Aihe: Zildjian K-Custom Ride
1
Liver-Box
27.04.2003 13:02:41

Mitä diggaatte merkistä? Oon ajatellu ostaa , tykkään ite tosi paljo.. ja kyllähän noi k-customit sopii melkein mihin musaa vaan..
"En tiedä mistä on kysymys"
welho
27.04.2003 17:02:21

Mitä diggaatte merkistä? Oon ajatellu ostaa , tykkään ite tosi paljo.. ja kyllähän noi k-customit sopii melkein mihin musaa vaan..

Itse soitin muutaman vuoden 20" K-customilla. Hyvähän tuo oli mutta, vaihdoin sen 22"Sabianin hh- heavy rideen josta löytyi makeempi soundi mun mieleen=)

Oishan tuo Zidjiankin pitänyt säästää mutta, tuolloin ei ollut varaa.

Periaatteessa ei kuitenkaan ole tarvinnut katua=)
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
afro
27.04.2003 20:45:30 (muokattu 27.04.2003 20:45:40)
Mulla on 20" dark ride ja 14" dark hi-hatit. Tykkään.
Saundi on hyvä, tosin ride vois olla tosissaan parempikin, kuten Welho jo sanoi. Mutta hyviä ovat silti.

Tosissaan sellasia joka-paikan-höyliä. En osaa enempää selittää tässä, kysy jos haluat tietää jotain. Yritän vastata parhaani mukaan. ;)
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Epämuusikko
28.04.2003 22:17:28
En hirveästi välitä K-Custom Medium Ridestä
(en tiedä puhummeko samasta pellistä). Saisi soida
enemmän, toisaalta saattaa toimia all-round peltinä
jollekulle. En itse ottaisi, mutta ostaa kuka ostaa.
www.stileproject.com
JeeVes
28.04.2003 22:40:56
sorppa vaan että tulee off topiccia mutta tolla AFROLLA on kyllä aika hemaiseva allekirjoitus...LOL
Kapula kädessä aina kello 12.00
afro
28.04.2003 23:12:56
sorppa vaan että tulee off topiccia mutta tolla AFROLLA on kyllä aika hemaiseva allekirjoitus...LOL

Tankke! ;)
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)