Aihe: Kesäduuni loppuu, nuppi&kaappi hankintaan..
1
tommiot
10.06.2005 17:36:13 (muokattu 10.06.2005 17:55:06)
Ens viikolla pitäis tulla rahaa tilille 500-600€ kesäduunista, niillä pitäis nuppi hankkia (kaappiin mulla on sen lisäksi vähän rahaa ja loput pummaan vanhemmilta..), kun oon tolla Frontmanilla jo tarpeeksi kiduttanut itseäni..

Lähinnä JCM800 on ollut mielessä, kasariheviä kun soittelen. En vaan oikein tiedä noista yksi- tai kaksikanavaisista malleista...
Yksikanavaisethan taitavat olla arvostetumpia, mutta kuinka monipuolisia ne sitten ovat?

Ja se kaappi... Myös himassa pitäisi pystyä soittelemaan (asun omakotitalossa, eli ei sitä nyt ihan hiljasella tartte soittaa)
ja myös rahoituksen kannalta olen ajatellut 2x12 kaappia. Luin noista vanhoista threadeista että marsun 1936 toimisi hyvin metallissa? Liikkuuko niitä yhtään käytettynä ja mihin hintaan? Nyt tuolla torilla on vaan pari 1922, mitä mieltä niistä olette?

Onko noita nuppeja näkynyt missään liikkeissä pääkaupunkiseudulla, ois kiva käydä testaamassa (toki yksityiselläkin voi testata, mutta ois kiva testata eka liikkeessä rauhassa), kun en oo koskaan tommosella soittanut, clippejä kuunnellut vaan ja jutellut yhden tutun kanssa jolla on kai 2205.

Myös muita vahvareita voi toki ehdottaa, mutta toi JCM800 kuulostaa niin perkeleen hyvältä kun tässä kuuntelen tän tutun JCM800:lla tekemiä biisejä. Musatyyli on siis kaikenlainen kasarihevi... Van Halen, GNR, Iron Maiden yms. Myös budjetin ylittäviä voi ehdotella, mulla on lisää duunia tossa heinäkuun puolella, mutta mielelläni nyt hommaisin sen styrkkarin. Olis kiva kuulla kaikenlaisia mielipiteitä tosta...

Lisäys: Mulle voi myös tarjota tota JCM800, jos haluaa omastaan eroon kohtuuhintaan :)
Pastilli?
Vainhaalee
10.06.2005 19:14:47
Eikös tossa 1922:ssa oo vintage 30:set?
Sitten se on juuri sua varten tehty... Itse kattellut myös samaista, mutta ei oo paljon pahempi investointi toi marsun 1960...
Nyt mennään eikä meikata!
Joel Harald
10.06.2005 19:16:18
Sitten se on juuri sua varten tehty... Itse kattellut myös samaista, mutta ei oo paljon pahempi investointi toi marsun 1960...

Ei oo, Celestionit. Mun tietääkseni.
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
tommiot
10.06.2005 19:20:34

Joo ajattelin tota 1960 eka mutta tällä hetkellä menee kotisoitteluksi, kun ei oo bändiä kasassa (kai siellä Vaskivuoressa on syksyllä jotain muusikkotovereita joiden kanssa saa bändiä kasaan), niin taitaa lähteä turhan kova meteli. 2x12 riittää varmaan ihan hyvin, ja kukkarokin tykkää...
Pastilli?
Joel Harald
10.06.2005 19:23:27
Joo ajattelin tota 1960 eka mutta tällä hetkellä menee kotisoitteluksi, kun ei oo bändiä kasassa (kai siellä Vaskivuoressa on syksyllä jotain muusikkotovereita joiden kanssa saa bändiä kasaan), niin taitaa lähteä turhan kova meteli. 2x12 riittää varmaan ihan hyvin, ja kukkarokin tykkää...

Riittää, itellä on tuo Marsun 1936 ja ihan tarpeeks lähtee ääntä.
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
tommiot
10.06.2005 19:24:42 (muokattu 10.06.2005 19:26:13)
Joku voisi varmaan vähän valistaa noista yksi- ja kaksikanavaisista... anyone?

EDIT: Harmony-centralissa ei oo paljon tykätty tosta 1922... Pitää varmaan ettiä 1936.
Pastilli?
tommiot
11.06.2005 16:35:57
No, mielipiteitä kehiin! Mitä eroa soundeissa on noilla yksi- ja kaksikanavaisilla? Entä kannattaako koko marsua ostaa, eli saako samalla rahalla jotain parempaa?
Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)