Sahtimies666 11.06.2005 12:19:45 (muokattu 11.06.2005 12:19:54) | |
---|
Ainiin... perkele sinnehän sai viinaa sisälle.. "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
mrk 11.06.2005 12:36:53 | |
---|
kumma ku mun mielestä hannemanin sooloilua ei meinannua kuulua yhtään... Tästä keskustelin eilen yhden kaverin kanssa, joka oli itse Hannemanin puolella ja minä taas Kerryn puolella lavaa. Taisi olla aika laaja stereomiksaus, eli kitarat panoroitu eri kaiuttimiin. Kuulostaahan se keskellä varmaan hyvältä, mutta muita ajatellen ei välttämättä paras ratkaisu. "What would we be without wishful thinking" |
Walrus 11.06.2005 12:42:45 (muokattu 11.06.2005 12:44:23) | |
---|
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Walrus 11.06.2005 12:43:22 (muokattu 11.06.2005 12:46:12) | |
---|
Vittu taas tärinäkrapulassa osaa käyttää internettiä... Tota linkkiä ei saa toimimaan järkevästi elikä copy-pastella vaan koko rivi osoitteeksi. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
MV 11.06.2005 15:26:29 | |
---|
|
Leper Messiah 11.06.2005 16:02:20 | |
---|
:D Onko toi se painin kitaristi? basisti. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
basistivol666 11.06.2005 21:12:00 | |
---|
Tästä keskustelin eilen yhden kaverin kanssa, joka oli itse Hannemanin puolella ja minä taas Kerryn puolella lavaa. Taisi olla aika laaja stereomiksaus, eli kitarat panoroitu eri kaiuttimiin. Kuulostaahan se keskellä varmaan hyvältä, mutta muita ajatellen ei välttämättä paras ratkaisu. Tän huomasin kans ja mielestäni huono ratkaisu tuo stereomiksaus. Suomenkielistä metallimusiikkia->www.fobiayhtye.cjb.net |
Wasbesp 11.06.2005 22:08:03 | |
---|
:D Onko toi se painin kitaristi? Ei kellään muuten olisi kuvaa (tai useampaakin) siitä kitaristista, oli nimittäin "melko" mukavannäköinen. On tullut se katsottua se Painin telkkarista tullut keikkakin aika moneen kertaan vain, ja ainoastaan kyseisen naikkosen takia :) Onks kaikki Alexit laihoja? |
...And Justice For All 11.06.2005 22:44:55 | |
---|
Räyh! Dodii, juuri nyt tulin Tammmpereelta, Megadeth! Keikka oli loistava, Mustaine oli mitä parhaamassa vireessä, ja muutkin soittajat oli loistavia! Biisejä tuli mukava määrä, mm. Rust in Peace, Symphony of Destruction, Holy Wars, Rattlehead, Hangar 18, Blackmail the Universe...! Pelkkää plussaa vedosta, tässä onkin sulattelemista loppuviikoksi. Muista bändeistä Teräsbetoni oli paras. Yllättävän hyvin soitto soi ja muutenkin pelas. Vili oli vähän krapulaisen näköinen mutta eipä se sooloja haitannut. :-) Sentenced oli kanssa hyvä, showta tosin odotin enemmän. Artikkelin päivästä kirjotan piakkoin. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Onko ok jos postaan slayersavesin foorumille tuon kuvalinkin? Anna palaa !! |
...And Justice For All 11.06.2005 22:46:16 | |
---|
kumma ku mun mielestä hannemanin sooloilua ei meinannua kuulua yhtään... Joo, eli stereomiksauksen syy. Itse kuulin Hannemanin liiankin hyvin, Kerryä en melkein ollenkaan. Olin siis hannemanin puolella lavaa. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
MV 11.06.2005 22:55:46 | |
---|
Piru vie teitä...Ketutti rankasti tänään kun kävelin kahdeksan maissa nuokkarilta kotiin kyrpä ottassa ja tiesin mitä siellä päin oli tarjolla...Oliko yleisö hyvin messissä? |
...And Justice For All 11.06.2005 23:02:51 | |
---|
Piru vie teitä...Ketutti rankasti tänään kun kävelin kahdeksan maissa nuokkarilta kotiin kyrpä ottassa ja tiesin mitä siellä päin oli tarjolla...Oliko yleisö hyvin messissä? Jaa että oliko? Meinasin kuolla kun katselin Megadethiä tokasta rivistä ja porukka rupesi riehumaan! Pääsin sentään hengissä pois sieltä! Joka kerta kun Dave tuli lähemmäs laitaa, armoton mylvintä lähti yleisöstä. Moshpittiä ei sentään tullut mutta porukka oli täysillä mukana. Raporttia lisää: http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=499 Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
neme 12.06.2005 00:01:40 | |
---|
|
Kasperi Tervonen 12.06.2005 00:53:12 | |
---|
Voi vittu että megadeth veti kovan keikan!!! Tulin itekin just tuolta Tampereelta. Märkyys on kosteuden sielu. |
Juzac 12.06.2005 01:34:32 | |
---|
Oli helvetin kovat kolme päivää ja sain Mustainen plekun!! |
Moratoria 12.06.2005 02:02:31 | |
---|
Jaa että oliko? Meinasin kuolla kun katselin Megadethiä tokasta rivistä ja porukka rupesi riehumaan! Pääsin sentään hengissä pois sieltä! No ei siellä niin hurjaa sentään ollut. Pienellä ihmisellä saattoi ehkä kuitenkin olla vaikeuksia. Tuli sentään jonkun verran tuttujakin biisejä. Ihan hyvä keikka. Sentenced veti myös erittäin mainion keikan. Päättyi vaan vähän oudosti kun se leveä kitaristi häipy kesken kaiken. |
Executioner 12.06.2005 02:13:59 | |
---|
Äsken palasin juuri Tampereelta. Perkeleen kovan keikan veti Megadeth. Ei vaan soittaneet Take no prisonersia, saatanat. Keikka tuli seurattua lähes eturivistä, jossa fiilikset kulkivat hieman vuoristorataa, välillä hirmuinen meininki ja välillä sitten rauhallisemmin. Ruhjeita löytyy ympäri kehoa, ehkä pahin on kuitenkin otsassa, hehe, mukavannäköinen mustelma silmien välissä. Ainakin muistaa vähän aikaa olleensa katsomassa Megadethiä. Tunnen sen kyllä selässänikin, jaloissanikin, käsissänikin ja niskassanikin. Äh, ei pie valittaa, kun ei vertakaan näy. Slayerillä oli myös ihan hemmetin kova keikka. Eturivissä olin sielläkin, vaikka eräs pitkäletti lupaili ennen keikan alkua, etteivät naiset kestä olla eturivissä. Hah! Siitäs sai, saatana. Kyseinen herra kyllä itse hävisi jossain vaiheessa hieman kauemmas, hehe. Onneksi yleisön seasta löytyi muutama herrasmies, joka piteli hieman pienempien puolia menon yltyessä järettömäksi. Miut saattoi tunnistaa farkkuliivistä, jonka selkäpuolella oli Destructionin kallo. Ja perjantaina päällä oli Born to Shred -paita. Explicit gore is what I need. |
Lerxst77 12.06.2005 04:45:10 | |
---|
hyvän keikan megadeth veti, kameran gigainen muistikortti täyttyti videopätkistä ja kaverini tuumasi mustainelle keikan jälkeen,että "hyvin sä vedät" ps. se pallinaama jolla oli muusikoiden.net paita päällä. pps commented after 15 bottles of beer and glass of whiskey. "Räjähdysainekerroin kun kyseessä on aniitti? -yks vai kaks?" |
Black Star 12.06.2005 12:09:30 (muokattu 12.06.2005 12:17:22) | |
---|
No ei siellä niin hurjaa sentään ollut. Pienellä ihmisellä saattoi ehkä kuitenkin olla vaikeuksia. Tuli sentään jonkun verran tuttujakin biisejä. Ihan hyvä keikka. Sentenced veti myös erittäin mainion keikan. Päättyi vaan vähän oudosti kun se leveä kitaristi häipy kesken kaiken. Juu tosiaan säälin niitä metriviiskyt pitkiä gootti-tyttöjä kun olivat joutuneet dethin keikalle, oli kyllä sellainen hulina päällä koko keikan ajan. Ja tuon kitaristin häipymisen huomasin itsekkin, vaikka olinkin sentencedin vetäessä yleisön joukossa vain että saisin hyvän paikan Megadethin ajaksi. Tulivat vetämään yhden encoren jonka jälkeen muun bändin halutessa soittaa tämä kitaristi päättää ottaa ja lähteä vaikka yleisö huutaa lisää. Tunnelma sentencedin faneilla näytti olevan pikkaisen maissa vaikkei se minua pätkääkään haitannut. Äsken palasin juuri Tampereelta. Perkeleen kovan keikan veti Megadeth. Ei vaan soittaneet Take no prisonersia, saatanat. Keikka tuli seurattua lähes eturivistä, jossa fiilikset kulkivat hieman vuoristorataa, välillä hirmuinen meininki ja välillä sitten rauhallisemmin. Ruhjeita löytyy ympäri kehoa, ehkä pahin on kuitenkin otsassa, hehe, mukavannäköinen mustelma silmien välissä. Ainakin muistaa vähän aikaa olleensa katsomassa Megadethiä. Tunnen sen kyllä selässänikin, jaloissanikin, käsissänikin ja niskassanikin. Äh, ei pie valittaa, kun ei vertakaan näy. Juu, selkä oli jo ennen keikan alkua niin hiton kipeä yli tunnin odottelusta. Plus keikan jälkeiset säryt. Oli kuin lätkämatsissa olisi ollut sillä erotuksella että yhden pelaajan sijasta yrittää koko joukkue taklata sinua puolentoista tunnin ajan. Mutta sehän nyt on melko normaalia kun esiintyjää miettii. Onneksi näitä riehujia ei ollut liikaa ja kaikki sujui hyvässä hengessä, kiitos siitä. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |