Leper Messiah 10.06.2005 17:49:18 | |
---|
Leper Messiahin näin sitten kai, mutten ollut aivan varma että olitko se sinä (sinähän oot blondi prkle!) jaa?? sinut näin siinä ensimmäisten porttien jälkeen, siis ihan ensimmäisten. istuin kaverin (semmonen brunette tyttö) kanssa siinä kiveyksellä. ja mokoman uudesta piisistä (pahaa verta) kahden kuulemakerran jälkeen se kyllä minunmielestäni toimii perkeleesti. semmonen hyvä mättö. ja tosiaan, painissa tuli lähinnä kateltua basistia ja sitä toista kitaristia. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
elbowski 10.06.2005 17:58:39 (muokattu 10.06.2005 18:00:17) | |
---|
jaa?? sinut näin siinä ensimmäisten porttien jälkeen, siis ihan ensimmäisten. No kyllä sitten näin sut, mutta kun etin blondia kokoaika (oma kuva). Olin ihan sun takanas Painin alussa. E. Muutes, mikäs se Aallon seiskakielinen EC oli?? Oli upea peli, ja mulla ois seiskakielinen vähän hakusessa. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Leper Messiah 10.06.2005 18:21:51 | |
---|
No kyllä sitten näin sut, mutta kun etin blondia kokoaika (oma kuva). Olin ihan sun takanas Painin alussa. E. Muutes, mikäs se Aallon seiskakielinen EC oli?? Oli upea peli, ja mulla ois seiskakielinen vähän hakusessa. ai. no perkele, salama häirinny kuvassa. ja ai? en nähnyt sua, vaikka kovin takana olevien kanssa keskusteltiin. niin ja kaverini tosiaan oli blondi ( siis se _PITKÄHIUKSINEN_ joka mun vieressä seiso eturivissä.) varmaan muistat, jos olet takana ollut. ja lienee turha haaveilla samanlaisesta seiskasta kun aallolla. se on nimittäin ESP:n custom. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
hurme 10.06.2005 18:54:08 (muokattu 10.06.2005 18:59:31) | |
---|
Kerrassaan loistava pläjäys! Mokomaa ja SLAYERGH!!:iä sinne kuitenkin menin katsomaan. Luulin jo, että tulee jotain überiä ku Araya spiikkas että tulee ny Diabolykselta biisi, mutta sitte tulikin tuttu ja turvallinen Staind of Mind.. Mutta Arayan pappaparta oli kurko! e: Huomasiko muuten kukaan melkein heti Slayerin keikan jälkeen siinä ratinan ja linja-autoaseman lähellä Slayer tribuuttiartistia, soitteli pupu/hirvi/kirahvipuku päällä playbackinä tennismailaa(?) kitarana ja keikkakulkupelinä papitsu. rabies. syöpä. tunteet. |
MV 10.06.2005 19:04:40 (muokattu 10.06.2005 19:05:12) | |
---|
Kerrassaan loistava pläjäys! Mokomaa ja SLAYERGH!!:iä sinne kuitenkin menin katsomaan. Luulin jo, että tulee jotain überiä ku Araya spiikkas että tulee ny Diabolykselta biisi, mutta sitte tulikin tuttu ja turvallinen Staind of Mind.. Mutta Arayan pappaparta oli kurko! e: Huomasiko muuten kukaan melkein heti Slayerin keikan jälkeen siinä ratinan ja linja-autoaseman lähellä Slayer tribuuttiartistia, soitteli pupu/hirvi/kirahvipuku päällä playbackinä tennismailaa(?) kitarana ja keikkakulkupelinä papitsu. Juu, kyllähän tuo huomattiin:) Itteäni pisti naurattamaan kovin muuten Northerin esiintymisessä Kriden lavaheiluminen...Oliko se nyt Mirror of madnessin promokuvissa mies on ihan itsemurhaa hautovan, ahdistuneen koulukiusatun näköinen kaveri... Lavalla taas kaveri naureskeli kesken soolojen ja heitti läppää siitä Petrin virittämisestä...Siihen sitten Petri heittikin hyvin: "paska kitara!" Kaikessa lapsellisuudessaan pisti hymyilemään kuin myös ne "kiinnostaako vittu??!"-huuto... |
Wasbesp 10.06.2005 20:13:13 | |
---|
Jäi vähän sellanen fiilis, että Araya on kyllästynyt koko touhuun. Tai sit se veti vaan niin rutiinilla. Tuota en kyllä ymmärrä yhtään. Mielestäni hän kyllä veti ihan yhtä täysiä, kuin koko muukin bändi. This is for all you crazy motherfuckers! Lavalla taas kaveri naureskeli kesken soolojen ja heitti läppää siitä Petrin virittämisestä...Siihen sitten Petri heittikin hyvin: "paska kitara!" Se olikin ainoa hyvä kohta keikalla :) Onneksi tajuttiin lähteä tarpeeksi aikaisin odottamaan Slayeria. Onks kaikki Alexit laihoja? |
elbowski 10.06.2005 22:15:03 | |
---|
ai. no perkele, salama häirinny kuvassa. ja ai? en nähnyt sua, vaikka kovin takana olevien kanssa keskusteltiin. Olin siinä susta takavasemmalla, ehkä kaks tyyppiä välissä, tosin olin vain ensimmäisen biisin alusta, biisin loppupuolelle asti, sitten ei enää kiinnostanut. niin ja kaverini tosiaan oli blondi ( siis se _PITKÄHIUKSINEN_ joka mun vieressä seiso eturivissä.) varmaan muistat, jos olet takana ollut. Siinä oli yhtä sun toista pitkätukkaa :) ja lienee turha haaveilla samanlaisesta seiskasta kun aallolla. se on nimittäin ESP:n custom. No höh. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Enpä jaksanut muita bändejä zekatakaan kuin Slayerin. Slayer oli hyvä - kuten on aina ollut tähänkin mennessä. Settilistakin yllätti positiivisesti, kerrankin sai kuulla muitakin ku niitä samoja iänikuisia hittiralleja. Blood Red ja Silent Scream olivat aika helvetin tappavaa kuultavaa, positiivisessa mielessä siis. Yleisö oli ihan hyvin mukana, mutta on niitä kovempiakin pittejä nähty. Jengillä tuntu vähän loppuvan kunto aina biisien ekan mättökohdan jälkeen (myös mulla). |
MV 10.06.2005 22:52:42 | |
---|
Kertokaapas sitten DIOsta... |
leather rebel 10.06.2005 22:54:59 | |
---|
Onko kellään tietoa saako portilta vielä ostettua lippuja huomiseksi? Kaverin puolesta kyselen, kun se voisi saada lipun palkaks ku lähtis kuskiks. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Necromuru 10.06.2005 23:41:55 | |
---|
Kyllä oli Dio setä vedossa. Eturivissä seisoneena voin sen todeta. Ei ole miestä vuodet syönneet ja korkeat äänet lähti edelleen. Bändikin oli oikein tasokas ja keikka oli kokonaisuudessaan parhaita mitä olen nähnyt. Muista bändeistä. Sonata jonka nyt näin toista kertaa ei oikein huonon miksauksen takia toiminut. Kotipellon keikalla taas oli hienoa nähdä että Tolkki oli taas jokseenkin voimissaan ja näytti olevan väleissä Kotipellon kanssa. (Huomasiko kukaan muu muuten että Tolkki oli Dion keikan puoleen väliin saakka lavan reunassa hyvän näköisen blondin kanssa? Ei ihme että näytti kaveri laihtuneen. :)) Tämä on mielipiteeni ja yhdyn siihen täysin. |
Blitz 11.06.2005 00:38:59 | |
---|
Mun itse tekemä FUCKING SLAYER -paita hajosi. Toinen kenkäkin hajosi vähän. Selkään tuli haavoja ja vasen kyynärpää ei toimi. Päätä särkee ja yläruumis on kankeana. Mutta sain Kerry Kingin plektran. Tuu sitten uudestaan kun syöt rautaa ja paskot kettinkiä. |
1976 11.06.2005 02:28:53 | |
---|
Kyllä Slayerilla oli kova setti eilen!!! DIO oli myös aika hyvä, varsinkin ne the biisit mitä kaikki tuntee. Holy Diver kun lähti soimaan niin meininki nousi heti potenssiin kybä. Aivan loistavaa.. Vielä pitää mainita Alcoholica plays Metallica keikka torstaina oli tod. loistava henry's pubissa.. ( .. the horsemen are coming nearer.. ) |
Angus 11.06.2005 02:47:52 | |
---|
Ei nyt jaksa ruveta mitään pitkää juttua kirjoittamaan, kun tässä hotellin alakerrassa nopeasti tsekkailen vaan että mitä porukka on puhunut... Kuitenkin. Slayer oli aivan järjettömän kova. Ei paljon muuta voi sanoa. Aivan mahtavaa ja hyvää meininkiä oli yleisössäkin. Sain Kerryn plektran jota hän käyttä setin loppupuolella ja heitti heti Angel Of Deathin jälkeen yleisön. Dio oli kyllä kanssa niin perkeleen kova, että oksat pois. Vaikka tiesin, että mahtava keikka on tulossa, niin kyllähän siinä vähän oli kuin halolla päähän lyöty. Yleisö oli aivan mahtava, jonka Diokin kyllä huomasi. Saatiinpa vielä We Rock:n jälkeen extrabiisinä Neon Nights, kun Dio niin perkeleen tyytyväiseltä näytti siitä kuinka hyvä yleisö oli. "Fuck it... let's do another one". Kyllä oli aivan perkeleen hienoa! Muutama mahtava Rainbow biisi, sekä tietty Heaven And Hell olivat perkeleen mahtavia, mutta niin oli kyllä Dionkin biisit. Stand Up And Shout ei lakkaa vieläkään soimasta päässä. Perkeleen mahtavaa on kyllä ollut ja huomenna on vielä lisää odotettavissa. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Columbo 11.06.2005 09:43:40 | |
---|
Olihan Dio-käppänä vedossa! Heviäijä oli selvästi tykimmässä kunnossa kuin 20 vuotta sitten, ja veti kyllä saatinan hyvän keikan. Bändikin oli erittäin asiallinen ja kerrankin kuuli kunnollisia hevisooloja, etenkin vanhojen Rainbow ja BS -biisien kohdalla. Muutenkin lista oli lähes täydellinen ja encoren encoren extra, Neon Knights oli todellinen makupala. Siitä suurkiitos yleisölle. Mutta oli Dio kondiksessa. Käsittämätöntä laulantaa! Ei todellakaan säästellyt ääntänsä, kuten esim. Gillan ja Coverdale selvästikin nykyisin tekevät. Ja lisäkiitokset sille hyvinmuodostuneelle nuorelle naisihmiselle vauhdikkaasta tanssahtelusta aivan edessäni. |
neme 11.06.2005 09:53:30 | |
---|
|
MV 11.06.2005 10:06:52 | |
---|
Uuuh. SLAYER oli (taas) kova. 9. keikka takana. Vaikea laittaa paremmuusjärjestykseen mutta pitti toimi koko keikan ajan ! DIO meni iisisti takarinteessä chillaillen mutta tänään lähtee taas Megedeth. Kuvia löytyy osoitteesta: www.slayer.fi/kuvia/SaunaOpen2005/index.html www.slayer.fi/fcslayer/ Onko ok jos postaan slayersavesin foorumille tuon kuvalinkin? |
Halenism 11.06.2005 10:41:46 | |
---|
En tiedä kuinka ristiriitaisia tunteita se muissa herätti, mutta kotipellon viimeinen biisi oli kaiken kaikkiaan erittäin mukava yllätys :) Pah... |
...And Justice For All 11.06.2005 11:55:18 | |
---|
Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Sahtimies666 11.06.2005 12:19:08 | |
---|
miinuspuoli oli Kerry Kingin hiukan liian hiljanen kitarasoundi, kumma ku mun mielestä hannemanin sooloilua ei meinannua kuulua yhtään... "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |