Black Star 12.06.2005 13:14:57 | |
---|
Olivat joo paidat loppuneet englannissa päivää aikaisemmin. Harmitti hieman mutta ne ovat vain paitoja. Hyvin sujui davelta laulu ja sandit olivat muutenkin hyvät, jotain häsläystä mikkien kanssa oli. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
Jokunen 12.06.2005 13:48:51 | |
---|
Pistäkääs biisilistaa kehiin! HA! |
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
J.Newkid 12.06.2005 14:08:18 | |
---|
Hyvin se toimi, muttei Slayeriä pessy ____Dave Lombardo___
Kovin |
Kalm 12.06.2005 15:23:59 | |
---|
Loistava keikka. Toimi kuin napakka potku munille! Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa |
halodrummer 12.06.2005 15:50:13 | |
---|
Hitto noiden kuvienkin avulla on jo aika helppo fiilistellä. Oli mulla tietty odotuksia bändin suhteen mut en mä näin kovaa vetoa olisi osannut odottaa. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Soma city ward 12.06.2005 16:57:34 | |
---|
Nyt on sitten Megadethkin nähty ja kyllä piru vie tuo Mustaine osaa soittaa...sounditkin oli ihan timanttiset. =) Missä päin sä olit tsiikaamassa? Mä olin ihan Mustainen mikin kohalla "2" rivissä eli ihan siinä eturivin tuntumassa kokoajan ja soundit oli aikamoista puuroa lähes koko keikan ajan. Spiikeistäkään en kuullu oikeastaan mitään, ku yleisö mylvi niin saatanasti. (Voisko joku muuten postata mitä se sano?) Meininki oli kyllä loistava lavalla ja yleisössä, ku ois vielä plekun tai rannenauhan saanu. Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
aku.miettinen 12.06.2005 17:06:31 | |
---|
Train of Consequencies on kyllä kunnon moshausbiisi. Meinas niskat katketa sen aikana. |
Jokunen 12.06.2005 17:17:27 | |
---|
Melkoisen hyvännäköinen setti! Melkein harmittaa, etten ollut paikalla.. HA! |
Kasperi Tervonen 12.06.2005 17:38:43 (muokattu 12.06.2005 17:39:33) | |
---|
(Voisko joku muuten postata mitä se sano?) Ainakin aika hyvä välispiikki meni jotakuinkin näin: "Three years ago, a doctor told me that I could never play guitar again. But I think these are working just fine!", hehkutti Mustaine pyöritellen sormiaan. *yleisön mylvintää" "Or what do you think?" *entistä kovaäänisempää yleisön mylvintää* "I killed him." *yleisön naurua* Hohhoh. Märkyys on kosteuden sielu. |
Naama-amis 12.06.2005 18:15:54 | |
---|
Olin puolikuntoisena kuulemassa keikkaa, joten en ihan täysillä kyennyt olemaan mukana. Kuitenkin esitys oli kaikin puolin ihan helvetin kova, vaikuttavaa! Jos puhuisin englantia äidinkielenäni, tässä lukisi ainakin että I was totally blown away, dude. And then some. Ihan helvatin tiukkaa soittoa, biisit valittu ihan jetsulleen, ei turhia jaaritteluja, vaan rehtiä shownmanshippiä alusta loppuun. Jotenkin vielä tuo Mustainen esiintyminen oli sellaista hyvin asialleen omistautunutta, tyyppi oikein elää niitä biisejä. Vaikuttavaa. Huhhahhei ja rommia pullo. Bella Italia tifoso #3 |
Black Star 12.06.2005 18:16:59 | |
---|
Missä päin sä olit tsiikaamassa? Mä olin ihan Mustainen mikin kohalla "2" rivissä eli ihan siinä eturivin tuntumassa kokoajan ja soundit oli aikamoista puuroa lähes koko keikan ajan. Spiikeistäkään en kuullu oikeastaan mitään, ku yleisö mylvi niin saatanasti. (Voisko joku muuten postata mitä se sano?) Meininki oli kyllä loistava lavalla ja yleisössä, ku ois vielä plekun tai rannenauhan saanu. Eipä se Dave paljoa puheita pidellyt joita sitten tänne voisi postailla. Oletkin ilmeisesti ollut pari riviä minun edessä. Minun korviini saundit olivat ihan kohdillaan. Ehkä Daven sooloilut jäivät hieman alakynteen mutta kyllä nekin hieman keskittyen kuuli. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
Mufasa 12.06.2005 18:24:23 | |
---|
Joo kovan keikan veti, mutta eihän ne nyt Slayerille pärjänny. Ei kukaan pärjää. Hyvältä kuulosti ja Daven laulukin oli yllättävän hyvässä kunnossa. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Naama-amis 12.06.2005 18:41:06 | |
---|
Perkele kun Wake up dead oli kanssa rankkaa hunajaa. Uu. Huhhahhei ja rommia pullo. Bella Italia tifoso #3 |
Jormaz 12.06.2005 18:48:51 | |
---|
Se uus kitaristi veti melkeen kaikki soolot kaulamikillä, ja soitti Holy Warsin arabihomostelun vituilleen, niin kuin se taitaa aina tehdä. Eikö se nyt vois opetella sitä kun siinä on olennaista just se arabihomostelu. Helvettiäkö sitä nyt duurissa niplaamaan.. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
...And Justice For All 12.06.2005 18:49:49 | |
---|
Se uus kitaristi veti melkeen kaikki soolot kaulamikillä, ja soitti Holy Warsin arabihomostelun vituilleen, niin kuin se taitaa aina tehdä. Eikö se nyt vois opetella sitä kun siinä on olennaista just se arabihomostelu. Helvettiäkö sitä nyt duurissa niplaamaan.. Mitäs sitten vaikka veti kaulamikillä? Helevtin hyvin se kyllä soitti mun mielestä! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Black Star 12.06.2005 18:54:27 | |
---|
Joo kovan keikan veti, mutta eihän ne nyt Slayerille pärjänny. Ei kukaan pärjää. Can´t be true. No kaipa se henkilön musiikkimakukin vaikuttaa siihen kuinka kovaa joku kolahtaa. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
Naama-amis 12.06.2005 18:57:23 | |
---|
Mitäs sitten vaikka veti kaulamikillä? Jos tota pitää kysyä, ei voi ikinä tietääkään. Huhhahhei ja rommia pullo. Bella Italia tifoso #3 |
Jormaz 12.06.2005 18:57:44 | |
---|
Mitäs sitten vaikka veti kaulamikillä? Ei mun mielestä pitäis soitella kaulamikillä semmosia juttuja jotka levyllä on selkeästi tallamikkimatskua. Vie särmää siitä touhusta. Kaulamikki ei kuulu Megadeth-soundiin. Oon kermaperse. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
...And Justice For All 12.06.2005 18:59:56 | |
---|
Ei mun mielestä pitäis soitella kaulamikillä semmosia juttuja jotka levyllä on selkeästi tallamikkimatskua. Vie särmää siitä touhusta. Kaulamikki ei kuulu Megadeth-soundiin. Oon kermaperse. Mun mielestä on turhaa valittaa siitä että ei oo sama kuin levyllä, nyt on koko bändi aivan eri, miks pitäis matkia kaikessa niitä vanhoja soundeja? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |