Sertzo S 10.06.2005 16:18:36 | |
---|
Tuttu tunne. Liian suuri otanta noissa solisteissa, jotka eivät ymmärrä tempojen päälle yhtään mitään! |
jon lord 10.06.2005 18:27:59 | |
---|
Aikoinaa säestimme Raikkua muutamia kertoja; se ihan eka oli aika hankala: hänen ihka eka levynsä oli juuri ilmestynyt, muutama biisi oli ollut radiosoitossa, lopuista ei mitään havaintoa. Käyttöohjeet olivat mitä sattuu solisti itse ei osannut antaa minkäänlaista tuoteselostusta hengentuotteistaan ja pahin oli se kun solisti itse laski biisit käyntiin; jumal.... kun mentiin kiivaasti. Joskus jälkeen päin on kuultu niitä levyversioita; niillä tempoilla olis ollu ihan asiallista soittaa, joo.. Joo ja muutamissa biiseissä oli noita vajaita tahteja+ breikkejä. Sisäinen metronomi sai käydä tiuhasti koko ajan. Mutta Raikku oli hemmetin kiva tyyppi ja silloin nuorempana ei ollut vielä keikkailun ja muun loppuun ajama. |
Ukko 11.06.2005 11:16:36 | |
---|
Kulkekaa vain kellonne sekuntiviisarin osoittamaan suuntaan, niin osaatte pois. Meikäläisen suunnistus on juuri tuollaista :) |
Ukko 11.06.2005 11:21:46 | |
---|
Mä olen voittanut kerran joulukinkun erään pubin biljardikisoissa,siinä mun "urheilu-urani"mahtavimmat saavutukset...;-) Vaan mullapa on kaksi pronssista pokaalia voimanosto kisoista :) ( en vastaa kysymykseen montako kilpailijaa oli ). Lisäksi meillä on Jon Lordin kanssa kuuskyt luvun alkupuolilta jaettu kultamitali hengellisistä laulukilpailuista ( enkä edelleenkään vastaa kysymykseen montako kilpailijaa sarjassamme oli ). |
jon lord 11.06.2005 20:59:42 (muokattu 11.06.2005 21:01:43) | |
---|
70-luvun lopulla voitin jonkun hemmetin tanssi kilpailun, joka järjestettiin ravintolassa. Taisi pikkuveli olla raadissa. ps: sullako ne palkinnot onkin siitä lauluskabasta? |
Vaan mullapa on kaksi pronssista pokaalia voimanosto kisoista :) ( en vastaa kysymykseen montako kilpailijaa oli ). Lisäksi meillä on Jon Lordin kanssa kuuskyt luvun alkupuolilta jaettu kultamitali hengellisistä laulukilpailuista ( enkä edelleenkään vastaa kysymykseen montako kilpailijaa sarjassamme oli ). Mullapa on kaksi kertaa ollut lotossa 5 oikein; viimeksi v.1984! Mitäs siihen sanotte häh? |
R.Syke 12.06.2005 08:28:22 (muokattu 12.06.2005 08:28:50) | |
---|
Mullapa on kaksi kertaa ollut lotossa 5 oikein; viimeksi v.1984! Mitäs siihen sanotte häh? Atsii, prh: -Mulla oli 7 oikein! -Muut kuusi numeroa sitten valitettavasti väärin :( -Pilvinen päivä, mutta aitan polulla astelee kuitenkin emäntä. |
KoskPaavo 12.06.2005 09:18:47 | |
---|
-Tästä on tullu urhluromanithreadi :) Mainitse joku menestynyt romaniurheilija, jonka kanssa olet kilpaillut henkisissä tai ruumiillisissa kilpailuissa. Itse en ole romaniurheilijoiden kanssa kisaillut, mutta Lahdesta on ainakin Antero Borg-niminen nyrkkeilyn Suomen mestari. Vuotta en muista. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Ukko 12.06.2005 10:57:57 | |
---|
ps: sullako ne palkinnot onkin siitä lauluskabasta? Ei ole enään tallessa. |
buntta 16.06.2005 14:11:01 | |
---|
Sijoittavatko tummat sitten vaivaisensa heti laitoksiin vai hoitaako "luonnollinen poistuma" asian. Miettikääpä sitä. Valtion eri instanssit huolehtivat sijoituksista:-) Mutta tosiasia on, että vasta viimeisen kymmenen vuoden aikana on alkanut katukuvassakin näkymään tenukeppi/narkomani-romaneja. Kuri löystyy nuorella sukupolvella..? |
Tankero 16.06.2005 15:37:50 | |
---|
Mutta TALU-paavoja kyllä näkyy täällä. |