Aihe: Soitonopettajia: mistä ??
1
Brother Michael
10.06.2005 20:13:35
Ei tullut vastausta, kun esitin kysymyksen tuonne "Soitonopettajanne" topikkiin, joten kokeillaan täältä.

Eli mistähän kannattaisi lähteä kyselemään rumputunteja ? Tarkoitus olisi siis saada mielellään tasokas maikka kertomaan miten soitetaan, eli karsii kaikki perusvirheet ensin pois, tekniikka kuntoon ja siitä sitten eteenpäin.

Olen siis soitellut n. 1½ vuotta ja nyt haluaisin ainakin muutaman, mielellään enemmän, tunteja ottaa. Opettaja saisi olla siis kohtuullisen taitava kaveri, ei nyt tarvitse mikään Anssi Nykänen olla, mutta sellainen, joka varmasti tietää mistä puhuu jne. Esim. haluaisin mieluusti oppia soittamaan tuplilla kunnolla, kun nyt juuri en oikeastaan osaa mitään ja omatoimisesti ei oikein natsaa, kun ei ole tekniikasta aavistustakaan.

Hinnat ovat vissiin aika standardinomaisesti 15-20e/tunti.

Niin ja Helsingissä siis asun, joten mielellään saman kaupungin sisältä pitäisi löytyä.

Tähän samaan topikkiin voisi vielä laittaa hyödyllisiä teoksia, kuten Oilingin Matin teokset, niiden hintaluokat sekä ennenkaikkea paikat, joista kyseisiä teoksia voisi ostaa.
One more beer and heavy metal and I'm just fine
Henga
10.06.2005 20:24:48 (muokattu 10.06.2005 20:26:54)
Hae Arabiaan pedi-oppilaaksi, vielä ei tainnu haku mennä umpeen. Lukukausi-maksu tms. siinä kyllä oli, mut mä olin aikoinani vuoden siellä ja ei kaduta, nuoret maikat o hyviä kun joskus noi vanhemmat tuppaa olee lepsuja. No pun intended for the elderly folks, folks.

edit: niin mä en muista oliko tuolla Pop/Jazzissa sit joku tasovaatimus, jazzmiekkonen vois infota jos kehtaa?
Jeltz
10.06.2005 21:02:33
DAF ry:n sivulta ainakin löytyy muutaman helsinkiläisen rumputunteja antavan henkilön yhteystiedot.

http://dafry.net/Rumputunteja/Rumputunteja.htm
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
jazzmies
10.06.2005 23:54:12 (muokattu 10.06.2005 23:55:47)
edit: niin mä en muista oliko tuolla Pop/Jazzissa sit joku tasovaatimus, jazzmiekkonen vois infota jos kehtaa?

Pedioppilaaksi ei ole tasovaatimuksia, mutta joskus ne nostettiin PJK:n perusopetuksen pääsykoelistoilta parhaista karsituista. Mutta nykyisin Stadia ja PJK ovat eri lafkoja, joten luuri käteen jos sinne haluaa.
Brother Michael
11.06.2005 03:09:44
Hae Arabiaan pedi-oppilaaksi jne...

Hmm...mites tämä homma toimii, jos joku viitsisi valottaa lisää ? Siis ollaanko siellä jonkun pedagogiksi aikovan opissa, vai mikä on idea tässä järjestelyssä ?
Brother Michael
16.06.2005 00:30:22
Niin tuota tämä tosiaan kiinnostaisi tietää, siis tuo edellä mainittu pedi-oppilas systeemi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)