Aihe: Hittitehtailijoiden tietty soundi
1
Bonham
11.06.2005 10:39:18 (muokattu 11.06.2005 13:42:36)
Ukot, jotka tehtailevat eri artisteille täsmälleen samalla formaatilla hittibiisejä, ovat kohtuullisen vastenmielisiä mulle..

Esimerkiksi tämä Desmond Child, joka on näivettänyt ainakin Molly Hatchetin ja Alice Cooperin levyjä.

Onko tuollaisella kaverilla minkäänlaista musiikillista kunnianhimoa vai pelkät dollarin kuvat silmissä?

Ja tää on siis tietty mun oman nupin tuntemaa vastenmielisyyttä.. varsin monethan pitää ukon biiseistä..

Otsikko muutettu aihetta paremmin vastaavaksi. Moderaattori
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
JCM
11.06.2005 10:43:48 (muokattu 11.06.2005 10:45:30)

Ukot, jotka tehtailevat eri artisteille täsmälleen samalla formaatilla hittibiisejä, ovat kohtuullisen vastenmielisiä mulle..

Eh, kyllähän DC:llä on tasan enemmän kuin yksi formaatti hei..?? Eiks je? Ricky Martin, Bon Jovi, Alice Cooper.. lista on pitkä, ja sekaan mahtuu monenlaista.

Onko tuollaisella kaverilla minkäänlaista musiikillista kunnianhimoa vai pelkät dollarin kuvat silmissä?

Ja tää on siis tietty mun oman nupin tuntemaa vastenmielisyyttä.. varsin monethan pitää ukon biiseistä..

On varmasti dollarin kuvat kaverilla pitkälti silmissä, mutta siis tää äijähän on ihan nero, diggaan hitosti suurimmasta osasta tekeleistään..

Aika moni on mun kanssa samaa mieltä, ja moni on varmasti täysin eri mieltä:)

Saattaa olla, että musiikillista kunnianhimoa on ns. liikaa, jos niin voi sanoa tai tuollaista ilmaisua käyttää.

Arvostan!!!
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
maelstrom
11.06.2005 13:04:18
Hitto, minä jo ehdin luulla, että täällä keskustellaan tietyn soundin hakemisesta, siitä miten se on järkevintä tehdä ja mitä pitää ottaa huomioon kun mietitään, minkälaista soundia haluaa ja miten sen saavuttaa.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)