Aihe: Kasvaminen ihmisenä ja soittajana
1 2 3
gandar
11.06.2005 10:44:02 (muokattu 11.06.2005 10:44:07)
Ennen tiesi kaiken, nyt tietää ainoastaan sen, että ennen ei tiennyt mitään.

Juurikin näin.
Itse olin pienempänä ainakin niin näsäviisas räkänokka kuin vain olla ja voi ja paremman vertailukohdan puuttuessa kuvittelin jotain osaavani soittaakin. Vaikkei tuota ikää tai "elämänkokemusta" ole kovinkaan paljon kertynyt vieläkään, tiedän kuitenkin aikojen saatossa kasvaneeni niin soittajana (taidollisesti, mutta erityisesti henkisesti) kuin ihmisenäkin. Oma kaikkivoipaisuus on karissut, mutta vastapainoksi on tullut hieman tervettä itsetuntoa.

Ai niin, juu:
mä tiedän monia 16- vuotiaita, jotka on kypsempiä kun tietyt 27- vuotiaat
Ceci n'est pas une signature
Lennu
11.06.2005 12:15:02

no, jos jollakin kaverilla on päihdeongelma eikä osaa pitää itsestään huolta 27 vuotiaana ja joku toinen on 16 vee asuu kotona ja osaa ajatella omilla aivoillaan, niin pidän 16 vuotiasta kypsempänä kuin 27. ei se finnien määrä sitä kypsyyttä kato...

Kyllä ne on ihan yhen käden sormilla laskettavissa. Eli tämmönen poikkeus vahvistaa säännön - tyyppinen ratkaisu. 16v on lapsi, 27v ei välttämättä enää ole, mutta onhan sekin aika.
"Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J
Epämuusikko
11.06.2005 15:44:28
Mä oon kyllä kasvanu soittajana. Nopeutta on tullu lisää paljon vuosien varrella.

Mäkin teen nykyään virheitä ennätysnopeasti. Ja Nahkiksen mainitsema maha kasvaa Saharan laajentumisen vuosivauhtia!
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)