Aihe: kaipaisin todellista apua.. äänittimen korjailu
1
maelstorm
25.04.2003 15:51:42
Hyvää kevättä kaikille!

.. Ollaan bändi ja ollaan tallennettu treenejä mankan kakkamikillä. Koska musa on tietysti varsin täydellistä niin on ollut ilo aina kuunnella himassa illan jamit, ja muutenkin niitä on tullut luukutettua.

Pam! ja vastoinkäymisiä. Mankka nykyään äänittää täysin vituilleen - soundi on kuin jonkun ihmeen modulaatioefektin takana, luulisin että mankan kakkamikki on mennyt rikki. Ongelma ei ole sinällään järin merkittävä, mutta minulle on melkoinen henkilökohtainen merkitys äänittää tuolla tietyllä kakkamankalla treenit - sama vanha 80-luvun keittiöradio/mankka on ollut äänittämässä jokaista sekosähellysprojektia ja bändiä missä olen ikinä vaikuttanut. Olisiko se hirveän vaikeaa asentaa siihen joku mukava, peräti ihan oikea ja miltei hyvä(!) mikrofooni jolla jatkaa treenien äänittämistä. Kuinka vaikeaa ja/tai kallista olisi saada ehkä peräti jokin uusi piiri äänittämiseen, tai vain uusi mikki vanhan paikalle? ehkä tämä on vain ylireagointia. Olisiko peräti joku helsingin seudun elektroniikkamaestro valmis auttamaan tässä projektissa.. Mulla on hiukan rahaa, ja paljon rakkautta tuota mankkaa kohtaan.. auttakaa olkaa kilttejä :/
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Roberto
25.04.2003 22:12:25

Halpa vinkki: Osta apteekista isopropanolia ja putsaa mankan äänipää ja kasettipesä pölystä ja paskasta. Luulis auttavan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)