oli yli puolet tosta Thomanin vastaavasta. Elämä on kivaa, jippii!!! |
McNulty 13.06.2005 11:10:10 (muokattu 13.06.2005 11:12:03) | |
---|
kuinkahan pitkän viiveen tuosta saa. Epäilyttää tuo sana "short" tuossa nimessä :) Minulla kun on tarve jollekin muulle kuin elvis-delaylle. EDIT: ei siis tartte olla looppaava laite... mutta yleensä tulee käytettyä jotain väliltä 400-1000ms EDIT2: "When the switch is out, (or in the Short position), the delay time in milliseconds is set between 200ms and 400ms. When the switch is in, (or in the Shorter position), the delay time in milliseconds is set between 0ms and 200ms." Eli 400ms taitaap olla maksimit mitä tuosta saa pihalle. =( "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
ninos 29.06.2005 01:40:17 | |
---|
Itelläniki käyny mielessä hinnan vuoksi :P Vois kyllä ostaa, sillä ite en tartte mitään kauhean pitkää delayta, vaan semmosen ihan perus. Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON |