Aihe: Blackmore's nightin uusi tupla dvd
1
Mimi
11.06.2005 17:24:50
Deeveedeetä en ole nähnyt, tuskin tulen näkemäänkään, koska en omista dvd-masiinaa. Bändiin olen muutamien biisien verran tutustunut, lainasin kokoelman kirjastosta ja aika metkaltahan tuo kuulostaa. Ei varsinaisesti musiikkia, jota enemmälti kuuntelisin, mutta hyvä ja taitava bändi silti.
Ihan HUONO(kili)!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
musatuukka
12.06.2005 02:17:25
Juu voishan tuota ajatella hankkivansa niin näkispähä mimmosta livemeininkiä ois....
Kaikella on tapana mennä perseelleen mutta perse onkin ihana asia.
biibob
12.06.2005 02:54:48 (muokattu 12.06.2005 02:55:39)
Juu voishan tuota ajatella hankkivansa niin näkispähä mimmosta livemeininkiä ois....

Meininki on todellakin hyvää. Suosittelen ehdottomasti hankittavaksi, jos pidät blackmore's nightista. Kaikkihan eivät blackmore's nightista tykkää, ja ovat suorastaan vihaisia kun blackmore on päättänyt lähteä tekemään tuollaista musiikkia. Itselleni se on kuitenkin ollut jo kauan yksi suosikkibändeistäni. Musiikki on hienoa, ja kitarointi on aivan käsittämättömän upeaa. Minua ei haittaa ollenkaan, että ritchie soittaa tuollaista renessanssi/keskiaika vaikutteista, koska tykkään kaikesta keskiaikaan liittyvästä itsekkin. Kyllähän se vain jimmy pagen kanssa on maailman paras kitaristi minun mielestäni ja jos ei muuten niin ainakin kyseessä olevat herrat ovat eniten vaikuttaneet omaan soittooni. Nyt kun blackmore's night tulisi suomeen keikalle vielä, niin pääsisi todistamaan livenäkin tätä huippuyhtyettä.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
posliini
12.06.2005 15:08:01
Onko täällä muusikoiden netissä muitakin blackmore's night faneja?

On. Tykkään meiningistä kovasti, valitettavasti olen vain kuullut ko. orkesteria valitettavan vähän.
SirElwood
12.06.2005 15:17:44
renessanssi/keskiaika vaikutteista

Renesanssimusaksi kai sitä itse kutsuvat... Ovatten nimittäin eri aikakausia nuo... noh, anyway, hyvää musaa! :)

Nyt kun blackmore's night tulisi suomeen keikalle vielä, niin pääsisi todistamaan livenäkin tätä huippuyhtyettä.

Hähää, minäpä oon nähny ne livenä! Olivatten kulttuuritalolla joitain vuosia sitten. Sillon kun Fires at Midnight ilmestyi...
biibob
12.06.2005 17:58:53
Renesanssimusaksi kai sitä itse kutsuvat... Ovatten nimittäin eri aikakausia nuo... noh, anyway, hyvää musaa! :)

Kyllä, mutta keskiaika vaikutuskin kuuluu selvästi ainakin minusta.

Hähää, minäpä oon nähny ne livenä! Olivatten kulttuuritalolla joitain vuosia sitten. Sillon kun Fires at Midnight ilmestyi...

Ja taisivathan he olla myös viime kesänä Suomessa ghost of a rose -levyn keikalla.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)