Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 539 40 41 42 4379 80 81 82 83
Guitarist in the Night
09.06.2005 00:05:52
Warsong ihan hirveä

Jep. Alterac paljon parempi.
Hevi on ihan hyvää.
drvulter
09.06.2005 00:19:32
se torni deadwind pass ja olis kiva tappaa prinssi artthas.
Shackle-razzle-futzal-craz
Snowblind
09.06.2005 00:23:40

se torni deadwind pass ja olis kiva tappaa prinssi artthas.

Pelkäänpähän vähän ettei Arthasia enää mitkään sunnuntaisankarit eli pelaajat tapakkaan, sen verran kova heppu siitä tullut nykyään.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Snowblind
09.06.2005 00:48:52

Muuten DJ Lattialuukkukoira, olit näköjään tonne Vashjille uutta charrua tekemässä joskus niin einasitko horden vai allyn aloittaa?
Himottais warru johonkin pikkuservulle aloitella ja tuo vois olla hyvä paikka varmaan.
drvulter
09.06.2005 10:30:26
Pelkäänpähän vähän ettei Arthasia enää mitkään sunnuntaisankarit eli pelaajat tapakkaan, sen verran kova heppu siitä tullut nykyään.

olis sellane quest mis ollaan tiimissä high tinker mekkatorquen, king magnin, highlord fordragonin ja archbishop benedictuksen kanssa. sitä nightelffiä haluu kukaan.
Guitarist in the Night
09.06.2005 11:07:39 (muokattu 09.06.2005 11:07:48)
sitä nightelffiä haluu kukaan.

Häh. Kyllä mulle kelpais.
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
09.06.2005 12:54:39 (muokattu 09.06.2005 12:55:37)

olis sellane quest mis ollaan tiimissä high tinker mekkatorquen, king magnin, highlord fordragonin ja archbishop benedictuksen kanssa. sitä nightelffiä haluu kukaan.

Juurihan sanoin ettei sitä mitkään sunnuntaisankarit tapakkaan..

Tuolla foorumeilla on pohdiskeltu tätä paljon ja siellä on todettu että allyillä olisi vain yksi joka saattaisi jotain voida tehdä: Malfurion.
Eiköhän tuohonkin tarvittaisi taas sellainen temppu että allyt ja horde yhdistää voimat ja sieltä lähtee kovimmat heput sitä mättämään. Hordella on kuitenkin kaikki kovat jätkät kuten Thrall, Cairne ja Rexxar. Ja onhan se Sylvanaskin tietysti joka ehkä eniten Arthasin päätä haluisi..

EDIT: Voishan tuosta Magnistakin tietysti johonkin olla allyjen puolella..
Snowblind
11.06.2005 00:14:40

Guitarist in the Night
11.06.2005 10:34:26
Minä odotan kaikkein eniten ehkä Hero Classeja. Vaikkei niistä paljoa ole vielä kerrottukaan.
Hevi on ihan hyvää.
Bilharzia
11.06.2005 18:48:15
Voittaako alliance koskaan alterac valleyta?

Aina ollaan tapettu se niiden kenraali lopuks. Pari kertaa ovat saaneet heidän puunsa summonoitua ja aina tapettu ennen pitkää. Viime kerralla kesti vaan 10 minsaa pystyssä koko hökötys. Nyt oon oppinu olla kajoomatta paladineihin, parhaimmillaan pystyvät stunnaan. Shamaani on tappokone. Olisko se nyt niin että hordea suositaan hiukan liikaa?

Viime yönä joku iso allikilta oli yli puolet alliancen teamista, alettiin jyrään ja ei oltu saatu ku yks hautuumaa ja bunkkeri tuhottua. Ne kaikki killan jätkät stonettaa pois sieltä. Hä?
www.thefucksociety.com tai www.thefriendsociety.com
Snowblind
12.06.2005 01:49:28 (muokattu 12.06.2005 01:52:01)

Aina ollaan tapettu se niiden kenraali lopuks. Pari kertaa ovat saaneet heidän puunsa summonoitua ja aina tapettu ennen pitkää. Viime kerralla kesti vaan 10 minsaa pystyssä koko hökötys. Nyt oon oppinu olla kajoomatta paladineihin, parhaimmillaan pystyvät stunnaan. Shamaani on tappokone. Olisko se nyt niin että hordea suositaan hiukan liikaa?

Viime yönä joku iso allikilta oli yli puolet alliancen teamista, alettiin jyrään ja ei oltu saatu ku yks hautuumaa ja bunkkeri tuhottua. Ne kaikki killan jätkät stonettaa pois sieltä. Hä?

Ne ei vaan osaa..
En oikeasti tajua miten nuo allyt noin huonoja voi olla. Ensimmäinen häviö tuli bg:ssä eilen ja sekin bugituksen takia, ei tullut mitään ilmoitusta että niillä meidän lippu olisi (ja joku oli seisomassakin meidän lipun päällä ja se oli siinä kun..) kun yhtäkkiä veivät lippumme paikkaansa ja hävisimme.

Mutta asiasta rasiaan, kävin tänään Uldamanissa. Hieno instance oli ja lopputaistelu oli hieno kans. Lisää tällaista kiitos..
Ja ostin tänään toisen kissan. Nyt mulla on Bombay ja Orange Tabby! Bombay on virallinen instancekissani ja tuo uusi vois olla vaikka bg-kissa.

Ja Bilharzia kans, aloitetaan joskus jotkut altit jollekin samalle pikkuservulle ok? Haluun warriorin mutta stormreaveria ei jaksele eikä yksinään ole kiva mättää muutakun rp-servuilla.
Valttu
12.06.2005 13:05:53
http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files … craft/WoWScrnShot_061005_201003.jpg

Ja warlockit muka paskoja pvp:ssä..

No tuo nyt ei välttämättä kerro sitä miten hyvä se warlock on pvp:ssä kun itsekin pelaan priestilla ja silloin kun en ole groupissa esim. alterac valleyssa niin olen parhaimmillaan ollut toisena tuossa tilastossa.. ei sillä että väittäisin että walockit olisivat huonoja pvp:ssä. Kyllä ne on hyviä jos osaa pelata vaan (tämä tietysti koskee joka classia..).

Bloodscalpilla on muuten samanniminen hahmo, Tharr orc hunter :)
Valttu
12.06.2005 13:11:07

Samanlainen on meininki bloodscalpilla, eilen olin mukana kun voitettiin alterac valley. Allut ei ole varmaan koskaan edes saanut yhtäkään horden graveyardia itselleen. Harvoin myös näkee sen allujen puun areenalla kun horden ice lord on siellä melkein koko ajan.

Kerran allut voitti kun porukkaa ei ollut tarpeeksi ja bg jouduttiin keskeyttämään, silloinkin puolustin suunnilleen yksin omaa basea ja allut viimeminuuteilla sitten saivat yhen horde graveyardin itselleen ja ottivat ns. voiton.
Snowblind
12.06.2005 14:06:00

Bloodscalpilla on muuten samanniminen hahmo, Tharr orc hunter :)

Ja Orgrimmarissa pyörimässä Scout Tharr..
DJ Lattialuukkukoira
12.06.2005 18:53:48
Joo. Alliance ei ainakaan testiservuilla koskaan ymmärtänyt Alteracin juonta. Laittoivat sen puunsa rellestämään horden alueille ja ykskaks olikin halkoina. Sitten ihmetellään porukassa että mitäköhän vittua, varmaankin shamaanien katala salajuoni!

Joo. Noita elementaleitahan pitää healata ja buffata ihan simona, muuten ei pärjää. Ajattelin täällä roomassa oleskelun aikana printata parikytä kappaletta AV:n karttoja ja laatia kovat taktiikat. Niillä pärjäis. Talent buildin olen jo miettinyt päässä uusiksi, rempseähkö 19/11/21. Action barit vielä.

Vashjille alliancea olin tekemässä. Druidia, jopa. Kaverin kiltaan oli aikomus liittyä, Mutta tämä tosiaan vasta heinäkuun alussa. Ei oikein aika meinaa riittää. Pitäisi heinäkuussa ehtiä pelaamaan tota alludruidia, shamanilla juosta hi lvl instancezz ja sitten viellä battlefield kakkosta mättää. Koko putki huipentuu assemblyyn.
jepni
Snowblind
12.06.2005 20:02:48

Vashjille alliancea olin tekemässä. Druidia, jopa. Kaverin kiltaan oli aikomus liittyä, Mutta tämä tosiaan vasta heinäkuun alussa. Ei oikein aika meinaa riittää. Pitäisi heinäkuussa ehtiä pelaamaan tota alludruidia, shamanilla juosta hi lvl instancezz ja sitten viellä battlefield kakkosta mättää. Koko putki huipentuu assemblyyn.

Itekin hieman alliancea mietin kun ei varmaan noita hordequesteja ja muita uusiksi jaksa. Ja allyjen questit alussakin helpompia..
Paras esimerkki warriorin lvl10 questi josta saa defensive stancet ja muut.

Allyt stormwindin lähellä: puhu äijälle baarissa, voita äijä baaritappelussa ja saat ne.

Horde durotarissa: kerää hitosti thunder lizardeilta jotain ja muuta sellaista.
drvulter
14.06.2005 17:11:02
tein just uuden alliance gnome maagin Daggerspineen, tehkääs joku kyllästyny kans uus tyyppi, mun nimi on welmu.
Guitarist in the Night
14.06.2005 17:19:08
tein just uuden alliance gnome maagin Daggerspineen, tehkääs joku kyllästyny kans uus tyyppi, mun nimi on welmu.

Voin tehä tonnekin, mutta eikö kannattais valita semmonen serveri mis ois vähemmän porukkaa pelaamassa? Kuten esim. Agamaggan tai Vashj?
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
14.06.2005 19:31:22 (muokattu 14.06.2005 20:03:56)

Voin tehä tonnekin, mutta eikö kannattais valita semmonen serveri mis ois vähemmän porukkaa pelaamassa? Kuten esim. Agamaggan tai Vashj?

Tulkaa Vashjille, low populaatio servukin niin sehän on juuri hyvä, ei lagia niin hirveästi eikä kaikki ole vielä lvl60. Tein tuonne jo dwarffiwarrun nimeltä Anobi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)