Aihe: Millenium rumpusetti
1 2
Niq
24.02.2005 14:43:44

Ööö tuskin noilla kalvoilla saa mitään milleniumeja soimaan.

Sehän se pinstripen tarkoitus onkin. Että tapetaan sointi ja miksaaja myhäilee tyytyväisenä. ;)
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
finntrollaren
24.02.2005 18:48:17

No kyllä ny milleniumeista hyvat aloittelija rummut saa jos vaihtaa kalvot...Ittellä oli sellane setti vuos sitte
and justice for all
25.02.2005 17:51:53
mulla on tuo 220 ja hyvinhän tuo menee kun vaihoin kalvot ja pellit...ja vielä täydellisemmin kun soittaa kitaran ja basson kanssa...:)
...and justice for all
Tama (Royal Star)
25.02.2005 18:17:42
mulla on tuo 220 ja hyvinhän tuo menee kun vaihoin kalvot ja pellit...ja vielä täydellisemmin kun soittaa kitaran ja basson kanssa...:)

niin, kyllähän ne mun milleniumitkin oli harjoitteluun käypäiset, kunhan vahtoi kaiken. kalvot, pedaalit, hardware, pellit....... mutta: ne näyttää paskalta, ne tuntuu paskalta ja ne on paskat. valitettavaa.
mikä ihmeen zildjian.....?
A.R.P.
25.02.2005 18:38:25
niin, kyllähän ne mun milleniumitkin oli harjoitteluun käypäiset, kunhan vahtoi kaiken. kalvot, pedaalit, hardware, pellit....... mutta: ne näyttää paskalta, ne tuntuu paskalta ja ne on paskat. valitettavaa.

Käy ne milleniumit vaikka studioonki, kuhan vaan vaihtaa kaiken... Alottaa vaik rummuista ;)
"Ash nazg durbatuluuk"
Tama (Royal Star)
25.02.2005 18:58:35
Käy ne milleniumit vaikka studioonki, kuhan vaan vaihtaa kaiken... Alottaa vaik rummuista ;)

ite en studiossa pitäis edes milleniumin basson resokalvoa kiinni;)
Mörre
28.02.2005 12:57:29
Yleensä ainakin nuo Milleniumin hardware kamat on aika scheissea ja hajoo jonkin ajan kuluttua käsiin, mutta kuulin tuossa pari viikkoa sitten Milleniumin rumpuja livenä ilman mikitystä ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Vieläpä kelluvat tomitkin niin ei hintaansa nähden kauhean paha. Aloittelialle varmaan ihan hyvä valinta.
"Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla vitusti säröö!!!" -Matti Heikkilä
Tama (Royal Star)
28.02.2005 13:37:09
Yleensä ainakin nuo Milleniumin hardware kamat on aika scheissea ja hajoo jonkin ajan kuluttua käsiin, mutta kuulin tuossa pari viikkoa sitten Milleniumin rumpuja livenä ilman mikitystä ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Vieläpä kelluvat tomitkin niin ei hintaansa nähden kauhean paha. Aloittelialle varmaan ihan hyvä valinta.

mulla on milleniumin erikseen hankitut hardwaret, ei parhaat, muttei paskimmatkaan. pellit kyllä pysyy paikallan. kyllä omissakin oli kohtuullinen ääni uusilla kalvoilla mutta..... ei..... aloittelijalle ne milleniumin "lippulaivat" voi olla ihan ok, niillä voi ehkä kuvitella soittavansa. mutta niillä halvemmilla..... (aateltiin tehä mun milleniumin tomeista kukkaruukkuja yms...)
wacken
11.06.2005 19:10:37

suosittelen tuohon käyttöön. Ei ole mitään järkee hommata kalliimpaa settii jos vaan huvikseen paukuttelee...
Ride on!
Youni
12.06.2005 16:33:53
(aateltiin tehä mun milleniumin tomeista kukkaruukkuja yms...)

Linko-setin omistajille olen kirjoittanut tällaisen ohjeen, mutta käy varmaan myös Milleniumeihin.

Pitäisi kyllä ostaa parit Linkot (Vai Lingot?) ja tehdä niistä hienoja rumpuaiheisia huonekaluja ja muuta mukavaa:

-Pikkutomit kukkaruukuiksi, lyöntikalvo vain irti.

-Lattiatomin jalat hitsataan kiinni ja lyöntikalvo korvataan puulevyllä - kätevä jakkara!

-Bassorummusta teet helposti ja vaivattomasti koirankopin moottorisahan avulla.

-Telineistä saat kätevän tuulikellotelineen sekä uudeksi vuodeksi rakettien ampumiseen hienot lähetysalustat. Haikanteline on kätevä stressilelu toimistoon: poljinta polkemaan vaan niin johan helpottaa!

-Jos peltejä tuli mukana niistä voi -88 Toyota Corollaan tehdä upeat messinkipölykapselit - tytöt tykkää! Myös perinteinen symbaaliseinäkello on aina hieno: Ostat vain koneiston askartelukaupasta ja lyöt sen siihen keyholeen kiinni. Taiteellinen kuviointi peltisaksilla tekee kellosta omaperäisemmän.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
bATE bASARI
12.06.2005 16:42:24 (muokattu 12.06.2005 16:42:34)
Jos peltejä tuli mukana niistä voi -88 Toyota Corollaan tehdä upeat messinkipölykapselit - tytöt tykkää! Myös perinteinen symbaaliseinäkello on aina hieno: Ostat vain koneiston askartelukaupasta ja lyöt sen siihen keyholeen kiinni. Taiteellinen kuviointi peltisaksilla tekee kellosta omaperäisemmän.

Tuo seinäkello vois olla oikeastikin hyvää idea ;D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)